لوگو رنوس

هتل پاریز تهران

هتل پاریز

هتل پاریز یکی از هتل‌های سه ستاره شهر تهران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پاریز تهران و امکانات این هتل 3 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل پاریز

هتل پاریز در دهه هشتاد خورشیدی در منطقه شمال تهران و در محدوده خیابان جردن فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل پاریز در زیر بنایی حدود 4000 متر مربع بنا شده است. این هتل 3 ستاره در سال 1385 افتتاح شده است. این هتل در منطقه خوش آب و هوا و لوکس شمال تهران و در نزدیکی مراکز تفریحی و گردشی شمال تهران و دامنه البرز و سفارتخانه‌های کشورهای مختلف جای گرفته است. قرار گرفتن هتل پاریز در منطقه دیپلماتیک و تجاری و اداری شمال تهران، از مزایای ویژه آن به شمار می‌رود. این هتل با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در تهران، سعی دارد در حد یک هتل 4 ستاره برای مهمانان خود باشد.

اتاق‌های هتل پاریز

هتل پاریز در 6 طبقه بنا شده است و دارای 40 واحد اقامتی مختلف با گنجایش 100 تخت می‌باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌های یک نفره و دو نفره هتل در سه مساحت (تیپ) A تا C هستند. واحدهای اقامتی هتل پاریز هتل پاریز دارای امکانات رفاهی مانند سامانه اعلام و اطفاء خودکار آتش‌سوزی، تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی به همراه شبکه‏‌های ماهواره‏ای، یخچال و مینی بار، سامانه تهویه مطبوع با قابلیت کنترل داخلی و مرکزی، صندوق امانات، اینترنت‌ پرسرعت، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به سشوار، خمیر دندان هتلی و آینه اصلاح و آرایش هستند.

اتاق هتل پاریز

امکانات هتل پاریز تهران

هتل پاریز تهران دارای چند سالن همایش و اتاق کنفرانس برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای گوناگون و ضیافت‌های خانوادگی است. سالن پذیرایی گنجایشی 200 نفری دارد و دو سالن کنفرانس هتل، ظرفیتی 30 و 130 نفری دارند. مجموعه ورزشی هتل پاریز یکی از بهترین‌ها در میان هتل‌های 3 ستاره تهران است و با امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، سونا خشک و جکوزی به همراه وسایل بدنسازی آماده پذیرایی از ورزشکاران است. هتل پاریز تهران از یک رستوران مجهز و مجلل برخوردار است که انواع غذاهای بین‌المللی مثل سبک‌های غذایی فرانسوی، ایتالیایی، دریایی و غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل پاریز همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و چای و نوشیدنی‌های سرد و آبمیوه را به طور شبانه‌روزی سرو می‌کند. روم سرویس شبانه‌روزی، بوفه صبحانه و خشکشویی از دیگر خدماتی است که مهمانان هتل پاریز از آن بهره می‌برند.

فاصله هتل پاریز تا اماکن نزدیک هتل

  • میدان ونک تا هتل پاریز تهران: 5 کیلومتر
  • نمایشگاه بین المللی تا هتل پاریز تهران: 6 کیلومتر
  • میدان تجریش تا هتل پاریز تهران: 9 کیلومتر
  • کاخ سعدآباد تا هتل بزرگ تهران: 12 کیلومتر

هتل پاریز، مانند دیگر هتل‌های 3 ستاره شهر تهران نظیر هتل اسکان تهران و هتل شهر تهران، دارای امکانات منحصربفردی می‌باشد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم