لوگو رنوس

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر تاریخی تبریز می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پتروشیمی تبریز و امکانات هتل پتروشیمی صحبت کنیم.

معرفی هتل پتروشیمی

هتل پتروشیمی تبریز در سال 1378 در بلوار استاد شهریار افتتاح شده است. این هتل در سال 1397 جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل پتروشیمی در زمینی به مساحت 34 هزار متر مربع با معماری آتریوم (فضای میانی باز)بنا شده است. هتل پتروشیمی از جمله هتل‌هایی است که امکاناتش کمی بیشتر از یک هتل 4 ستاره می‌باشد. همچنین این هتل با ارائه بهترین امکانات و تجهیزات هتلی در تبریز سعی دارد مهمانان و میزبانان زیادی را به خود جذب کند.

اتاق‌های هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی در 5 طبقه بنا شده است و دارای 26 واحد اتاق و سوئیت می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل: سوئیت های پرزیدنتال، سوئیت 1 خوابه و اتاق های 2 تخته و 3 تخته می‌باشد. از جمله امکاناتی که در این واحدهای اقامتی وجود دارد عبارتند از: مبلمان راحتی، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون و یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و ملزومات بهداشتی، تلفن و دمپایی هتلی. همچنین با اقامت در اتاق‌های این هتل آرامش وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

اتاق هتل پتروشیمی

امکانات هتل پتروشیمی

هتل پتروشیمی تبریز به عنوان یک هتل چهار ستاره و یکی از بهترین هتل های این شهر، دارای امکانات مجهز و لوکسی است که در واقع وجود همین امکانات در هتل، باعث برتری آن و محبوبیت بین گردشگران و مهمانان می شود. از جمله امکانات این هتل 4 ستاره می‌توان به ذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی شاپ، کتابخانه، لاندری، ترانسفر، گشت درون شهری و … اشاره کرد.  از دیگر امکانات منحصربفرد هتل پتروشیمی عبارتند از: . استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، پارک کودک، خدمات ماساژ، فضای سبز، سالن همایش بزرگ، سالن سمینار، سالن جشن ها  و … . همچنین این هتل دارای پارکینگ اختصاصی و رایگان می‌باشد، بنابراین گردشگران از بابت خودروی شخصی خود نگران نباشند. امکان ارسال فکس، خشکشویی و شستشوی البسه و همچنین دسترسی به کافی نت از دیگر خدمات هتل پتروشیمی می‌باشد.

رستوران هتل پتروشیمی

رستوران هتل پتروشیمی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط آشپزهایی مجرب طبخ و ارائه می‌شود. هتل پتروشیمی تبریز تنها یک رستوران ندارد، بلکه در این هتل یک رستوران به عنوان رستوران اصلی و دیگری به نام رستوران سنتی معرفی می شود که هر نوع سلیقه و ذائقه ای را در بر خواهند گرفت. رستوران اصلی این هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و دارای ظرفیتی بالغ بر 400 نفر می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد. رستوران سنتی هتل نیز با ظرفیت 250 نفر در محوطه هتل قرار گرفته است.

فاصله هتل پتروشیمی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا مجتمع تجاری لاله پارک: 4 کیلومتر و 915 متر
فاصله هتل تا برج خلعت پوشان: 6 کیلومتر و 324 متر
فاصله هتل تا مقبره شاعران تبریز: 7 کیلومتر و 359 متر
فاصله هتل تا بام و تله کابین عون بن علی : 7 کیلومتر و 551 متر
فاصله هتل تا پارک تاریخی تفریحی ائل گلی: 7 کیلومتر و 264 متر
فاصله هتل تا موزه ادبی شهریار: 8 کیلومتر و 692 متر
فاصله هتل تا بازار تبریز: 8 کیلومتر و 71 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم