لوگو رنوس

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز

هتل پنج ستاره کایا لاله پارک یکی از هتل‌های بزرگ و لوکس شمال غرب کشور به حساب می‌‎آید. هتل کایا لاله پارک تبریز در منطقه خوش آب وهوای رشدیه تبریز و در همسایگی کوه عینالی واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره امکانات این هتل و اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بپردازیم.

معرفی هتل کایا لاله پارک

هتل کایا لاله پارک، بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تبریز است که دهمین هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره ای کایا ترکیه می‌باشد. همچنین هتل کایا لاله پارک تبریز یکی از نوسازترین هتل‌‌های ساخته شده در تبریز می‌باشد.این هتل پنج ستاره در اتوبان پاسداران و نزدیک به میدان فهمیده واقع شده است. هتل کایا لاله پارک تبریز در 22 تیرماه سال 1395 افتتاح گردیده است.

هتل کایا لاله پارکسو

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لاله پارک

هتل کایا لاله پارک دارای 14 طبقه و 220 باب اتاق و سوئیت که مجهز به بهترین تجهیزات هتلی در تبریز است. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها عبارتند از:

  • اتاق دلوکس: اتاق‌های دلوکس 35 مترمربع می‌باشند و با داشتن ویویی رو به شهر و کوه و طراحی و مبلمان مدرن فضایی پر از آرامش را برای مهمانان هتل فراهم می‌کنند. این اتاق‌ها دارای دو نوع تخت خواب می‌باشند (تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت یک نفره مجزا). همچنین این اتاق‌ها دارای امکانات سیستم اعلام حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، تهویه هوا، صندوق امانات الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار، دوش و سرویس بهداشتی، درب با قفل الکترونیکی و خدمات 24 ساعته روم سرویس به همراه استفاده رایگان از صبحانه بوفه و مرکز ورزشی می‌باشند.
  • اتاق کانکت: این اتاق‌ها با داشتن دو اتاق مجزا که شامل یک اتاق با تخت بزرگ دو نفره و یک اتاق با دو تخت یک نفره مجزا می‌باشد، برای خانواده‌های 4 نفره مناسب است. همچنین این اتاق‌ها دارای امکانات سیستم اعلام حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، تهویه هوا، صندوق امانات الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار، دوش و سرویس بهداشتی که مجهز به خمیردندان و صابون هتلی و شامپو هتلی، درب با قفل الکترونیکی و خدمات 24 ساعته روم سرویس به همراه استفاده رایگان از صبحانه بوفه و مرکز ورزشی می‌باشند. اتاق‌های کانکت به دلیل طراحی بسیار خاصی که دارند، امکان استفاده مجزا را برای مهمانان غیر از خانواده را نیز فراهم می‌کنند.
  • سوئیت جونیور: سوئیت‌های جونیور 64 مترمربع می‌باشند و با طراحی منحصربفردی که دارند، بهترین پیشنهاد به عروس و دامادها برای طی کردن دوران ماه عسلشان می‌باشد. این سوئیت‌ها دارای امکانات سیستم اعلام حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، تهویه هوا، صندوق امانات الکترونیکی، میز کار، تلفن، سشوار، مینی بار، دوش و سرویس بهداشتی که مجهز به تمامی امکانات است، درب با قفل الکترونیکی و خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس به همراه استفاده رایگان از صبحانه بوفه و مرکز ورزشی می‌باشند. سوئیت جونیور همچنین دارای وان(با قابلیت جکوزی)، کاناپه تخت خواب شو و دستگاه اسپرسوساز نیز می‌باشد.
  • سوئیت اگسکیوتیو: این سوئیت‌ها 62  مترمربع می‌باشند. طراحی این سوئیت‌های خاص به طوری می‌باشد که این سوئیت‌ها را به دو قسمت مجزا خواب و نشیمن تقسیم می‌کند. این اتاق‌ها دارای امکانات سیستم اعلام حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، دو تلویزیون مجزا، تهویه هوا، صندوق امانات الکترونیکی، میز کار، تلفن، سشوار، مینی بار، دوش و سرویس بهداشتی، درب با قفل الکترونیکی و خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس به همراه استفاده رایگان از صبحانه بوفه و مرکز ورزشی می‌باشند. در هر دو اتاق این سوئیت سرویس بهداشتی وجود داشته و سرویس بهداشتی‌ها دارای وان می‌باشند.

سوئیت هتل کایا لاله پارک

  • سوئیت رویال: این سوئیت‌ها 163 مترمربع می‌باشند. این سوئیت با داشتن اتاق خواب و استراحت در کنار فضای نشیمن، غذا خوری و میز کار مجزا تجربه اقامتی لوکس را برای مهمانان عزیز می‌سازد. سوئیت رویال در طبقه سیزدهم هتل واقع شده و با چشم اندازی از کوه‌های آذربایجان احاطه شده است. طراحی مجلل مبلمان خاص و متفاوت، فضای بزرگ در کنار امکانات دیگر هتل آماده‌اند تا خاطره انگیزترین روزهای اقامت مهمانان در هتل را فراهم آورند.

سوئیت رویال

امکانات هتل کایا لاله پارک

هتل کایا لاله پارک تبریز 8 آسانسور دارد که دسترسی به 220 واحد اقامتی را برای مهمانان آسان می‌کند. همچنین این هتل مجلل دارای تالاری بزرگ است که برای مناسبت‌ها و جشن‌های مختلف بسیار شیک و منحصربفرد است. همچنین هتل لاله پارک تبریز امکانات دیگری نیز جهت رفاه حال مهمانان گرامی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رستوران‌های این هتل اشاره کنیم که از بهترین رستوران‌های شهر تبریز هستند. کارکنان هتل در این رستوران‌ها از شما با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با لذیذترین طعم‌ها پذیرایی می‌کنند. علاوه بر این‌ها مجموعه ورزشی هتل شامل قسمت‌های مختلفی مانند مرکز سلامت، اتاق‌های پیلاتس و یوگا، سونا خشک، سونای بخار، حمام ترک، مراقبت‌های پوستی و ماساژ است که همه می‌تواند زمینه ساز اقامتی شیرین برای مهمانان باشد.

اماکن نزدیک به هتل کایا لاله پارک تبریز

فاصله تا مجتمع تجاری لاله پارک: 291 متر
فاصله تا مجتمع تجاری رشدیه: 4 کیلومتر و 222 متر
فاصله تا پارک باغلارباغی: 7 کیلومتر و 531 متر
فاصله تا بام و تله کابین عون بن علی: 8 کیلومتر و 435 متر
فاصله تا پارک تاریخی تفریحی ائل گلی: 10 کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری برج بلور: 12 کیلومتر
فاصله تا بازار تبریز: 12 کیلومتر و 726 متر
فاصله تا مسجد کبود: 13 کیلومتر و 729 متر
فاصله تا مسجد جامع: 13 کیلومتر و 731 متر
فاصله تا موزه ادبی شهریار: 14 کیلومتر و 20 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم