لوگو رنوس

هتل پدرام سرعین

هتل پدرام

هتل پدرام یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر سرعین می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل پدرام سرعین و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل پدرام

هتل پدرام سرعین در سال 1393 در خیابان دارایی این شهر افتتاح گردید. این هتل یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین اقامتگاه‌های سرعین به حساب می‌آید. همچنین آپارتمان‌های هتل پدرام سرعین دارای تراس‌هایی می‌باشد که مشرف به قله‌ی زیبای سبلان و همینطور طبیعت شهر سرعین می‌باشد. همچنین گروه تجهیزات هتلی رنوس، تجهیزات مورد نیاز این هتل را برایشان فراهم می‌نماید. یکی از مزیت‌های هتل پدرام طراحی ساختمانش به صورت آکوستیک است که 2 جداره بوده و مانع ورود هرگونه آلودگی صوتی به داخل اتاق می‌شود.

اتاق‌های هتل پدرام

هتل پدرام در 10 طبقه ساخته شده است و واحدهای اقامتی این هتل در 7 طبقه قرار گرفته اند. همچنین هتل پدرام دارای 46 واحد اقامتی می‌باشد که این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های 2  تخته، 3 تخته و 4 تخته، آپارتمان‌های یک خوابه 4 نفره، 2 خوابه 5 نفره یا 3 خوابه 7 نفره می‌باشند. تمامیواحدهای اقامتی هتل پدرام دارای امکانات و خدمات مجهزی می‌باشد. لوازم بهداشتی که در اتاق‌ها گنجانده شده است شامل شامپو، مسواک، خمیردندان، دستمال کاغذی، دمپایی و حوله هتلی است. با وجود چای ساز در اتاق‌ها مهمانان هر زمانی که بخواهند می‌توانند خود را مهمان یک فنجان چای دلچسب کنند و به تماشای تلویزون بنشینند یا از تراس تماشاگر چشم اندازهای کوه سبلان باشند.

امکانات هتل پدرام

یکی از مهم‌ترین امکانات هتل پدرام وجود پارکینگ سرپوشیده و غیرمسقف می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل دارای مجموعه آبدرمانی اختصاصی می‌باشد که در این مجموعه استخر، سونای خشک، جکوزی، سالن ورزشی و امکانات ماساژ وجود دارد. استفاده از اینترنت رایگان و نامحدود در لابی هتل یکی از امکانات این هتل 4 ستاره به حساب می‌آید. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات است و در تهیه بلیط، تشریفات ویژه، خدمات تور و روزنامه شما را راهنمایی می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود به سالن ورزشی یا سالن بیلیارد هتل بروند و در این بازه زمانی اعضای خردسال را در اتاق بازی هتل سرگرم کنند.

ابدرمانی هتل پدرام

رستوران هتل پدرام

در این هتل مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه به سالن صبحانه خوری واقع در طبقه اول بروند، رستوران هتل نیز در ورودی واقع شده و محیط دلنشین و زیبایی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن تهیه و سرو می‌شود. این رستوران 150 نفر ظرفیت دارد و با بهره مندی از نیروی مجرب میزبانی شایسته ای از مهمانانش می‌کند. در طبقه هشتم هتل نیز کافه عربی در سالن شیشه ای واقع شده که برای صرف چای و قلیان عربی از ظهر تا پاسی از شب آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد.

فاصله هتل پدرام تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا مجتمع آبدرمانی سبلان: 0.3 کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله: 0.2 کیلومتر
فاصله تا بازار اطلس: 0.5 کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی آدنامال: 1.7 کیلومتر
فاصله تا روستای بیله درق: 5 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم