لوگو رنوس

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران در قلب مرکز تجاری و در یکی از خیابان‌های اصلی پایتخت واقع شده است. در این مطلب درباره هتل پرشین پلازا، اتاق‌های این هتل و امکانات آن صحبت می‌کنیم.

معرفی هتل پرشین پلازا

هتل 5 ستاره پرشین پلازا در در زیربنای 13000 مترمربع و در سال 1397 در خیابان سهروردی شمالی افتتاح شده است. یکی از نقاط مثبت این هتل 5 ستاره موقعیت جغرافیایی آن است. هتل پرشین پلازا تهران از بیرون و داخل شبیه قصرهای ایتالیایی است. این هتل 5 ستاره و مجلل بهترین تجهیزات هتل را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد.

هتل پرشین پلازا

اتاق‌های هتل  پرشین پلازا

این هتل با تعداد 99 اتاق در بنای 16 طبقه‌ اقامتی با کیفیت و دلنشین را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل پرشین پلازا تهران بسیار خوش منظره، شیک و تمیز هستند که با امکانات زیادی در اختیار مهمانان قرار داده شده است. دکوراسیون این اتاق‌ها به صورت مدرن بوده و با وجود پنجره‌های بزرگ فضای اتاق‌‎ها دلبازتر شده اند و نورگیری بسیار خوبی دارند. از پنجره‌های طبقه بالا چشم اندازهای زیبایی از شهر دیده می‌شود که به هنگام شب واقعا زیبا و دیدنی هستند. هر کدام از این اتاق‌ها دارای امکاناتی مثل رخت آویز، دراور، کمد لباس، میز، مینی بار، تلویزیون، یخچال، مبلمان، چای ساز، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و تهویه مطبوع هستند که در صورت استفاده از مینی بار باید زمان خروج مبلغی پرداخت شود. همچنین لازم به ذکر است که تجهیزات هتلی رنوس تمامی امکانات موردنیاز این هتل نظیر کالای خواب هتلی، ملزومات هتلی، حوله هتلی و پوشش کف این هتل را تهیه می‌کند.

امکانات هتل پرشین پلازا

این هتل امکانات و خدماتی همچون فروشگاه، صرافی، جکوزی، اتاق چمدان، مرکز خرید، فتوکپی، پرینتر، فکس، لاندری، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت، خودپرداز، خدمات تشریفات ویژه و اتاق سیگار را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین مهمانانی که با وسیله نقلیه خود به تهران آمده باشند می‌توانند با انتخاب هتل پرشین پلازا از پارکینگ رایگان بهره مند شوند. لازم به ذکر است که خدمات دیگر این هتل 5 ستاره شامل: روم سرویس 24 ساعته، دریافت خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات اینترنتی و … می‌شود. همچنین از امکانات ورزشی این هتل می‌توان به  باشگاه بدنسازی آن اشاره کرد.

رستوران‌های هتل پرشین پلازا

مهمانان هتل پرشین پلازا صبح خود را با صرف صبحانه ای بسیار خوشمزه و مقوی شروع می‌کنند و در ادامه برای صرف وعده‌های غذایی دیگر می‌توانند به کافه رستوران بزرگ و شیک هتلبروند. این کافه رستوران زیبا با بهره گیری از معماری متفاوت و باشکوه لابی برای سلیقه‌های متفاوت طراحی شده است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و نوشیدنی‌هایی گرم و سرد را به مهمانان سرو می‌کند که در بین نوشیدنی‌ها مزه اسپرسو و در بین غذاها طعم پاستا و غذاهای ایتالیایی بسیار لذیذ و پرطرفدار هستند.
تالارهای چندمنظوره تشریفاتی هتل پرشین پلازا تهران به منظور خلق خاطره‌هایی به یادماندنی در ضیافت‌ها و مجلس‌های گوناگون طراحی شده اند تا در ایام خوش آن‌ها سهیم باشند.

تالار هتل پرشین پلازا

 

اماکن نزدیک هتل پرشین پلازا

فاصله هتل تا مصلی امام خمینی: 2.3 کیلومتر
فاصله هتل تا سینما آزادی: 2.5 کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه امیرکبیر: 5.1 کیلومتر
فاصله هتل تا میدان انقلاب: 6.7 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم