لوگو رنوس

هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس

هتل شیرازیس از جمله هتل های میان رده شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل شیرازیس شیراز صحبت کنیم. لطفا در ادامه این مطلب همراه باشید.

معرفی شیرازیس

هتل شیرازیس یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر تاریخی شیراز است. این هتل 4 ستاره در سال 1398 افتتاح شده است. مسافرانی که تجربه سفر به شیراز را داشتند می‌دانند جاذبه‌های این شهر به قدری زیاد است که قطعاً باید چند روزی را در یکی از هتل‌های شیراز اقامت داشته باشند اما سفر اولی‌هایی که تا به حال شیراز را از نزدیک ندیده اند بد نیست از راهنمای سفر به شیراز استفاده کنند تا با برخی از جاذبه‌ها و خلق و خوی شیرازی‌ها آشنا شوند. مزیت اصلی اقامت در هتل شیرازیس، دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیمی شهر شیراز است. این هتل از بهترین امکانات و تجهیزات هتلی در شیراز، تجهیز شده است.

اتاق‌های هتل شیرازیس

هتل شیرازیس در شش طبقه بنا شده است و دارای 50 واحد اقامتی می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل 4 ستاره مبله بوده و دارای امکانات مختلفی مانند کمد دیواری، محل نگهداری چمدان، میز دراور و رخت آویز هستند. برای راحتی بیشتر مهمانان سرویس های بهداشتی داخل اتاق ها مجموعه فرهنگی در نظر گرفته شده و اگر مهمانان تمایل به استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی داشته باشند می‌توانند از سرویس های موجود در راهرو هر طبقه استفاده کنند. برای سرگرمی و تفریح مهمانان داخل هر اتاق یک تلویزیون قرار داده شده تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشیند. سایر امکاناتی که در اتاق‌های هتل شیرازیس موجود است عبارتند از چای ساز، مینی بار و یخچال.

اتاق هتل شیرازیس

امکانات هتل شیرازیس

شیرازیس با اینکه هتلی سه ستاره و متوسط است اما خدمات و امکانات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌ دهد. از جمله برخی خدمات و امکانات این هتل می توان به خدمات لباسشویی، گشت غیر رایگان، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و تور، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، روم سرویس و غیره اشاره کرد. مهمانانی که با ماشین شخصی عازم شیراز شدند می توانند با خیال راحت اتومبیل خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک کنند. آسودگی و راحتی مهمانان با معلولیت جسمی نیز برای گروه هتل شیرازیس اهمیت خاصی دارد به خاطر همین، برای راحتی این گروه از مهمانان امکانات و خدماتی مانند ویلچر، رمپ و آسانسور در هتل وجود دارد. اگر با خرید بلیط هواپیما به شیراز سفر کرده اید و در این شهر خودروی شخصی ندارید می توانید با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل به هر نقطه از شهر که تمایل دارید بروید. کارکنان بخش پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند. رستوران هتل شیرازیس به صورت بوفه صبحانه رایگان برای مهمانان هتل سرو می‌کند و دو وعده غذای دیگر را با انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان است. کافی شاپ هتل فضایی جداگانه و به دور از هیاهوی هتل برای خود دارد. مهمانان می توانند عصری دل انگیز و آرام را همراه با انواع نوشیدنی ها و اسنک‌های سبک در کافی شاپ هتل تجربه کنند.

فاصله هتل شیرازیس تا اماکن نزدیک هتل

فاصله از هتل تا حمام تاریخی وکیل: 1.4 کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی سعادت: 2 کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سیبویه: 2.1 کیلومتر
فاصله تا سرای مشیر: 2.6 کیلومتر
فاصله تا موزه جهان نما: 2.7 کیلومتر
فاصله تا موزه مشاهیر چهل مقام: 3.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم