لوگو رنوس

هتل ورنوس تهران

هتل ورنوس تهران

هتل ورنوس تهران یکی از هتل‌های 3 ستاره تهران می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی این هتل، اتاق‌های آن و امکانات آن بپردازیم.

معرفی هتل ورنوس تهران

هتل ورنوس تهران در بلوار کشاورز در منطقه مرکزی شهر تهران واقع شده است. هتل ورنوس تهران هتلی نسبتا تازه تاسیس در میدان ولیعصر تهران است که از سال 1399 میزبانی گردشگرانی را به عهده گرفته است. این هتل میان رده نه به دلیل خدمات و امکاناتش بلکه بیشتر به خاطر موقعیت مکانی خوبش شناخته شده است. با اقامت در هتل ورنوس تهران به بسیاری از مناطق دیگر شهر تهران به راحتی دسترسی خواهید داشت.

اتاق‌های هتل ورنوس

هتل ورنوس در شهریور سال 1399 در 5 طبقه با 56 واحد اقامتی افتتاح شده است. که این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته توئین، دو تخته دابل، دو تخته تویین VIP، دو تخته دابل VIP، اتاق‌های سه نفره، سوئیت سه تخته و اتاق‌های چهار تخته است. همه اتاق و سوئیت‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های داخلی هستند. مهمانان در همه اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت پرسرعت و نامحدود را خواهند داشت. مینی بار داخل اتاق‌ها با هزینه است و در روز ورود آب رایگان در اتاق‌ها قرار داده می شود. برخی از اتاق‌های هتل دارای چای ساز و بالکن هستند.
همه اتاق‌ها دارای یخچال بوده و به تمامی واحدهای اقامتی خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می‌شود. سرویس حمام اتاق‌ها تنها دارای یک دوش است اما لوازم بهداشتی به صورت پک بهداشتی هتلی کامل شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان و حوله هتلی در اتاق‌ها قرار داده شده است. سشوار نیز داخل اتاق‌ها قرار دارد و دیگر نیازی به همراه داشتن این وسیله ندارید. نوع قفل درب اتاق ها به صورت کارتی است با این حال داخل اتاق ها صندوق امانات نیز قرار داده شده تا خیال مهمانان از بابت امنیت آسوده باشد. رخت آویز، میز تحریر، کمد لباس، مبلمان و دراور از دیگر امکانات موجود در اتاق ها است.

اتاق هتل ورنوس

امکانات هتل ورنوس

هتل ورنوس تهران هتلی میان رده است و با این که تمامی تلاش خود را برای رفاه و آسایش مهمانانش انجام می‌دهد اما نباید انتظار خدماتی در حد هتل‌های چهار یا پنج ستاره از آن داشت. هرچند که دسترسی راحتی که به جاهای تفریحی تهران دارد باعث نادیده گرفته شدن بسیاری از ضعف‌هایش خواهد شد. در طبقه همکف هتل، لابی هتل قرار دارد که دارای تلویزیون LED بوده و ظرفیت پذیرایی از 40 مهمان را دارد. برای راحتی مهمانان سالمند و توان یاب هتل در رفت و آمد، ورودی هتل مجهز به رمپ شده و بین طبقات هتل آسانسور تعبیه شده است. خدمات باربری، خدمات خانه داری و بیدار باش از جمله خدمات ارائه شده هتل ورنوس هستند. اگر به هر دلیلی نیاز به دستگاه فتوکپی، فکس یا پرینتر داشتید، می‌توانید از دستگاه هتل استفاده کنید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت  ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را می‌کنند تا پروسه تحویل اتاق‌ها بدون معطلی و در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود. هتل 3 ستاره ورنوس تهران متاسفانه فاقد رستوران می‌باشد که این امر باعث نمی‌شود کیفیت هتل زیر سوال برود. کافی شاپ از دیگر امکانات هتل است که می‌توان نوشیدنی‌های خنک و میان وعده‌های سبک را نوش جان نمود. از دیگر امکانات این هتل تهران می‌توان به نمازخانه نیز اشاره نمود. هتل ورنوس شهر تهران خدمات و امکاناتی را نیز برای معلولان در نظر گرفته است. خدمات لاندری (خشک شویی) نیز برای مهمانان در دسترس می‌باشد. همچنین  گروه رنوس تمامی منسوجات هتلی لازم این هتل را برایش تامین می‌نماید.

فاصله هتل ورنوس تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا میدان مشاهیر:7.8 کیلومتر
فاصله تا کلوب افسران: 5.4 کیلومتر
فاصله تا پارک آب و آتش: 8.9 کیلومتر
فاصله تا برج پرچم: 10.3کیلومتر
فاصله تا میدان ولیعصر: 1 کیلومتر
فاصله تا برج آزادی: 7.4 کیلومتر

هتل ورنوس

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم