لوگو رنوس

هتل کارا ارومیه

ساختمان هتل کارا

هتل کارا ارومیه یکی از هتل‌های سه ستاره در بهترین نقطه از شهر ارومیه واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل کارا ارومیه، امکانات این هتل و اماکن نزدیک به آن بپردازیم.

معرفی هتل کارا

هتل کارا ارومیه در سال 1399 افتتاح گردیده است. این هتل در زیربنایی بالغ بر دو هزار و 560 مترمربع و در 10 طبقه ساخته شده است. هتل کارا ارومیه در خیابان شیخ تپه و در نزدیکی دانشگاه ادبیات ارومیه قرار دارد و هتلی نوساز در بین هتل‌های شهر ارومیه به‌شمار می‌رود. با این که این هتل مدت کمی است که این هتل افتتاح شده است ولی در همین مدت کم مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته است. به دلیل فاصله بسیار اندک هتل کارا تا ایستگاه اتوبوس برای رفت و آمد در شهر ارومیه مشکلی نخواهید داشت و به وسیله حمل و نقل عمومی به همه جای شهر دسترسی خواهید داشت.

امکانات هتل کارا

لابی این هتل خدمات پذیرش به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند و در آنجا خدماتی نظیر تهیه بلیط انجام می‌گیرد و اینترنت وای فای رایگان در لابی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، همچنین در لابی هتل کارا سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از بخش لباسشویی هتل با پرداخت هزینه جداگانه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ سرپوشیده فراهم گردیده است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات اقامتی مناسبی فراهم گردیده است. گروه تجهیزات هتلی رنوس در راستای تهیه تجهیزات مورد نیاز این هتل در تلاش است.

هتل کارا

اتاق‌های هتل کارا

این هتل بی نظیر در 10 طبقه ساخته شده و دارای 28 اتاق و 7 سوئيت است که در حالت کلی ظرفیت 100 مسافر را دارد. اتاق‌های این هتل به صورت یک تخته، دو تخته توئین استاندارد، دو تخته دوبل لوکس و بالکن دار، سه تخته استاندارد و سوئيت تک خوابه چهار نفره هستند. همه واحدها روزانه مرتب و نظافت می‌شوند، همچنین در داخل اتاق‌ها و سوئيت‌‎ها به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، مینی بار غیر رایگان، میز و صندلی و گاوصندوق دسترسی خواهید داشت، همچنین در داخل اتاق‌ها، حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام‌ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و دمپایی هتلی هستند.
اقامت برای کودکان تا 2 سال رایگان بوده و برای کودکان 3 تا 12 ساله در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای 13 سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌گردد.

اتاق هتل کارا ارومیه

رستوران و کافی شاپ هتل کارا

در رستوران هتل کارا غذاهای ایرانی و محلی همراه با نوشیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان سرو می‌‌شود. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به غذاهای خارج از هتل می‌توانید به راحتی به کافه آیریس و رستوران سرآشپز در نزدیکی هتل مراجعه کنید و غذاهای متنوع دیگری سفارش داده و نوش جان کنید.

رستوران هتل کارا

فاصله هتل کارا تا جاذبه‌های دیدنی ارومیه

فاصله تا پارک جنگلی ارومیه: 1.2 کیلومتر
فاصله تا موزه ارومیه: 1.9 کیلومتر
فاصله تا سه گنبد: 2.2 کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت ماری ارومیه: 2.9 کیلومتر
فاصله تا بازار ارومیه: 3.6 کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه بند ارومیه: 9.6 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم