لوگو رنوس

هتل ساینا تهران

هتل ساینا در تهران

هتل ساینا یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر تهران است. این هتل نسبت به دیگر هتل‌های 3 ستاره هم رده خودش از موقعیت ویژه ای برخوردار است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ساینا تهران و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل ساینا

هتل ساینا تهران در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در خیابان شقاقی واقع شده است. هتل 3 ستاره ساینا از جمله هتل‌هایی می‌باشد که از موقعیت ویژه ای برخوردار است. موقعیت مکانی مناسب هتل ساینا در نزدیکی خیابان ولیعصر موجب دسترسی آسان به مراکز اداری، تجاری و اماکن دیدنی شهر تهران گردیده است. هتل ساینا سعی دارد با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران، در میان هتل‌های هم رده خود بنام تر باشد.

ورودی هتل ساینا تهران

 

اتاق‌های هتل ساینا

این هتل 3 ستاره دارای 30 واحد اقامتی می‌باشد. تمامی این واحدهای اقامتی از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل ساینا به این موارد می‌توان اشاره نمود: سرویس گرمایش و سرمایش، حمام و دستشویی مجهز به امکاناتی نظیر: مسواک، خمیر دندان هتلی، دمبایی هتلی. و همچنین از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل 3 ستاره شامل: تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، مبل،دستگاه واکس کفش،  تلفن و… می‌باشد.

اتاق هتل ساینا تهران

امکانات هتل ساینا

از جمله امکانات رفاهی هتل ساینا می‌توان به: بیزینس سنتر، رستوران با منوی ایرانی و فرنگی، کافه هتل با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسر اشاره نمود. از جمله مزایای هتل ساینا دسترسی آسان به خیابان ولیعصر می‌باشد. زیرا در صورت دسترسی به خیابان ولیعصر تهران، از شاهرگ‌های ارتباطی شهر، به دیگر نقاط شهر تهران هم به راحتی دسترسی دارید. خارج بودن از محدوده طرح ترافیک، کافه لوکس، اینترنت وایرلس و برسرعت، خدمات درمانی و لاندری از جمله امکانات دیگر هتل ساینا می‌باشند. بارکینگ هتل ساینا ظرفیت 10 خودرو را دارد.خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خشکشویی، تهیه بلیت، روم سرویس، نظافت روزانه،اتاق چمدان، دستگاه برینت و فکس از دیگر خدمات هتل ساینا می‌باشد.

رستوران هتل ساینا

هتل ساینا تهران برای مهمانان خود غذاهای بسیار لذیذی را در رستورانش ارائه می‌دهد. سرو غذا در رستوران هتل به صورت منو انتخابی می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به مهمانان هتل ارائه می‌شود. ساعت کاری این رستوران از ساعت 13 الی 12 نیمه شب می‌باشد. لازم به ذکر است که صزف صبحانه در این هتل به صورت رایگان می‌باشد و در اتاق‌هایشان سرو می‌گردد.

فاصله هتل ساینا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا خیابان ولیعصر: 7 کیلومتر

فاصله  هتل تا میدان هفت تیر: 3 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان ونک: 5.5 کیلومتر

تجهیزات هتلی

ما در رنوس به هتل های بسیاری سرویس می دهیم. کلیه لوازم مصرفی و تجهیزات هتلی را علاوه بر هتل ها، برای دیگر اقامتگاه ها مثل بوتیک هتل ها، هتل آپارتمان ها و بومگردی ها و همینطور دیگر اقامتگاه های شرکت ها را تجهیز میکنیم. دکوراسیون، مبلمان، موکت کف، سرویس کامل خواب، ملزومات مصرفی، حوله و … را برای شما نیز تامین خواهیم کرد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم