لوگو رنوس

هتل کارون تهران

هتل کارون

هتل کارون یکی از هتل‌های سه ستاره شهر تهران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل کارون تهران و امکانات هتل کارون تهران صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل کارون

این هتل مانند هتل پاریز تهران و هتل اسکان تهران هتلی سه ستاره در شهر تهران به حساب ‌آید. هتل کارون در سال 1354 افتتاح شده است و یکی از هتل‌های با سابقه شهر تهران به حساب می‌آید. نام کارون بر گرفته از رود کارون، طولانی‌ترین رود ایران است. هتل کارون در قلب شهر تهران در طولانی ترین خیابان خاورمیانه، خیابان ولیعصر تهران واقع شده است. هتل کارون برای بهینه سازی سطح کیفی خدمات در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل کارون با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در تهران سعی دارد جزو بهترین هتل‌های سه ستاره در پایتخت باشد.

واحدهای اقامتی هتل کارون

هتل کارون در 4 طبقه بنا شده است و دارای 24 واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات هتل سه ستاره می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل: اتاق یک تخته اکونومی، اتاق یک تخته سنتی، اتاق یک تخته vip، اتاق دوتخته(اکونومی، سنتی، vip) می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل سه ستاره شامل امکاناتی نظیر: کمد دیواری، سشوار، مبلمان، اینترنت در اتاق، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار با هزینه، صندوق امانات در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی می‌باشد.

اتاق هتل کارون

امکانات هتل کاررون

هتل کارون برای آسایش و رفاه مهمانان، امکاناتی لایق یک هتل سه ستاره را در نظر گرفته است. این امکانات عبارتند از: آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لباسشویی، سیستم گرمایشی سرمایشی، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، جعبه کمک‌های اولیه، رستوران، کافی‌شاپ 24 ساعته، فضای سبز و اتاق چمدان می‌باشند. لابی هتل کارون دارای ظرفیت 30 نفر می‌باشد. رستوران و کافی شاپ هتل کارون تهران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، همراه با پخت نان سنتی و چشم انداز حیاط با درختان نارنج همیشه سبز که عطر شکوفه‌های آن در فصول گرم سال فضایی دلنشین و خاطره انگیز را ایجاد می‌نماید، پذیرای مهمانان گرامی خواهد بود تا شما بهترین لحظات و خاطرات را با اقامت در هتل کارون تهران تجربه نمایید. مسافرین گرامی می‌توانند بعد از ساعت 14 اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت 12 اقامتگاه خود را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 6 سال رایگان محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

فاصله هتل کارون تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا میدان ولی عصر تهران: 5 دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان انقلاب تهران: 12 دقیقه با با ماشین
فاصله تا مصلی تهران: 13 دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران: 13 دقیقه با با ماشین
فاصله تا کاخ گلستان : 15 دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: 18 دقیقه با با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: 19 دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: 25 دقیقه با با ماشین

ممنون که در ادامه این مطلب ما را همراهی نمودید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم