لوگو رنوس

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

شیراز تنها شهر کشور به‌شمار می‌رود که یک روز را در تقویم به خود اختصاص داده است. این شهر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که باعث شده، افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب کنند. یکی از بهترین هتل‌های این شهر زیبا، هتل زندیه است. در ادامه به تاریخچه این هتل و دیگر امکانات آن می‌پردازیم.

درباره هتل زندیه

زندیه میان هتل‌های لوکس و مجلل شیراز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و یکی از پیشنهادها برای کسانی که قصد اقامت در هتل شیراز را دارند، به حساب می‌آید. هتل زندیه شیراز در بهار سال 1394 افتتاح شد. این هتل با زیربنای 900 متر مربع دارای 3 طبقه اقامتی مشتمل بر 72 باب اتاق، سوئیت و 2 طبقه منفی می باشد. سالن های چند منظوره و رستوران از برخی امکانات موجود در هتل به شمار می رود. هنر معماری سنتی به کاربرده شده در برخی از بخش های هتل از نکات قابل توجه در هتل زندیه به شمار می رود. موقعیت مکانی مناسب در خیابان هجرت و واقع بودن در مرکز شهر، از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره زندیه می باشد. این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و شما با انتخاب آن، اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. هتل زندیه در یکی از بهترین مناطق شهر واقع شده و می‌توانید از آن در کم‌ترین زمان به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر برسید. این هتل معماری منحصربه‌فردی داشته و شما را به دوران کریم خان زند می‌برد. هتل زندیه با کادری مجرب، آماده پذیرایی از مهمانانی است که قصد بازدید از شهر تاریخی شیراز را دارند.

هتل شیراز

 

 

امکانات هتل زندیه شیراز

هتل‌ها برای کسب استاندارد پنج ستاره بودن، باید مراحل مختلفی را پشت‌سر بگذارند که یکی از مراحل، داشتن امکانات و تجهیزات هتل فوق‌العاده است. برای رزرو  هتل زندیه باید بدانید این هتل نیز بهترین تجهیزات هتلی در شیراز را برای آسایش مهمانان خود تعبیه کرده‌ است. در ساختمان این هتل فضاهایی از قبیل لابی، پارکینگ، استخر، سالن ماساژ، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، فضای سبز، سالن بدنسازی، مجموعه ورزشی، سالن کنفرانس، فروشگاه، سفره‌خانه سنتی و سالن اجتماعات ساخته شده است.

لابی هتل 50 نفر ظرفیت داشته و در آن امکانات، غرفه‌ها و وسایلی مانند آسانسور، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، پرینتر، فکس، فتوکپی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، رزرو خدمات CIP، رزرو تور، تلوزیون، مبل، سرویس بهداشتی، خشکشویی، محل رزرو بلیط و غرفه کرایه اتومبیل به‌چشم می‌خورد. پارکینگ هتل زندیه، فضایی مناسب برای 80 خودرو داشته و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه خودرو خود را در آن پارک کنند. اگر در طول اقامتتان در این هتل بخواهید در استخر، سونا یا جکوزی تنی به آب بزنید، نیازی نیست که هزینه‌ای بپردازید زیرا مسئولان هتل، استفاده از این فضاها را برای مهمانان رایگان درنظر گرفته‌اند.

در هر واحد اقامتی از این هتل امکانات متعددی قرار داده شده تا مهمانان اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. ازجمله امکانات هر اتاق می‌توان به روم سرویس، یخچال، چای‌ساز، کمد، تلوزیون، مبل، لوازم بهداشتی، آب معدنی، آویز لباس، حمام (دوش یا وان)، آباژور، اینترنت رایگان، صبحانه، دمپایی هتلی، مبل، سیستم تهویه هوای مطبوع، سشوار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایران و فرنگی (شامل خمیردندان هتلی و صابون هتلی)، تلفن، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد. برخی از واحدهای هتل زندیه شیراز بالکن دارند، اگر می‌خواهید واحد اقامت شما نیز بالکن داشته باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید.

زندیه هتل

 

موقعیت مکانی هتل زندیه

هتل زندیه شیراز در یکی از بهترین مناطق شهر شیراز و در فاصله کمی از محله زندیه واقع شده است. از این هتل می‌توانید در مدت زمان کمی به ارگ کریم خان، بازار و حمام وکیل و… بروید. همچنین این مکان با دیگر جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند باغ نارنجستان قوام، باغ جهان‌نما، شاه چراغ، موزه پارس، مدرسه خان، مسجد وکیل و سرای مشیر فاصله کمی دارد.

رستوران‌های هتل زندیه

این هتل به دو رستوران مجزای سنتی و معمولی مجهز شده که رستوران سنتی 60 نفر و رستوران اصلی 80 نفر ظرفیت دارند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای سنتی، فست‌فود، بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شود. اگر اهل میل کردن میان‌وعده هستید، حتما سری به کافی‌شاپ هتل زندیه بزنید. در این مکان انواع دسرهای مرغوب و پرطرفدار سرو می‌شود و شما می‌توانید با قیمتی مناسب آن‌ها را خریداری کرده و میل کنید.

رستوران هتل زندیه

اماکن نزدیک به هتل زندیه شیراز

فاصله هتل زندیه تا ارگ کرمیخانی: 500 متر
فاصله هتل زندیه تا موزه پارس: 800 متر
فاصله هتل زندیه تا بازار وکیل: 1 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا خیابان حافظ: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل زندیه حرم شاهچراغ: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا مسجد نصیرالملک: 2 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا باغ نارنجستان قوام: 2.3 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا باغ جهان نما: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا خیابان ملاصدرا: 3.2 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا آرامگاه شاه شجاع: 3.3 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا موزه پارس: 800 متر
فاصله هتل زندیه تا بازار وکیل: 1 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا خیابان حافظ: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا حرم شاهچراغ: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا مسجد نصیرالملک: 2 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا باغ نارنجستان قوام: 2.3 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا باغ جهان نما: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا خیابان ملاصدرا: 3.2 کیلومتر
فاصله هتل زندیه تا آرامگاه شاه شجاع: 3.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم