لوگو رنوس

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

شهر زیبای شیراز که به عنوان مهد فرهنگ و ادب ایرانیان شناخته می‌شود، هرساله مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. با وجود مکان‌های گردشگری مختلفی که در این شهر توریستی وجود دارد، یکی از دغدغه‌های مردم انتخاب اقامتگاهی است که دسترسی آسان و در عین حال خدمات منحصر به فردی به آن‌ها بدهد. در این مطلب می‌خواهیم درباره یکی از بهترین هتل‌های شیراز، هتل چمران شیراز صحبت کنیم.

معرفی هتل چمران

هتل 5 ستاره لوکس چمران از مرتفع ترین و بهترین ساختمان‌های پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران بوده که در بلوار چمران، در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز واقع شده است. هتل توریستی چمران در فروردين ماه سال 1389 افتتاح گرديد و با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری و با رعایت معیارهای کیفیتی بین المللی، خاطره‌ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در شیراز، جزء بهترین هتل‌های شهر توریستی شیراز محسوب می‌شود.

هتل چمران شیراز

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل چمران

ساختمان 30 طبقه هتل چمران دارای 16 طبقه اقامتی است که از طبقه دوم به بعد شروع می‌شود. این هتل دارای 250 باب اتاق و سوئیت است که هر یک از آن‌ها ویو متفاوتی از شهر شیراز، باغ‌ها، کوه و رودخانه را نشان می‌دهند. اتاق‌های هتل چمران شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره و سوئیت دو نفره می‌باشد که امکان افزودن یک یا دو تخت اضافی به اتاق‌ها وجود دارد. امکان ویژه‌ای که اتاق‌های این هتل لوکس دارد، این است که در کنار تخت برای شما دو دکمه سبز و قرمز قرار داده شده است. در صورتی که دکمه قرمز را فشار دهید، پیغام مزاحم نشوید برای پرسنل هتل جهت نظافت روزانه، فرستاده می‌شود. در صورتی که نیاز فوری به نظافت اتاق داشتید نیز می‌توانید کلید سبز را فشار دهید. از دیگر امکانات این هتل لوکس می‌توان اشاره کرد به: میز تحریر، یخچال، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، بالش هتلی و بهترین کالای خواب هتلی، حمام و سرویش بهداشتی، دمپایی هتلی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت می‌باشد.

اتاق هتل چمران

امکانات هتل چمران

هتل چمران با ارائه خدمات در سطح بین الملل و برخورداری از مجرب ترین کادر خدماتی دارای محبوبیت زیادی نزد مسافران است. لابی، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، خشک شویی، بانک، فروشگاه، نمازخانه، مرکز خرید، سالن‌های پذیرایی، آتلیه عکاسی، پارکینگ، کافی نت، سالن های ورزشی و ماساژ از جمله خدماتی است که در این هتل 5 ستاره قرار دارد. اگر شما هم طرفدار حمام مغربی و ماساژهای سنتی هستید، تجربه این فرصت استثنایی را با رزرو و اقامت در هتل چمران از دست ندهید. در تمامی طبقات هتل چمران از اینترنت پر سرعت WIFI برخوردار خواهید بود. اما از دیگر امکانات منحصر به فرد و هیجان انگیز هتل چمران شیراز می‌توان به گیم نت و وجود دستگاه‌های XBOX360  که مجهز به سنسور تشخیص حرکات بدن KINECT است، اشاره کرد که لذت تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین، هتل چمران شیراز نیز مانند دیگر هتل‌های 5 ستاره از امکانات ویژه معلولین برخوردار است خدمات استثنایی این هتل شامل تاکسی سرویس، خانه داری 24 ساعته و… می‌باشد. شما می‌توانید از طریق دکمه‌های تعبیه شده در کنار تختتان به نیروهای خدماتی پیغام دهید.

رستوران‌ها و کافی شاپ هتل چمران

تمامی رستوران‌های هتل چمران در طبقات 24 و 25 این برج قرار دارد. منوی این رستوران‌ها شامل انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی و سنتی می‌باشد که با موسیقی زنده پذیرای مسافران هستند. لیست رستوران‌های هتل چمران عبارتند از:

  • رستوران ملل: رستوران ملل با دو سالن مجزا و مجلل محل سرو انواع غذاهای بین المللی است. این رستوران که در طبقه سوم این برج مرتفع واقع شده است، محل صرف صبحانه در هتل چمران می‌باشد. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند به صورت رایگان در رستوران ملل هتل چمران به صرف صبحانه بپردازند.
  • رستوران پاناروما: رستوران پاناروما در طبقه 24 این هتل با چشم اندازی شگرف از شهر شیراز، واقع شده است.در این رستوران می‌توان تجربه غذا خوردن در ارتفاع را تجربه کرد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می‌شود.
  • رستوران ایتالیایی داوینچی: این هتل در طبقه 25 خود، رستورانی برای طرفداران غذاهای ایتالیایی دارد. همچنین موسیقی زنده در این هتل توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند.
  • رستوران باربد برج هتل: رستوران باربد در طبقه منفی یک هتل چمران با پخش موسیقی زنده پذیرای مهمانان است. در این رستووران انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود.
  • کافی شاپ ایتالیایی: کافی شاپ ایتالیایی در لابی هتل قرار دارد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها و شیرینی‌ها سرو می‌شود. همچنین، کافی شاپ دیگری در طبقه 23 هتل چمران وجود دارد که با موسیقی زنده پذیرای مهمانان است.

رستوران هتل چمران

فاصله هتل تا مکان‌های مهم شیراز

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن: 17 کیلومتر و 258 متر
فاصله هتل تا خیابان حافظ: 7 کیلومتر و 564 متر
فاصله هتل تا خیابان ملاصدرا: 4 کیلومتر و 297 متر
فاصله هتل تا باغ عفیف آباد: 5 کیلومتر و 180 متر
فاصله هتل تا باغ ارم: 4 کیلومتر و 690 متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری ستاره فارس: 4 کیلومتر و 169 متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری آفتاب فارس: 8 کیلومتر و 126 متر
فاصله هتل تا دروازه قرآن: 9 کیلومتر و 755 متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس: 16 کیلومتر و 45 متر
فاصله هتل تا نقش رجب: 66 کیلومتر و 771 متر
فاصله هتل تا کاخ پاسارگاد: 138 کیلومتر و 320 متر
فاصله هتل تا ترمینال شهید کاراندیش: 8 کیلومتر و 426 متر
فاصله هتل تا ترمینال مسافربری امیرکبیر: 10 کیلومتر و 412 متر
فاصله هتل تا ترمینال شهید مدرس: 10 کیلومتر و 737 متر
فاصله هتل تا سینما سعدی: 4 کیلومتر و 787 متر
فاصله هتل تا بیمارستان نمازی شیراز:5 کیلومتر و 524 متر
فاصله هتل تا خیابان لطفعلی خان زند: 8 کیلومتر و 99 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم