لوگو رنوس

هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل پارک حیات مشهد و امکانات دیگر این هتل 5 ستاره صحبت کنیم.

 معرفی هتل پارک حیات

هتل 5 ستاره پارک حیات در سال 1375 افتتاح شده است و در سال 1394  این هتل اقدام به بازسازی ساختمان و فضای اطراف کرده است. همچنین این هتل به مساحت 31000 متر مربع و 25000 متر زیر بنا دارد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل در فاصله 6 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. همچنین مدیریت و کارکنان این هتل در تلاش هستند با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد میزبان گردشگران و مهمانان زیادی در این شهر باشند.

اتاق‌های هتل پارک حیات

هتل پارک حیات در 4 طبقه بنا شده است و دارای 320 واحد اقامتی می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام، تلفن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، مبل، اینترنت بی سیم، مینی بار، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و چندین نوع وسیله و امکانات رفاهی و راحتی دیگر تعبیه شده تا در مجموع مهمانان هتل پارک حیات مشهد تجربه بسیار خوبی در این اقامتگاه داشته باشند.

اتاق هتل پارک حیات

امکانات هتل پارک حیات

وقتی از اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل پارک حیات مشهد بیرون بیاییم تازه با بخش بسیار عظیمی از زیبایی‌های این اقامتگاه آشنا می‌شویم. اولین مکان جالب توجه در این هتل، پارکینگ روباز و رایگان آن است که ظرفیت 150 خودرو را داراست. مهمانان هتل پارک حیات مشهد می‌توانند به صورت رایگان از این پارکینگ استفاده نمایند. سالن ورزشی این هتل با بهترین تجهیزات و امکانات مکان دیگری است که توجه اکثر مهمانان را جلب می‌کند. پس از ورزش در این سالن، استخر سرپوشیده هتل پارک حیات مشهد برایتان جذابیت بسیار زیادی داشته و می‌تواند خستگی ورزش را از تن و بدنتان دور کند. جالب است بدانید که هتل پارک حیات مشهد مجهز به سونا خشک و سونا بخار نیز هست که به صورت جداگانه در اختیار آقایان و بانوان قرار می‌گیرند. در کنار موارد ذکرشده، رستوران هتل پارک حیات مشهد با ظرفیت 700 مهمان و با غذاهای بی نظیر و درجه یک شما را به شدت هیجان زده خواهد کرد. همچنین کافی شاپ این هتل نیز دست کمی از رستوران آن نداشته و می‌تواند لحظات بسیار جذابی برایتان به ارمغان بیاورد. البته به همه این موارد باید، امکان برخورداری از آسانسور، خرید از فروشگاه، عبادت در نمازخان و سرگرمی در سالن بیلیارد هتل پارک حیات مشهد را نیز اضافه کنیم. اقامت در هتل پارک حیات مشهد به منزله برخورداری از انواع سرویس‌ها و خدمات خواهد بود که از آن جمله می‌توان به خشکشویی، خدمات لازم برای معلولان، ترانسفر رفت به فرودگاه، خدمات باربری، نظافت روزانه و تاکسی سرویس را برشمرد. تمامی این خدمات توسط کارکنان بسیار حرفه‌ای و کاربلد در اختیار شما قرار داده می‌شود تا راحتی اقامتتان چند صد برابر شود.

امکانات هتل پارک حیات

فاصله هتل پارک حیات تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل پارک حیات تا ییلاق طرقبه: 2.4 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا بند گلستان: 3.1 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا پارک جنگلی وکیل آباد: 4.8 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا سد چالیدره: 5.7 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا باغ وحش وکیل آباد: 6.3 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا مجتمع تفریحی جام جم: 6.5 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا کوهستان پارک شادی: 6.6 کیلومتر
فاصله هتل پارک حیات تا حرم امام رضا (ع): 23 کیلومتر

از اینکه در ادامه این مطلب ما را همراهی نمودید خرسندیم. همچنین اگر به دنبال هتلی هستید که فاصله نزدیکی با حرم داشته باشد مقاله هتل هما 2 مشهد و هتل درویشی مشهد را نیز مطالعه بفرمایید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم