لوگو رنوس

هتل سهند تبریز

هتل سهند هتلی 2 ستاره در شهر تاریخی تبریز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل سهند تبریز و امکانات این هتل دو ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل سهند

هتل سهند با نام هتل گیلان نو در سال 1385 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل در سال 1392 به نام هتل سهند تغییر پیدا کرده است. این هتل به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات خود در سال 1396 بازسازی شده است. هتل سهند تبریز در فضایی با زیربنای 1500 و مساحت 1300 متر مربع در خیابان امام خمینی شهر تبریز که در حد فاصل بین چهار راه شهناز و میدان ساعت است، واقع شده است. هتل سهند با ارائه تجهیزات هتلی تبریز، سعی دارد بهترین هتل دو ستاره این شهر تاریخی باشد.

اتاق‌های هتل سهند

هتل سهند در 3 طبقه بنا شده است و در مجمئع دارای 28 واحد اقامتی می‌باشد. چیدمان اتاق‌های هتل سهند ساده است. این اتاق‌ها دارای کف سرامیک هستند که در گوشه ای از ‌آن فرش پهن شده است. در همه این واحدهای اقامتی دمپایی هتلی برای راحتی مهمانان وجود دارد.  در واحدهای اقامتی هتل سهند علاوه بر تخت، امکاناتی مثل کمد، میز، آینه، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندلی، حمام اختصاصی و حوله هتلی در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

اتاق هتل سهند

امکانات هتل سهند

در هتل سهند علاوه بر امکانات موجود در داخل واحدهای اقامتی، امکاناتی نظیر آسانسور، خشکشویی، خدمات کپی، پرینت، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی و ترانسفر فرودگاهی وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل دارای پارکینگی سر پوشیده و اختصاصی در طبقه همکف با ظرفیت حدود 20 خودرو می‌باشد. لابی هتل بسیار کوچک و با صفا است ولی با این حال به مبلمان هتلی، تلویزیون، سرویس بهداشتی و اینترنت مجهز است.

فاصله هتل سهند تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل سهند تا ارگ علیشاه: 100 متر
فاصله هتل سهند تا عمارت شهرداری تبریز: 500 متر
فاصله هتل سهند تا بازار تربیت: 600 متر
فاصله هتل سهند تا خانه اردوبادی: 900 متر
فاصله هتل سهند تا خانه مشروطه: 1 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم