لوگو رنوس

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان هتلی سه ستاره در شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی هتل پارسیان شیراز و امکانات این هتل سه ستاره بپردازیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل پارسیان

هتل پارسیان هتلی سه ستاره است که در سال 1371 افتتاح شده است. همچنین این هتل در سال 1396 به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات خود بازسازی شده است. هتل پارسیان از زیر مجموعه گروه شرکت‌های بین المللی پارسیان است که با فراهم نمودن امکانات مورد نیاز و رعایت استاندارد‌های لازم، به گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در شهر تاریخی شیراز تبدیل شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل پارسیان شیراز، نزدیکی به مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری است که باعث شده است دسترسی مسافران به مکان‌های دیدنی، به سادگی امکان پذیر باشد.

اتاق‌های هتل پارسیان

هتل پارسیان شیراز در 5 طبقه بنا شده است. این هتل دارای 63 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. اتاق‌های دو تخته، سه تخته و همچنین سوئیت برای اسکان مسافران و مهمانان دارد. در مجموع این اتاق‌ها دارای 131 تخت می‌باشند. از جمله امکانات اتاق‌های هتل پارسیان سرویس خواب و مبلمان راحت و شیک، تلویزیون LCD، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع (چیلر)، کمد لباس، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی نظیر صابون هتلی و… می‌باشد.

اتاق هتل پارسیان

امکانات هتل پارسیان

از جمله امکانات هتل پارسیان شیراز عبارتند از: پارکینگ روباز، آسانسور، روم سرویس، لاندری، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان، فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی، آرایشگاه مردانه، رستوران، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی، اتاق جلسات و… . هتل پارسیان علاوه بر امکانات ذکر شده شامل امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ و سالن برگزاری مراسم چند منظوره نیز هست که با برخورداری از پرسنل بسیار مهمان‌نواز و حرفه‌ای بهترین‌ها را برای مهمانان و میزبانان  به ارمغان می‌آورند. رستوران هتل پارسیان در طبقه اول واقع شده است و دارای ظرفیت 150 مهمان است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود.

فاصله هتل پارسیان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا آرامگاه کوروش کبیر: 131 کیلومتر و 786 متر
فاصله تا تخت جمشید: 59 کیلومتر و 110 متر
فاصله تا نقش رستم: 63 کیلومتر و 318 متر
فاصله تا مسجد نصيرالملك: 2 کیلومتر و 246 متر
فاصله تا ارگ کریمخانی: 914 متر
فاصله تا بازار وکیل: 1 کیلومتر و 294 متر
فاصله تا آرامگاه شاه شجاع: 3 کیلومتر و 990 متر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: 2 کیلومتر و 590 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم