لوگو رنوس

هتل سنتی پهلوان رزاز تهران

هتل سنتی پهلوان رزاز تهران

هتل سنتی پهلوان رزاز تهران یکی از هتل‌های سنتی تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل سنتی پهلوان رزاز تهران و امکانات این هتل سنتی صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل سنتی پهلوان رزاز

اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز در قلب تهران با قدمت دویست ساله خود متعلق به دوران قاجاریه و با معماری زیبا و سنتی خود در سال 1396 فعالیت خود را به عنوان هتل سنتی آغاز کرد و آماده میزبانی از مهمانان عزیز است. این هتل تهران به دلیل معماری و طراحی شبیه به سبک معماری قاجاری به یک هتل قدیمی معروف است و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند.  همچنین لازم به ذکر است که بدانید این عمارت لوکیشن فیلمبرداری سریال ایرانی زیر‌زمین نیز بوده است و امروزه شما نیز اگر بخواهید می‌توانید کل عمارت را برای برگزاری و فیلمبرداری مراسم‌ها و یا جلسات خود رزرو کنید.

واحدهای اقامتی هتل سنتی پهلوان رزاز

هتل سنتی پهلوان رزاز در 2 طبقه بنا شده است و در کل دارای 10 واحد اقامتی می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته سه تخته و چهار تخته (دو تخت دو طبقه) تقسیم می‌شوند و در طبقات زیرزمین، همکف، طبقه بالایی و پشت بام آن پراکنده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون، میز تحریر، رخت آویز و دمپایی هستند. خدمات صبحانه در تمامی اتاق‌ها ارائه شده و علاوه بر آن، مهمانان در تمامی اتاق‌ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت اقامتگاه را خواهند داشت. با اینکه عمارت رزاز خانه‌ای تاریخی است اما مسئولین گردشگری اجازه دادند تا مطابق با بازسازی‌ها و زیرساخت‌های انجام گرفته در عمارت، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن مانند اسپیلت و شوفاژ نصب شوند. دوش حمام، صابون، شامپو هتلی، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی در تمامی اتاق‌ها موجود است.

اتاق هتل سنتی پهلوان

امکانات هتل سنتی پهلوان رزاز

هتل سنتی پهلوان رزاز امکانات خوبی را نسبت به دیگر اقامتگاه‌های سنتی ایجاد کرده است. مهمانان این هتل سنتی علاوه بر دسترسی به لابی، صندوق امانات و دستگاه پرینتر به خدماتی مانند خدمات باربری، خدمات بیدار باش و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه نیز دسترسی خواهند داشت. اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز خدمات گردشگری مانند خدمات تور و خدمات تهیه بلیط را هم ارائه می‌دهد. از طرفی این اقامتگاه دارای آژانس مسافرتی است و مهمانان می‌توانند امور مرتبط با گردشگری را بدون نیاز به خارج شدن از اقامتگاه انجام دهند. اتاق سیگار، خدمات خانه‌داری و پذیرش 24 ساعته دیگر خدمات و امکاناتی است که با خرید بلیط هواپیما تهران و اقامت در اقامتگاه سنتی پهلوان رزاز به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اقامتگاه دارای حیاطی وسیع با حوضی نسبتا بزرگ در میانه آن است که نه تنها برای گردهمایی‌های‌تان جذاب خواهد بود بلکه سوژه خاصی هم برای عکس‌هایتان می‌شود. از معماری و شیشه‌های رنگی عمارت دیگر چیزی نمی‌گوییم چرا که این نوع از زیبایی در وصف نمی‌گنجد و باید به چشم دیده شود.

رستوران هتل سنتی پهلوان رزاز

هتل سنتی پهلوان رزاز تهران فاقد رستوران و کافی شاپ است. از این رو مهمانان برای صف غذا نیاز به خارج شدن از هتل را پیدا خواهند کرد. البته این هتل یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت 20 نفر را در خود جای داده که مهمانان مقیم در این هتل می‌توانند صبحانه ای کامل و لذیذ را در آن صرف کنند.

فاصله هتل سنتی پهلوان رزاز تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا کاروانسرای خانات: 2.1 کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: 2.1 کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: 3.1 کیلومتر
فاصله تا موزه فرش: 7.4 کیلومتر
فاصله تا آرامگاه ابن بابویه: 9.9 کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: 15.5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم