لوگو رنوس

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز یکی از پر سابقه ترین هتل‌های شهر تاریخی شیراز است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پارک سعدی شیراز و  امکانات هتل پارک سعدی صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی در سال 1341 افتتاح شده است. این هتل به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات خود در سال 1396 بازسازی شده است. هتل 4 ستاره پارک سعدی با زیر بنای 4000 مترمربع با بهترین امکانات استاندارد روز دنیا افتتاح شده است. این هتل با بهترین تجهیزات هتلی در شیراز پذیرای مهمانان و میزبانان این شهر گردشگری می‌باشد. هتل پارک سعدی در دو طبقه بنا شده است.

اتاق‌های هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی شیراز دارای 53 باب اتاق و سوئیت مجهز می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل 4 ستاره دارای امکانات و تجهیزات گوناگونی می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل ا تاق سینگل و دبل، سوئیت معمولی، یک خوابه و دوخوابه و اتاق کانکت دارد. از جمله امکانات اتاق‌های هتل پارک سعدی عبارتند از: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان راحتی، حمام اختصاصی و سروی بهداشتی مجزا اشاره کرد. لازم به یادآوری است که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها و همچنین لابی هتل، امکان پذیر است. سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان راحتی، حمام اختصاصی و سروی بهداشتی مجزا. لازم به یادآوری است که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها و همچنین لابی هتل، امکان پذیر است.

اتاق هتل پارک سعدی

امکانات هتل پارک سعدی شیراز

نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مانند آرامگاه حافظ و همچنین باغ جهان نما، سبب شده است که دسترسی ساکنین هتل پارک سعدی به مکان‌ها دیدنی شیراز به سادگی امکان پذیر باشد. پذیرش هتل پارک سعدی به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش، درخواست سرویس رفت و برگشت فرودگاهی دهند و یا از خدماتی نظیر تاکسی سرویس، کافی نت و یا خدمات فکس و کپی استفاده نمایند. همچنین این هتل دارای پارکینگ با ظرفیت چند خودرو می‌باشد که دیگر مهمانان هتل از جانب جای پارک خودروی خود هیچ نگرانی ای نداشته باشند. صبحانه همه روزه به صورت بوفه در رستوران هتل پارک سعدی سرو می‌شود. مسافران همچنین می‌توانند برای صرف سیر وعده‌های غذایی نیز به این رستوران مراجعه کنند. کافی شاپ هتل پارک سعدی هم انواع نوشیدنی‌های طبیعی و میان‌وعده‌های لذیذ را عرضه می‌کند و گزینه‌ای ایده آل برای گذراندن ساعاتی خوش در مجموعه هتل می‌باشد.

فاصله هتل پارک سعدی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا باغ ارم: 5 کیلومتر و 29 متر
فاصله تا موزه پارس: 2 کیلومتر و 636 متر
فاصله تا آرامگاه سعدی: 3 کیلومتر و 38 متر
فاصله تا مدرسه خان: 3 کیلومتر و 520 متر
فاصله تا خانه زینت الملک: 3 کیلومتر و 630 متر
فاصله تا مسجدوکیل: 2 کیلومتر و 861 متر

ممنون که تا ادامه این مطلب همراه ما بودید. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس ارائه دهنده انواع تجهیزات و ملزومات هتلی مورد نیاز شما می‌باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم