لوگو رنوس

هتل وکیل شیراز

هتل سنتی وکیل

هتل وکیل هتلی 3 ستاره در خیابان معروف لطفعلی خان زند و در بافت تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل وکیل شیراز و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل وکیل

هتل وکیل در سال 1397 در بافت تاریخی شهر تاریخی شیراز افتتاح شده است. این هتل تازه ساخت با توجه به این که در بافت تاریخی و توریستی شهر قرار دارد، طراحی و معماری سنتی را برای خود انتخاب کرده تا مطابق با معماری و محیطی باشد که در آن قرار گرفته و همین مطابقت با محیط عاملی برای جذابیت این هتل شده است. به محض ورود به هتل وکیل شیراز، فضای دنج و آرام آن مهمانان را به سفری در گذشته‌ها خواهد برد و با دیوارهای آجری، حوض آبی رنگ و گل‌های رنگارنگ حال و هوای خانه مادربزرگ را برایشان زنده خواهد کرد. این هتل با فراهم آورن بهترین تجهیزات هتلی در شیراز، سعی دارد بهترین هتل 3 ستاره در این شهر تاریخی باشد.

هتل وکیل شیراز

اتاق‌های هتل وکیل

هتل وکیل شیراز با 32 واحد اقامتی و در 4 طبقه از مهمانان و میزبانان خود پذیرایی می‌کند. در اتاق‌های هتل سنتی وکیل خئپدمات روم سرویس و صبحانه برای مهمانان ارائه می‌گردد. اتاق‌های هتل وکیل طراحی زیبایی دارند و مجهز به امکانات و خدمات مختلفی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، تلفن، دمپایی و مینی بار هستند تا مهمانان اقامت خوشی را تجربه کنند. اتاق‌های هتل وکیل شیراز فاقد صندوق امانات، چای ساز و سیستم تهویه مطبوع هستند.

اتاق هتل شیراز وکیل

امکانات هتل وکیل

مهمانان دارای اتومبیل شخصی دیگر نیازی به پیدا کردن جای پارک ندارند زیرا هتل وکیل پارکینگ اختصاصی سرپوشیده ای را به مهمانان خود اختصاص داده است.مهمانان هتل وکیل در تمامی بخش‌های هتل مانند رستوران، لابی و اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. هتل وکیل هتلی 4 طبقه است اما برای آسایش و راحتی مهمانان خود برای رفت و آمد بین طبقات آسانسور تعبیه شده است. هتل وکیل شیراز کادری حرفه ای و آموزش دیده دارد که در تلاش هستند مهمانان اقامتی خاطره انگیز را در شیراز و این هتل تجربه کنند. پذیرش هتل وکیل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است و تمامی تلاش خود را به کار می‌برد تا عملیات چک این و چک اوت بدون معطلی و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. جالب است بدانید هتل وکیل شیراز خدمات حمل و نقل فرودگاهی و خدمات تور هم ارائه می‌دهد.

رستوران هتل وکیل

در طبقه همکف هتل وکیل، رستوران وکیل قرار دارد که انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی را در محیطی سنتی با میز و صندلی‌های چوبی سرو می‌کند و در سه وعده غذایی به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد. همچنین هتل وکیل علاوه بر رستوران، کافی شاپ بسیار زیبایی هم دارد که انواع نوشیدنی‌‌ها و میان وعده‌ها را در فضایی باز سرو می‌کند. نکته جالب این کافی شاپ  استفاده از رنگ فیروزه ای در طراحی آن است که یادآور دوران سنتی و قدیمی ایران است.

فاصله هتل وکیل تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا حرم مطهر شاهچراغ: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد نصیرالملک: 1.5 کیلومتر
فاصله هتل تا نارنجستان قوام: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا ارگ کریم خان: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار وکیل: 2 کیلومتر
فاصله هتل تا حافظیه: 3.3 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ ارم: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه سعدی: 6.5 کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه شیراز: 12 کیلومتر
فاصله هتل تا راه آهن شیراز: 23 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم