لوگو رنوس

هتل ملل قم

هتل ملل

هتل ملل یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر زیارتی قم است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ملل قم و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ملل

هتل ملل در سال 1396 در شهر زیارتی و سیاحتی قم افتتاح شده است. همچنین این هتل در خیابان توحید شهر قم قرار گرفته و از این رو، دسترسی بسیار خوبی به اماکن دیدنی، مذهبی و تفریحی شهر دارد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر حضرت معصومه و مراکز خرید اشاره کرد. این هتل با بهره گیری از بهترین امکانات و تجهیزات هتلی در قم سعی دارد بهترین امکانات هتلی 4 ستاره را برای مهمانان خود فراهم آورد.

اتاق‌های هتل ملل قم

هتل ملل دارای 7 طبقه می‌باشد و دارای 37 باب واحد اقامتی اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیتهای معمولی و سوئیتهای رویال میشود. از امکانات و تجهیزات اتاق‌های هتل ملل قم می‌‌توان به این موارد اشاره نمود: چای ساز، حمام، اینترنت بی‌سیم رایگان، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات هتلی نظیر مسواک، صابون و خمیر دندان هتلی.

اتاق‌های هتل ملل

امکانات هتل ملل

از جمله امکانات هتل ملل می‌توان به این موارد اشاره نمود: سرویس حرم، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، خدمات تشریفات ویژه و سرویس بیدار باش. هتل ملل قم مجهز به یک فروشگاه بسیار خوب است. در این فروشگاه می‌توان انواع اجناس مختلف را به آسانی تهیه کرد. همچنین امکان بهره‌مندی از مزایای یک صرافی نیز در هتل ملل قم فراهم شده است. همچنین لازم به ذکر است در مورد اقامت در هتل ملل قم به امکان انجام فعالیت‌های بدنی در سالن ورزشی این هتل می‌توان اشاره کرد. البته لذت ورزش در این هتل، با شنا در استخر و استفاده از مزایای سونا و جکوزی هتل ملل قم چندین برابر می‌شود. از دیگر امکانات هتل ملل نیز شامل: آسانسور، نمازخانه، پله‌های اضطراری، چایخانه سنتی و پذیرش ۲۴ ساعته می‌باشند که هر یک می‌توانند در افزایش رفاه، امنیت و راحتی مهمانان این هتل 4 ستاره و دوست داشتنی نقش پر رنگی از خود بر جای بگذازند. همچنین این هتل دارای رستورانی با ظرفیت 55 مهمان و با سرویس‌های ممتاز و بی‌نظیر، از نقاط قوت این اقامتگاه به حساب می‌آید. البته اقامت در هتل ملل قم فرصت لذت بردن از کافی شاپ دوست‌داشتنی این اقامتگاه را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. ضمنا، دیگر مزیت اقامت در هتل ملل قم، امکان میل کردن صبحانه به صورت روزانه در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل است که باعث افزایش توان و انرژی برای گشت و گذار در شهر می‌شود.

فاصله هتل ملل تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل ملل قم تا سینما تربیت: 100 متر
فاصله هتل ملل قم تا مجتمع تجاری سیرنگ: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا خیابان زنگارکی: 2.7 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مجتمع تجاری عصر جدید: 3.3 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا پایانه مسافربری: 5 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا بازار قم: 6 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مسجد جامع: 6 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مدرسه فیضیه: 7 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا حرم حضرت معصومه (س): 7 کیلومتر
فاصله هتل ملل قم تا مسجد جمکران: 22 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم