لوگو رنوس

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران یکی از بزرگ‌ترین و مجلل ترین هتل‌های تهران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل ویستریا تهران و امکانات این هتل زیبا صحبت کنیم.

معرفی هتل ویستریا

هتل 5 ستاره ویستریا تهران در مرداد ماه سال 1398 افتتاح شده است. این هتل 5 ستاره در منطقه خوش آب‌وهوای دربند و نزدیک میدان تجریش، رو به کوه‌های البرز، قرار گرفته است. موقعیت مکانی عالی هتل ویستریا بسیار عالی بوده و یکی از مزیت‌های این هتل می‌باشد. این هتل لوکس با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران، سعی در جلب مشتریان و میزبانان بیشتری در اقامتگاه خود را دارد.

اتاق‌های هتل ویستریا

هتل ویستریا تهران در 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت بنا شده است و در مجموع دارای 98 باب اتاق و سوئیت می‌باشد. این واحدها که در طرح‌ها و ظرفیت‌های متنوعی ارائه می‌گردند، با جزئیاتی فراوان و به شکل کاخ‌هایی لوکس و اعیانی طراحی و از محیطی دل‌باز و فضایی دل‌نشین و باصفا مزین به رنگ‌هایی گرم تشکیل شده‌اند. به‌خصوص پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها که باعث نورگیری بیشتر و تماشای بهتر منظره‌ها شده است. همچنین اتاق‌های این هتل دارای امکانات گوناگونی نظیر تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، اینترنت رایگان، تلویزیون، لاندری، میز، بالکن، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام اختصاصی هستند. سوئیت‌های هتل ویستریا تهران نیز با بهره‌مندی از اتاق‌خوابی بزرگ، نشیمنی مجزا، اتاق مهمان و مبلمانی شیک و خاص گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای ۲ نفره بشمار می‌روند.

اتاق هتل ویستریا

 

امکانات هتل ویستریا

برخی امکانات هتل ویستریا شامل: رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران بام، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، اتاق چمدان، صرافی، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، جکوزی، کافی نت، حمام ترکی، خدمات باربری، میز تور، خدمات سی آی پی، کرایه اتومبیل می‌باشد. همچنین باید گفت که پارکینگ هتل در ظرفیت 100 خودرو برای مهمانان هتل رایگان بوده و به تجهیزاتی امنیتی برای جلوگیری از سرقت خودروی مهمانان مجهز گشته است. لازم به ذکر است ماساژ در هتل ویستریا  باعث شلوغ تر شدن مجموعه آبی این هتل شده است. ماساژ این هتل از فواید زیادی برخوردار بوده و طرفداران زیادی را در بر دارد. از فایده‌های آن می‌توان به کاهش درد، کاهش استرس، افزایش تمدد اعصاب، کنترل اضطراب، کنترل افسردگی، کمک به بهبودی وضعیت عمومی سلامت اشاره کرد. ماساژ انواع مختلفی دارد که متناسب با سلیقه هر فرد اعمال می‌شود.

رستوران هتل ویستریا

وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ در هتل ویستریا دست مهمانان را در انتخاب مکانی خوش‌منظره با منویی سرشار از غذاهایی لذیذ ایرانی و بین‌المللی برای صرف غذا باز گذاشته است. بنابراین چه دوستدار غذاهایی فرنگی باشید، چه عربی و چه دریایی و چه فست فودهایی چرب‌وچیلی، چندین گزینه مختلف برای چشیدن غذاهایی مقوی و دل‌چسب پیش روی شماست. رستوران‌های رویال، روف گاردن و اسکای لانچ هتل، همگی در ارائه خدماتی با بالاترین کیفیت در منطقه معروف هستند و از کارکنانی کارکشته و مسلط به آداب پذیرایی تشکیل شده است.

غذا

 

فاصله هتل ویستریا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل ویستریا تا بازار سنتی تجریش: 740 متر
فاصله هتل ویستریا تا خانه موزه سیمین و جلال: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تا کاخ سعدآباد: 2 کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تا باغ فردوس: 2.9 کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تا باغ موزه هنر ایرانی: 3.5 کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تا کاخ نیاوران: 4 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم