لوگو رنوس

هتل هاله بانه

هتل هاله بانه

هتل پنج ستاره هاله (لاله سابق) در غرب کشور در یکی از مناطق خوش آب وهوای شهر بانه واقع شده است. در این نوشته درباره هتل هاله و امکانات این هتل 5 ستاره و هر آنچه لازم است درباره این هتل بدانیم صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل هاله

هتل هاله بانه در میدان فرمانداری شهر بانه افتتاح شده است و جزو هتل‌های رده بالا در این منطقه به حساب می‌آید. خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل هاله مطابق با استانداردهای بین المللی دنیا بوده و معماری مدرن آن خبر از اقامتی خوب و دلنشین می‌دهد. بانه شهری مرزی بین ایران و عراق است که با مراکز خرید خود گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. مراکز خرید و مغازه‌های این شهر به اندازه‌ای است که برای بازدید از تمامی آن‌ها چند روزی را باید در اقامت داشته باشید. همچنین شاید اقامتگاه‌های مختلفی در بانه وجود داشته باشد اما فقط هتل پنج ستاره هاله است که با خدمات و امکانات خود می‌تواند اقامت مهمانان را به تجربه‌ای خوش و خاطره انگیز تبدیل کند. این هتل لوکس در سال 1395 افتتاح شده است.

هتل هاله بانه

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هاله

هتل هاله در کل 101 واحد اقامتی در 12 طبقه خود دارد و اگر می‌خواهید شهر بانه مشاهده کنید، بهتر است طبقات بالایی هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل برای کسانی که تنهایی سفر کرده‌اند اتاق یک تخته دارد و برای کسانی که به صورت گروهی و خانوادگی سفر کردند، اتاق چهار تخته و سوئیت رویال 3 نفره دارد. دیگر اتاق‌های هتل شامل اتاق دو تخته دابل، دو تخته تویین و اتاق سه تخته است. به تمامی اتاق‌ها و خدمات روم سرویس ارائه می‌شود اما برای صبحانه مهمانان باید به سالن صبحانه خوری هتل مراجعه کنند. همه واحدهای اقامتی هتل هاله مبله بوده و دارای یخچال، کمد لباس، دمپایی، رخت آویز، دراور و میز تحریر هستند. اگر وسیله ارزشمندی همراه خود دارید می‌توانید آن را در صندوق امانات داخل اتاق‌ها قرار دهید و سپس با خیال راحت به گشت و گذار در مراکز خرید بانه بپردازید. آب به صورت رایگان در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است اما مینی بار داخل اتاق‌ها شامل هزینه هستند. دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها عبارتند از تلویزیون با شبکه‌های استانی، دوش، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و تلفن. وای فای رایگان در همه اتاق‌ها در دسترس است. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها، فرنگی است و در لابی می‌توانید به سرویس ایرانی دسترسی داشته باشید.

اتاق هتل هاله

امکانات هتل هاله

 هتل هاله برای مهمانان ورزشکار خود سالن ورزشی و استخر در نظر گرفته است. همچنین در این هتل جکوزی و سونا ایجاد شده است و می‌توانید با پرداخت کم هزینه از خدمات ماساژ هتل هم استفاده کنید. برای مسافرانی که خودروی شخصی ندارند خدمات تاکسی سرویس در هتل ایجاد شده و آژانس مسافرتی و هتل آماده است تا کمک حال مهمانان در امور خرید بلیط ارزان هواپیما و بلیط های مسافرتی باشد. هتل هاله برای آسایش مهمانان سالمند و توان یاب خود علاوه بر آسانسور بین طبقات رمپ ورود ویژه‌ای در نظر گرفته است. زنگ هشدار، اتاق چمدان، خدمات تشریفات ویژه، خدمات بیدار باش، صرافی، فضای سبز، پارکینگ، روزنامه و پذیرش 24 ساعته بخشی از خدمات امکانات ارائه شده این هتل پنج ستاره هستند. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی منسوجات و اقلام هتلی مورد نیاز این هتل را اعم از کالای خواب هتلی، حوله هتلی، ملزومات هتلی و پوشش کف را در حد نیاز برای آن‌ها تامین می‌نماید.

رستوران هتل هاله

 مهمانان هتل هاله بانه، روز خود را با صبحانه‌های مقوی در سالن صبحانه خوری هتل آغاز می‌کنند و در طول روز انرژی مورد نیازشان را از مجموعه نوشیدنی‌ها و اسنک‌های کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف تامین خواهند کرد. شب اما زمانی که ستاره‌ها خودشان را در آسمان نشان می‌دهند بهترین زمان است برای اینکه سری به رستوران بام هتل زده و حین نوش جان کردن غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود نگاهی به روشنایی‌های شهر هر و زیبایی آسمان شب بیندازید.

رستوران هتل هاله

 

فاصله هتل هاله تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا فرمانداری بانه: 0.2 کیلومتر
فاصله تا کوهستان آربابا: 1.2 کیلومتر
فاصله تا پارک ۱۵ خرداد: 1.3 کیلومتر
فاصله تا میدان جهاد (بازار بانه): 1.4 کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سان سیتی: 1.6 کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد بانه: 7.7 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم