لوگو رنوس

هتل هما تهران

هتل هما

هتل هما تهران در خیابان ولی‌عصر که طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه و معروف ترین خیابان تهران است و بالاتر از میدان ونک قرار دارد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل هما تهران و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل هما

هتل هما تهران یک هتل پنج ستاره می‌باشد که در شمال شهر تهران و در نزدیکی میدان ونک قرار گرفته است. هتل هما یکی از معروف‌ترین هتل‌های ایران و قدیمی‌ترین هتل تهران در دوره پهلوی دوم است. در واقع این هتل یکی از هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون بوده که قبل از انقلاب در ایران ساخته شده است اما بعد از انقلاب در اختیار دولت قرار گرفت. هتل هما پیش از انقلاب و در سال 1352 ساخته شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پنج ستاره هما تهران با موقعیت مکانی عالی خود، دسترسی به مراکز فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی تهران را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است‌. همچنین می‌دانیم که میدان ونک و بخش شمالی خیابان ولیعصر نیز به تنهایی دارای جاذبه‌های چشمگیری برای هر مهمانی است که به پایتخت ایران آمده است.

اتاق‌های هتل هما

هتل هما یک برج 16 طبقه می‌باشد که دارای 177 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. همچنین اتاق‎‌های هتل 5 ستاره هما متنوع می‌باشند که بیشترشان وسیع بوده و امکانات خوبی در آن‌ها فراهم شده است. اتاق‌های استاندارد هتل برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان مناسب تر است اما سوئیت‌های رویال این هتل تهران چشم انداز فوق العاده زیبایی از رشته کوه البرز و شلوغی شهر دارند. در سوئیت‌های رویال علاوه بر امکانات ذکر شده، در داخل اتاق وان جکوزی نیز وجود دارد. امکانات اتاق‌های این هتل 5 ستاره شامل: اینترنت رایگان، تلویزیون LED، چای‌ساز، کمد، حمام و سشوار، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم پخش ماهواره‌ای و میز آرایش می‌باشد. هتل هما با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در تهران سعی دارد تا مهمانان و میزبانان بیشتری را برای خود جذب کند.

اتاق هتل هما

امکانات هتل هما

از دیگر بخش‌های ورزشی و تندرستی هتل هما، باشگاه ورزشی و بدنسازی و همچنین زمین تنیس هتل هما است. هتل هما تهران دارای یک پارکینگ با ظرفیت 100 خودرو است که در فاصله 50 متری هتل قرار دارد و استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است. در بالاترین طبقه هتل هما رستوران معراج قرار دارد که در کنار چشم‌انداز 360 درجه شهر تهران، انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را عرضه می‌کند و ظرفیتی 180 نفره دارد. در هتل هما تهران خدمات رفت و برگشت و ترانفسر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شود. خدمات CIP (تشریفات ویژه)، پذیرش 24 ساعته و خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها از جمله خدمات رفاهی هتل هما است. همچنین مهمانان هتل می‌توانند از خدمات اداری مانند فکس، پرینت و اینترنت پرسرعت بهره ببرند.

رستوران‌های هتل هما

این هتل 5 ستاره دارای 3 رستوران با کیفیت‌های عالی می‌باشد. رستوران معراج که در بالاترین طبقه هتل واقع شده است چشم اندازی 360 درجه از پایتخت و دامنه‌های کوه البرز دارد. همین کار سبب می‌شود تا در زمان صرف غذا، لذت بیشتری ببرید. رستوران معراج این هتل، متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به‌صورت منو و بوفه سلف سرویس به مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران گلستان در طبقه همکف هتل هما قرار دارد که از نظر تنوع غذایی، همانند رستوران معراج است. رستوران گلستان بسیار شیک است و نمایی از محوطه باغ هتل دارد. رستوران گلستان 24 ساعته به مهمانان هتل هما تهران خدمت رسانی می‌کند. صبحانه هتل هما نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده که انواع صبحانه‌ های گرم مانند: املت، نیمرو، لوبیا، عدسی و … بر روی میز چیده شده است. کافی شاپ هتل هما فضایی فوق العاده مدرن و زیبایی داشته که لحظات دل انگیزی را برای شما رقم می زند. کافی شاپ هتل هما مکانی ایده ال برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی است. همچنین این هتل دارای یک تالار بی نظیر می‌باشد که مناسب مراسمات و جشن‌های افراد است. فصل تابستان، زمان صرف غذا در رستوران دلفین است که در محوطه باغ هتل برپا می‌شود. رستوران روباز دلفین برای کسانی که می‌خواهند از هوای مطبوع تابستان و غذا خوردن یکجا لذت ببرند یک گزینه فوق‌العاده است. سالن زمرد یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین سالن‌های هتل هما می باشد که چیدمانی فوق العاده لوکس دارد.

رستوران هتل هما

فاصله هتل هما تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی تهران: 8 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا فرودگاه امام خمینی تهران: 39 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا فرودگاه مهر آباد تهران: 18 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن تهران: 18 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا مجموعه ورزشی آزادی تهران: 17 دقیقه با ماشین
فاصله هتل تا موزه ملی ایران: 19 دقیقه با ماشین

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم