لوگو رنوس

هتل پارسه شیراز

هتل پارسه

هتل پارسه یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر زیبای شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پارسه شیراز و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل پارسه

هتل پارسه یکی از هتل‌های 4 ستاره شیراز است که در نزدیکی خیابان فردوسی و پشت ارگ کریم‌خان زند قرار گرفته است. هتل پارسه شیراز چندین مرتبه، مورد بازسازی قرار گرفته است و امروزه هم متناسب با آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری، پذیرای مسافران و گردشگرانی است که شهر شیراز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند. هتل پارسه در سال 1383 افتتاح شده است. هتل پارسه با ارائه بهترین تجهیزات هتلی شیراز سعی دارد بهترین هتل 4 ستاره در این شهر زیبا باشد.

اتاق‌های هتل پارسه

هتل پارسه در 5 طبقه بنا شده است و دارای 72 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل مجهز شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و همچنین سوئیت می‌باشد. در این هتل می‌توانید اتاق و سوئیت‌های تمیز و نورگیر‌ با ظرفیت یک تا چهار نفر را رزرو کنید. از جمله امکانات رفاهی که در اتاق‌های هتل پارسه شیراز تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مبلمان راحتی، یخچال و همچنین حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها نیز با رنگ‌های گرم طراحی شده‌اند که یادآور فضایی صمیمی و دوستانه برای ساکنین هتل است.

اتاق هتل پارسه

امکانات هتل پارسه شیراز

در هتل پارسه، صبحانه رایگان، به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می‌شود و افراد می‌توانند برای صرف ناهار و یا شام نیز به این رستوران که قابلیت میزبانی از 250 نفر به صورت همزمان را دارد مراجعه نمایند. سالن همایش، سالن ورزشی و کافی‌شاپ از دیگر امکانات هتل هستند که در طول اقامت خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این هتل دارای دو پارکینگ سرپوشیده می‌باشد. هتل پارسه شیراز در مرکز شهر قرار گرفته است و در مجاورت ارگ تاریخی کریم خان می‌باشد و دسترسی آسانی به سایر مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های تاریخی شیراز دارد. پرسنل هتل پارسه از کادری مجرب و آموزش دیده تشکیل شده است و بخش پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است.

فاصله هتل پارسه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا ارگ کریمخانی: 437 متر
فاصله تا بازار وکیل: 590 متر
فاصله تا آرامگاه شاه شجاع: 2 کیلومتر و 627 متر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: 1 کیلومتر و 950 متر
فاصله تا خانه زینت الملک: 1 کیلومتر و 921 متر
فاصله تا آرامگاه حافظ: 2 کیلومتر و 149 متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی: 12 کیلومتر و 354 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم