لوگو رنوس

هتل شهر تهران

هتل شهر تهران

هتل شهر یکی از هتل‌های شهر تهران است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل شهر تهران و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل شهر

هتل شهر یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر تهران می‌باشد. این هتل یکی از هتل‌های مشهور شرق تهران است. هتل شهر در خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس، در سال 1373 افتتاح شده است و در سال 1393 جهت بهبود سطح خدمات کیفی خود بازسازی انجام داده است. این هتل از آلودگی و هیاهوی مرکز شهر دور است. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس، تجهیزات هتلی مورد نیاز این هتل را برایشان فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل شهر

هتل شهر تهران در 4 طبقه بنا شده است و دارای 108 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. از خدمات و امکانات اتاق‌های هتل شهر می‌توان به این موارد اشاره نمود: حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، دراور، میزتحریر، پاورسوئیچ، چای‌ساز، خدمات اتاق، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل ایمن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، پوشش کف همانند موکت هتلی مرغوب، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق.

اتاق هتل شهر تهران

امکانات هتل شهر

رستوران، کافی شاپ و استخر از امکانات هتل شهر است. استخر هتل شهر تهران برای استفاده عموم در دسترس است، اما مهمانان هتل می‌توانند به طور نیم‌بها از آن استفاده کنند. اینترنت وای فای، در لابی هتل به صورت رایگان در دسترس است. همچنین هتل شهر پارکینگ بزرگی با قابلیت پذیرش 250 خودرو دارد و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانانش می‌گذارد. از دیگر امکانات و خدمات هتل شهر می‌توان به این موارد اشاره کرد: سالن ورزشی، خدمات باربری، سونا، ماساژ، خودپرداز، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، لباسشویی و خشکشویی، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات برای معلولان، پذیرش 24 ساعته و دستگاه واکس کفش. هتل شهر همچنین مجموعه خدمات و امکانات دیگری مانند زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روزانه، فضای سبز، جکوزی، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات را در اختیار دارد.
هتل شهر همچنین خدمات اداری نظیر فتوکپی، فکس و پرینتر را نیز ارائه می‌کند. یک سالن کنفرانس نیز در هتل شهر وجود دارد.

رستوران هتل شهر

رستوران هتل شهر ظرفیت پذیرش 120 مهمان را دارد. در رستوران این هتل سه ستاره انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ و سرو می‌شود. این رستوران پذیرای مهمانان هتل در دو وعده ناهار و شام می‌باشد.

فاصله هتل شهر تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا ترمینال شرق : 954 متر
فاصله تا خیابان کیخسروی: 1 کیلومتر و 348 متر
فاصله تا خیابان دماوند: 2 کیلومتر و 103 متر
فاصله تا ایستگاه قطار شهری شهید باقری: 2 کیلومتر و 600 متر
فاصله تا ایستگاه قطار شهری فرهنگسرا: 3 کیلومتر و 358 متر
فاصله تا ایستگاه قطار شهری دانشگاه علم و صنعت: 3 کیلومتر و 706 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم