لوگو رنوس

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک هتلی 5 ستاره در میان هتل‌های کیش است. در این نوشته می‌خواهیم در این نوشته درباره هتل مارینا پارک کیش و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش در زمینی بیش از ده هزار هکتار و در سال 1390 به بهره برداری رسید. این هتل زیبا در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. محوطه هتل مارینا پارک با انواع گیاه‌های تزئینی و طبیعی و همچنین آب نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه تنها مارینا هتل ایران به شمار می‌آید. پرسنل و مدیریت هتل مارینا پارک در تلاشند که بهترین تجهیزات هتلی کیش را برای مهمانان و میزبانان خود فراهم بیاورند.

اتاق‌های هتل مارینا پارک

هر ضلع هتل مارینا پارک در 2 طبقه ساخته شده است و در مجموع دارای 190 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل: 2 تخته رو به دریا، 2 تخته رو به پارک، سوئیت 2 نفره، اتاق‌های 2 تخته استاندارد، اتاق‌های جونیور یک خوابه 2 تخته، اتاق‌های جونیور دو خوابه 4 تخته و سوئیت رویال دو خوابه 4 نفره می‌باشند. از امکانات اتاق‌های این هتل پنج ستاره می‌توان به این موارد اشاره کرد: مینی کافه غیر رایگان، چای ساز، سرویس ایرانی و فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، قفل درب کارتی، مبلمان، یخچال، آب معدنی رایگان، سرویس اتاق‌ها، تلویزیون LCD، تلفن داخلی، شارژ وسایل الکترونیکی، شبکه داخلی پخش فیلم، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفاء حریق، اسپیلت، رخت آویز، آباژور، دراور، کمد لباس و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و امکانات دیگر نظیر: شامپو، صابون، مسواک، شانه، خمیر دندان هتلی، دمپایی حمام می‌باشند.

اتاق هتل مارینا کیش

امکانات هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش از امکاناتی نظیر: لابی با ظرفیت 50 نفر، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 نفر و رایگان، اینترنت در لابی همراه با هزینه ای نا مشخص، استخر سرپوشیده، آسانسور، فضای سبز، لابی، جکوزی، فروشگاه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و سرویس لاندری (خشکشویی)، شبکه پخش فیلم، کافی نت، سرویس ایرانی و فرنگی در لابی، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، تلفن داخلی، آژانس مسافرتی، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، ترانسفر رفت، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، اتاق چمدان، اتاق ماساژ، روزنامه، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، استخر آقایان و بانوان، سونا آقایان و بانوان، سونا خشک و بخار، زمین تنیس، گیم نت، پارک کودک، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات باربری، سیستم اعلان حریق، کپسول آتشنشانی، سیستم تهویه مطبوع و پارکینگ سرپوشیده مبرای گردشگران کیش محیا کرده است.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک دارای 2 رستوران با نام‌های باغ (گل کاغذی) و لوتوس می‌باشد که هر کدام از این رستوران‌ها دارای ظرفیتی مشخص می‌باشند که این ظرفیت‌ها به ترتیب 150 و 200 نفر می‌باشد. این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای مهمانان و مسافران خود سرو می‌کند و نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی است. همچنین می‌توان به سالن کنفرانس این مجموعه با ظرفیت 400 نفر و امکاناتی نظیر: ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری اشاره کرد. همچنین این مجموعه برای گردشگران تور کیش امکانات رفاهی دیگری همچون: کافی نت، سرویس ایرانی و فرنگی در لابی، شبکه پخش فیلم، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، تلفن داخلی و ترانسفر رفت را نیز در نظر گرفته است.

فاصله هتل مارینا پارک تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا حافظیه: 803 متر
فاصله هتل تا پارک مرجان: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار مرجان: 2 کیلومتر
پارک دلفینها تا هتل مارینا پارک: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ پرندگان: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار كيش مال: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار پديده: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا رويال مال: 10 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم