لوگو رنوس

هتل ولیعصر تهران

هتل ولیعصر

هتل ولیعصر تهران از هتل‌های تازه تاسیس و باکیفیت تهران است که در نزدیکی میدان ولیعصر قرار گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل ولیعصر تهران و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل ولیعصر

هتل ولیعصر تهران در خیابان ولیعصر و کمی بالاتر از میدان ولیعصر قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره هتلی نوساز در بین هتل‌های شهر تهران به‌شمار می‌رود. این هتل در سال 1399 افتتاح شده است. موقعیت مکانی مناسب هتل ولیعصر تهران از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود که سهولت نزدیکی مهمانان به مراکز شهر تهران و دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل ولیعصر

این هتل 3 ستاره دارای 56 باب اتاق در 7 طبقه واقع شده است. در هتل ولیعصر می‌توانید اتاق‌هایی با ظرفیت دو تخته، سه تخته، و سوئیت چهار تخته را رزرو نمایید. اتاق‌های این هتل نوساز با بهترین امکانات و تجهیزات هتلی تکمیل شده است تا برای مهمانان خود بهترین اقامت را فراهم نماید. امکانات این هتل 3 ستاره عبارتند از: میز آرایش، یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، دراور، سیستم اعلام حریق، آباژور، لوازم بهداشتی و استحمام، اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی فرنگی و سنتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن،حوله و دمپایی، رخت‌آویز و کمد لباس. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس در تلاش است تا تجهیزات هتلی موردنیاز این هتل را برایشان فراهم نماید.

اتاق هتل ولیعصر

امکانات هتل ولیعصر تهران

هتل ولیعصر تهران از لحاظ امکانات رفاهی همانند دیگر هتل‌های 3 ستاره می‌باشد. این هتل دارای پارک رایگان با ظرفیت 15 خودرو می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ و سالن ورزشی می‌باشد. به منظور رفاه گردشگران، امکانات سونا و جکوزی در این هتل ارائه خواهد شد تا آسایش و رفاه گردشگران در این مکان فراهم شود. صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) از دیگر امکاناتی است که هتل ولیعصر تهران در دسترس همه مهمانان خود قرار خواهد داد.
همچنین سالن ورزشی هتل از امکاناتی مناسب برای تناسب اندام و بدنسازی و فضایی صمیمی و دوستانه تشکیل شده است و مناسب مهمانانی است که فعالیت ورزشی انجام می‌دهند. اختصاص فضایی وسیع و مناسب به محل پارک وسایل نقلیه گردشگران موجب شده است که افرادی که با خودروی شخصی خود به تهران سفر می کنند نیز خیالشان از بابت امنیت خودرویشان آسوده باشد. از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال مهمانان و گردشگران شامل: نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی، تهیه بلیت هواپیما، بیدارباش، اینترنت پرسرعت رایگان و روم سرویس می‌باشد.

رستوران هتل ولیعصر

رستوران هتل ولیعصر در طبقه پنجم این هتل 3 ستاره واقع شده است، چشم اندازی بسیار تماشایی از شهر تهران را به مهمانان هتل هدیه خواهد داد. محیط پاکیزه رستوران، نیروی پذیرایی خوش برخورد و مجرب و طبخ غذاهایی رنگارنگ و خوش عطر و طعم، همگی دست به دست هم داده اند تا صرف غذا در رستوران هتل ولیعصر تهران به لذتی وصف نشدنی تبدیل خواهد شد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای مهمانان سرو می‌شود.

رستوران هتل ولیعصر

فاصله هتل ولیعصر تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا پارک لاله: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر تهران: ‌2.4 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش ایران: ‌2.5 کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر شهر: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تا برج میلاد: 9.2 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم