لوگو رنوس

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا یکی از هتل‌هایچهار ستاره شهر زیبا و توریستی کیش می‌باشد. دراین نوشته می‌خواهیم درباره هتل هلیا کیش و امکانات این هتل و… بپردازیم.

معرفی هتل هلیا

هتل هلیا کیش یکی از هتل‌های 4 ستاره کیش می‌باشد که در بلوار ساحل قرار گرفته است. بلوار ساحل یکی از مهم‌ترین خیابان‌های جزیره کیش به حساب می‌آید که فاصله اندکی تا اسکله تفریحی کیش و دریای نیلگون خلیج فارس دارد. این هتل کیش از نظر کیفیت ، در رتبه متوسط ​​قرار گرفته است. این هتل واقع در حد فاصل میدان امیرکبیر و ساحل در سال 1385 افتتاح یافته است و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل هلیا کیش

اتاق‌های هتل هلیا

هتل زیبای هلیا کیش در 2 طبقه و 61 باب اتاق و واحد اقامتی دارد که در زیباترین شکل ممکن طراحی شده است. اتاق‌های این هتل به صورت دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت یک خوابه مناسب برای 4 نفر می‌باشد. مهمانان با اقامت در اتاق‌های این هتل نهایت راحتی و آسایش را در فضایی بسیار شیک و زیبا احساس خواهند کرد. آباژورهای شیک به همراه مبلمان راحتی، خاصیت نمای داخلی اتاق‌ها را دو چندان کرده است. مهمانان هتل هلیا کیش با انتخاب اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل، بدون شک  رضایت کامل را از اقامت خود در طول سفر کسب خواهند کرد. تمامی اتاق‌های هتل هلیا کیش مجهز به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه استاندارد، سیستم تهویه مطبوع ، کولرگازی ، حمام به همراه ملزومات بهداشتی و … می‌باشد.

اتاق هتل هلیا کیش

رستوران و کافی شاپ هتل هلیا

لابی هتل 4 ستاره هلیا کیش به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران است. آبنمای زیبا در لابی این هتل و محوطه جذاب آن موجب شده کافی شاپ این هتل به یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت کردن تبدیل شود. همچنین با نشستن در لابی هتل به جز استفاده از کافی شاپ می‌توانید از اینترنت رایگان نیز بهره‌مند شوید. رستوران هتل 4 ستاره هلیا کیش دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و با ظرفیت 150 نفر در تمامی وعده‌های صبحانه، نهار و شام پذیرای مهمانان چه در داخل هتل و چه در خارج از آن است. رستوران هتل هلیا در طبقه همکف دارد که متنوع ترین غذاها را برای مهمانان سرو می‌کند. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه رستوران هتل بهترین غذاها را در منوی آن جای داده اند که تمامی سلیقه های مهمانان هتل را بر طرف می کند.  کافی شاپ هتل هلیا در کیش، با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرهای متنوع، شیک‌های خوشمزه و عصرانه‌های سبک آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. این کافی شاپ از فضایی دنج و آرامش بخش برخوردار است که اوقاتی آرام را برای مهمانان رقم خواهد زد.

غذای هتل هلیا کیش

 

امکانات هتل هلیا

هتل هلیا کیش به عنوان یک هتل 4 ستاره معمولی با امکانات مطلوب در بین گردشگران شناخته می‌شود. البته قیمت این هتل با توجه به امکانات، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. اگرچه هتل دارای امکانات ویژه ای نمی‌باشد اما با این حال  خدمات‌دهی عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

از امکانات اصلی و خدمات دهی فوق العاده این هتل هلیا کیش می‌توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، ترانسفر، خدمات اجاره خودرو بدون راننده، نمازخانه، چایخانه سنتی، آتلیه، فضای سبز، لابی مجهز، لاندری (خشکشویی) و …. اشاره داشت. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس نیز بهترین تجهیزات هتلی اعم از کالای خواب، ملزومات هتلی، حوله هتلی و هر آنچه نیاز این هتل می‌باشد را برای آنان تهیه می‌کند.

فاصله هتل هلیا تا اماکن نزدیک هتل

  1. فاصله تا بازار زیتون: 368 متر
  2. فاصله تا کوه نور: 613 متر
  3. فاصله تا بازار مروارید: 618 متر
  4. فاصله تا بازار پانیذ: 933 متتر
  5. فاصله تا کیبل اسکی:968 متر
  6. فاصله تا توتی فروتی: 1 کیلومتر و 33 متر
  7. فاصله تا اسکله تفریحی: 1 کیلومتر و 444 متر
  8. فاصله تا پلاژ آقایان: 2 کیلومتر و 880 متر
  9. فاصله تا پلاژ بانوان: 3 کیلومتر و 392 متر
  10. فاصله تا باغ پرندگان: 5 کیلومتر و 572 متر
  11. فاصله تا پارک دلفین‌ها: 5 کیلومتر و 796 متر
  12. فاصله تا شهر باستانی حریره: 6 کیلومتر و 607 متر
  13. فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: 6 کیلومتر و 657 متر
  14. فاصله تا کشتی یونانی: 13 کیلومتر و 189 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم