لوگو رنوس

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا کیش یکی از مجهزترین و بهترین هتل‌های چهار ستاره در جزیره کیش می‌باشد که به دلیل امکانات ویژه، همواره جایگاه بالایی را در بین دیگر هتل‌های کیش به دست آورده است. در این مطلب درباره هتل پارمیدا کیش، امکانات این هتل، اتاق‌های آن و دیگر امکانات این هتل 4 ستاره صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل پارمیدا

هتل پارمیدا کیش هتلی 4 ستاره است که در قلب جزیره دیدنی کیش واقع شده است. هتل چهار ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال 1393 روبروی پارک شهر کیش افتتاح شده است. آنچه که هتل پارمیدا را به یکی از اولویت‌های انتخابی گردشگران کیش تبدیل کرده است، برخورداری از فضای دلنشین باغ و باغچه و واحدهای اقامتی لوکس و مدرنی است که از چیدمان منحصر به فردی بهره مند هستند.

هتل پارمیدا کیش

 

اتاق‌های هتل پارمیدا

ساختمان هتل در 4 طبقه بنا و دارای 81 باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. همچنین این هتل شامل اتاق‌های 2 تخته و 3 تخته و سوئیت‌های معمولی 3 نفره و سوئیت‌های رویال 4 نفره است. در دکوراسیون این اتاق‌ها رنگ‌های گرمی به کار برده شده و امکانات این اتاق‌ها شامل یخچال، مبلمان، میز تحریر، دراور، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی می‌باشد. حمام اتاق‌ها اختصاصی بوده و مجهز به حوله هتلی، دمپایی و لوازم استحمام و بهداشتی هستند. بعضی از این اتاق‌ها دارای بالکن هستند که برخی از آن‌ها ویوی خوبی به فضای سرسبز هتل و باغچه دارند و یا چشم انداز دوری از دریا از آن‌ها پیداست.

اتاق هتل پارمیدا

 

امکانات هتل پارمیدا

هتل پارمیدا کیش خدمات بسیاری را برای مسافران فراهم آورده است که در این بین می‌توان به روم سرویس 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تفریحی گردشگری دور جزیره، خدمات ویژه معلولین و … اشاره کرد. همچنین در این هتل امکانات ورزشی متعددی چون استخر، سونا، جکوزی، زمین ورزشی، بدن‌سازی مجهز، ماساژ، اسپا و زمین تنیس وجود دارد تا مهمانانی که علاقه به ورزش کردن هر روزه دارند بدون مشکل به ورزش روزانه خود بپردازند. همچنین صندوق امانات، فضای سبز، خدمات بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، خدمات باربری، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، تلویزیون، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، رستوران با ظرفیت 150 نفر و با ارائه‌ی منویی باز و متنوع، لابی با ظرفیت 70 نفر، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس از خدمات دیگر این هتل به حساب می‌آید. در محوطه هتل پارمیدا کیش زمینی در ابعاد 20 در 40 مترمربع وجود دارد که علاقه مندان تنیس می‌توانند در تمام ایام هفته از آن بهره مند شوند. گروه تجهیزات هتلی رنوس در تلاش است تا بهترین منسوجات و تجهیزات را به این هتل ارائه دهد.

رستوران و کافی شاپ هتل پارمیدا

در طبقه همکف هتل رستورانی با ظرفیت 170 نفر وجود دارد که هم در کیفیت غذاهای طبخ شده و هم دکوراسیون مجللش بی نظیر است. هتل پارمیدا کیش یک رستوران بزرگ دیگر نیز دارد که با ظرفیت 320 نفر و منوی غذاهای ایرانی خاطره‌ای به یادماندنی را از اقامت در هتل به جای می گذارد. در رستوران‌های این هتل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای وعده‌های غذایی خود صرف کنید. همچنین در رستوران این هتل وعده صبحانه نیز بهترین گزینه برای گردشگران و مسافران می‌باشد. هتل پارمیدا دارای کافی شاپی نیز هست که در آن نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای سرو می‌شود. چایخانه سنتی این هتل از دیگر بخش‌های جالب آن است که بسیاری از مهمانان را علاقمند به صرف عصرانه خود در این مکان می‌کند.

رستوران هتل پارمیدا

فاصله هتل پارمیدا تا اماکن گردشگری

فاصله هتل تا اسکله تفریحی: 1.6 کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ آقایان: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا کارتینگ: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا بولینگ مریم: 1.2 کیلومتر
فاصله هتل تا کیبل اسکی: 1.3 کیلومتر
فاصله هتل تا بازار پردیس 2: 653 متر
فاصله هتل تا بازار مروارید: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز تجاری: 900 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم