لوگو رنوس

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین، تنها هتل چهار ستاره در پایتخت است که در منطقه‌ای خوش آب و هوا و به دور از شلوغی و آلودگی در شمال شهر تهران و نزدیک به محله ولنجک واقع شده است. در این نوشته می‌‌خواهیم درباره هتل پارسیان اوین تهران و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های چهار ستاره در شهر تهران است. هتل پارسیان اوین در سال 1348 در زمینی به مساحت 23000 متر مربع و در منطقه اوین تهران احداث شد. این هتل که از همان اوایل تأسیس، اوین نام داشت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحت سرپرستی بنیاد مستعضفان انقلاب قرار گرفت. تا سال 1380 به صورت خودگردان و تحت پوشش بنیاد مستضعفان به فعالیت خود ادامه داد. در شهریور ماه سال 1380 به عنوان یکی از هتل‌های مجموعه پارسیان در آمد و از آن تاریخ تا کنون با نام هتل پارسیان اوین تهران و تحت مالکیت بنیاد مستضعفان فعالیت خود را ادامه داده است. این هتل هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین هتل‌های پارسیان به شمار می‌آید. در سال 1385 با افزایش تعداد مسافران و مهمانان هتل، نیاز به بازسازی و گسترش هتل احساس شد. همان سال مدیریت هتل پارسیان اوین با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان معماری اقدام به بازسازی و نوسازی این هتل نمود. در پروژه بازسازی هتل اوین از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شد و با صرف سرمایه‌ای 38 میلیارد تومانی کار این بازسازی به اتمام رسید. هتل پارسیان اوین با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران در میان هتل‌های هم رده خود، در تلاش است مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند.

هتل پارسیان اوین تهران

اتاق‌های هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین تهران دارای 4 بخش اصلی است که به دو قسمت شمالی و دو قسمت جنوبی تقسیم می‌شوند. این هتل 4 ستاره دارای 150 واحد اقامتی می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل 9 اتاق یک ‌تخته، 126 اتاق دو تخته /دو نفره، 2 سوئیت رویال و 13 سوئیت را در خود جای داده‌اند. بخش بزرگی از اتاق‌های هتل از بالکن دنج و زیبایی برخوردار است که چشم‌اندازی تماشایی به فضای سبز هتل پارسیان اوین دارد. از جمله امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به این موارد اشاره کرد: تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی، چای‌ساز، اینترنت پرسرعت، مبلمانی راحت و لوکس، دراور، کمدلباس، تخت‌خواب‌هایی مناسب و یخچال. همچنین تمامی واحدهای اقامتی هتل پارسیان اوین از چیدمانی شیک و نورپردازی بسیار زیبا و تجهیزاتی مدرن نظیر سامانه تنظیم روشنایی بالای تخت بهره‌مند بوده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز هستند. از دیگر امکانات اتاق‌های هتل پارسیان اوین شامل: صندوق امانات داخل اتاق، سیستم امنیتی و برقی منحصر به کارت اتاق، سیستم کنترل روشنایی بالای تخت، تلویزیون LCD صفحه تخت (با رابط تعاملی)، اینترنت پرسرعت، شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال (مینی بار)، چای‌ساز، اتاق نشیمن در سوئیت‌ها، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع با کنترل‌کننده داخلی، نمایشگر دیجیتالی برای نمایش «اتاق نظافت لازم دارد» و «مزاحم نشوید»، سونای خشک و جکوزی (در سوئیت‌های رویال)، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی به همراه سشوار، آینه اصلاح و لوازم بهداشتی و آرایشی، می‌باشد.

امکانات هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین تمامی امکانات هتل‌های 4 ستاره جهان را در بر گرفته است. از سالن آرایش و زیبایی و فروشگاه گرفته تا استخر، نمازخانه، کافی‌شاپ و رستوران، تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی خوش و خاطره‌انگیز در این هتل گرد هم آمده‌اند تا مهمانان هتل اقامتی راحت و دلپذیر داشته باشند. مزیتی که این هتل را از دیگر هتل‌های 4 ستاره متمایز کرده است، وجود سالن چندمنظوره کوه نور است. سالن کوه نور بیش از 680 مترمربع وسعت دارد و می‌توان در آن ضیافت‌هایی با ظرفیتی برابر با 200 تا 700 نفر برگزار کرد. سالن از انواع همایش‌ها، جشن‌ها و کنفرانس‌ها میزبانی می‌کند و خدماتی مثال‌زدنی را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های خاص این سالن، امکان تقسیم شدن به دو بخش و برگزاری دو مراسم 350 نفره موازی است. سالن کوه نور همچنین دارای یک طبقه دوم است که آن را تبدیل به مکانی بدون ستون و زیبا کرده است. گفتنی است که هر دو طبقه سالن کوه نور هتل پارسیان اوین دارای ورودی جداگانه، دو سرویس بهداشتی مجزا و یک اتاق عقد هستند.

رستوران هتل پارسیان اوین

رسیتوران پردیس هتل پارسیان اوین مکانی است که آغاز روزی پرانرژی و خاطره ساز را با صبحانه لذیذ و مقوی خود برای شما رقم می‌زند. این رستوران از دکوری دل‌فریب و چوبی بهره برده و با گستره وسیعی از غذاهایی رنگارنگ مزین گشته است. همچنین بهتر است بگوییم که گزینه‌های دیگری نیز برای صرف غذا در هتل پارسیان اوین تهران وجود دارند: رستوران چینی هتل وظیفه تأمین غذاهای موردعلاقه دوستداران غذاهای آسیای شرقی را بر عهده دارد و رستوران آبشار با منوی بسیار لذیذ خود، مسئولیت طبخ و سرو غذاهای لذیذ سنتی ایرانی را بر دوش می‌کشد. افزون بر این موارد، مکانی نیز برای طبخ آش‌های خوشمزه ایرانی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل پارسیان اوین

فاصله هتل پارسیان اوین تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا درکه: 3.9 کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان ولنجک: 4.3 کیلومتر
فاصله هتل تا بوستان باغ ایرانی: 4.3 کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فردوس: 5.4 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه سینمای ایران: 5.9 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ژوراسیک: 6.3 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم