لوگو رنوس

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما هتلی پنج ستاره در شهر زیبای شیراز می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل هما شیراز و امکانات هتل هما شیراز صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل هما

هتل هما شیراز در سال 1351 افتتاح شده است و در سال 1395 برای ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. هتل هما شیراز در خیابان مشکین فام و بین سه مکان مهم رودخانه‌ی خشک، پارک آزادی، و فلکه‌ی گاز قرار دارد. هتل هما با ارائه بهترین تجهیزات هتلی شیراز در بین هتل‌های هم رده خود سعی دارد مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل هما

هتل 5 ستاره هما در 8 طبقه بنا شده است و دارای 232 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 5 ستاره شامل سوئیت‌های جنرال، اتاق‌های 2 نفره و اتاق‌های 1 نفره می‌باشد. اتاق‌های هتل هما دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، آباژور، حمام، چای ساز، یخچال، مینی بار با هزینه، کمد دیواری، مبل و… می‌باشند. همچنین لازم به ذکر است که سوئیت‌های جنرال دارای اتاق خواب می‎‌باشند. همچنین در سوئیت جنرال هتل شما می‌توانید از یک اتاق خواب مجزا با تلویزیون و تلفن جداگانه، سالن نشیمن همراه تلویزیون ال ای دی با قابلیت پخش آی پی تی وی، تراس رو به شهر، مبل‌های راحتی، صندوق امانات و … استفاده نمایید. گران ترین اتاق این هتل شیراز هم، سوئیت جنرال می‌باشد.

اتاق هتل هما شیراز

امکانات هتل هما شیراز

از امکانات موجود در هتل هما شیراز می‌توان به این موارد اشاره نمود: استخر سرپوشيده، بوفه كنار آب، سوناي بخار، جكوزي، سالن بدنسازي، زمين تنيس اختصاصی وامكان پياده روي دركنار كودكان در پارك تفريحي مخصوص كودكان می‌باشد. همچنین امکاناتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت، مبل راحتی، ولکام درینک و … از جزئیات موجود در لابی هتل هستند. رستوران هتل هما با سرو غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان است، همچنین اگر هوس فالوده بستنی شیرازی داشتید، کافی شاپ هتل هما را امتحان کنید همچنین این هتل دارای سالن ماساژی می‌باشد که انواع ماساژهای تایلندی، سوئدی، شمع و …  به مهمانان ارائه می‌شود. در زمین تنیس هتل می‌توانید این ورزش مفرح را به صورت حرفه ای یا مبتدی انجام نمایید. فروشگاه از دیگر امکانات هتل است که می‌توانید سوغات خود را تهیه نمایید. پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری و … تنها بخش کوچکی از امکانات و دیگر خدمات هتل هستند.

رستوران هتل هما

هتل هما دارای 4 رستوران می‌باشد که به سلیقه هود هر کدام را دوست داشتید می‌توانید بروید. اکپگر دوست دارید در فضای سرسبز هتل غذا میل کنید رستوران پرنیان را امتحان کنید. رستوران‌های هتل آماده پذیرایی هر سه وعده برای مهمانان می‌باشند. اگر در تابستان مهمان هتل هستید، بهتر است از غذاهای تابستانی رستوران هتل هما شیراز تابستانی سرو نمایید. همچنین اگر فضای مجلل و باشکوه را دوست دارید، رستوران گلستان را انتخاب کنید و در نهایت برای میل کردن دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های دلچسب به رستوران بوستان بروید.

رستوران هتل هما شیراز

فاصله هتل هما تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا خیابان لطفعلی خان زند: 2 کیلومتر و 205 متر
فاصله تا موزه پارس: 2 کیلومتر و 222 متر
فاصله تا رستوران بین المللی هفت خوان: 2 کیلومتر و 235 متر
فاصله تا مسجد وکیل: 2 کیلومتر و 290 متر
فاصله تا باغ جهان نما: 2 کیلومتر و 405 متر
فاصله تا بازار وکیل: 2 کیلومتر و 427 متر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم