لوگو رنوس

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد یکی از نزدیکترین هتل‌ها به حرم امام رضا می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل مدینه الرضا مشهد و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از هتل‌های 5 ستاره شهر زیارتی مشهد است که با امکانات باورنکردنی خود، همه مهمانان و میزبانان را حیرت‌زده می‌کند. هتل مدینه الرضا در سال 1392 و در خیابان شیرازی مشهد نزدیک به حرم امام رضا، افتتاح شده است. این هتل لوکس که جزو افتخارات شهر مشهد در میزبانی و هتلداری است، با ساختمان 18 طبقه خود به استقبال مهمانان رفته و لحظاتی سرشار از نشاط و شادابی برای آن‌ها رقم می‌زند. همچنین لازم به ذکر است که این هتل با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در مشهد سعی در جلب رضایت مهمانان دارد.

هتل مدینه الرضا

امکانات هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به بهره‌مندی از سرویس‌هایی مثل ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات نظافتی، تاکسی سرویس و تحویل روزنامه که امری عادی در هتل مدینه الرضا محسوب می‌شود، اشاره کرد. در کنار تمامی امکانات ذکرشده، استفاده از پارکینگ هتل مدینه الرضا باعث راحتی بیشتر مهمانان می‌شود. این پارکینگ که ظرفیت 110 خودرو را دارد، به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته و امنیت خودروهای این افراد را به طور کامل تامین می‌نماید. مکان‌هایی مثل لابی هتل، آژانس مسافرتی آن و نمازخانه‌اش نیز طرفداران بسیار زیادی دارند. هتل مدینه الرضا مشهد مجهز به یک کتابخانه بسیار خوب هم هست. همچنین در صورت لزوم، مهمانان می‌توانند از فروشگاه این هتل برای خرید اقلام مختلف نهایت استفاده را ببرند. با این وجود، از نظر بسیاری از مهمانان، جالب‌ترین بخش اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد زمانی است که شما بعد از گشت و گذار در شهر، به استخر هتل می‌روید و با استفاده از جکوزی و سونا و سرویس ماساژ آنجا، طراوت ذهنی و جسمی خود را بازیابی می‌کنید. مهمانان این هتل فرصت برخورداری از دستگاه خودپرداز این اقامتگاه را نیز دارند.

اتاق‌های هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا با 18 طبقه بنا و 300 باب سوئیت و اتاق‌های مدرن از امکانات رفاهی خاصی برخوردار است که موجب کسب رضایت‌مندی میزبانان و مسافران از اقامتشان در این هتل می‌گردد. امکانات رایج این اتاق‌ها شامل: صبحانه رایگان، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، اینترنت بی سیم در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، چای ساز، آب معدنی رایگان، رخت‌آویز و کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، لوازم بهداشتی نظیر صابون هتلی، خمیردندان هتلی و مسواک هتلی، می‌باشد.

اتاق هتل مدینه الرضا

رستوران‌های هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا دارای یک رستوران شیک می‌باشد که با فضای دلنشین و دنجی که دارد و همچنین با غذاهای لذیذ و خوشمزه اش رضایت مهمانان خود را جلب می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. همچنین این هتل لوکس دارای کافی شاپی می‌باشد که در این کافی شاپ انواع دسرها و کیک‌ها و نوشیدنی‌های دلچسب خدمت مهمانان عزیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل مدینه الرضا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل مدینه الرضا تا مسجد هفتاد و دو تن: 500 متر
فاصله هتل مدینه الرضا تا آرامگاه نادرشاه افشار: 600 متر
فاصله هتل مدینه الرضا تا مسجد گوهرشاد: 800 متر
فاصله هتل مدینه الرضا تا گنبد خشتی: 1.1 کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا تا بازار جنت: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا تا پارک باغ ملی: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا تا مقبره پیر پالان دوز: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا تا بازار رضا: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا تا پارک میرزا کوچک خان: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل مدینه الرضا تا برج تجاری آلتون: 3.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم