لوگو رنوس

هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان یکی از هتل‌های نوساز شهر تاریخی شیراز می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل کریم خان شیراز و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان در سال 1392 در شهر تاریخی و زیبای شیراز افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره در خیابان رودکی شهر تارخی شیراز قرار گرفته است. این هتل مجلل و باشکوه در قلب شهر شیراز و در همسایگی ارگ تاریخی کریم خان قرار دارد. به دلیل همین موقعیت جغرافیایی ویژه دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری شیراز و اماکن توریستی این شهر زیبا دارد. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی شیراز بیشترین مهمان و میزبان را به خود جذب می‌کند. اقامت کودکان زیر 4 سال در هتل کریم خان شیراز رایگان است. اما کودکان بین 4 تا 8 سال به شرط عدم استفاده از سرویس، نیم بها و کودکان بالای 8 سال به صورت نفر اضافه محاسبه می‌گردند. قابلیت پذیرش نفر اضافه به جز در اتاق یک تخته، در باقی اتاق‌های هتل کریم خان شیراز به صورت تخت اضافه وجود دارد.

اتاق‌های هتل کریم خان

هتل کریم خان در 6 طبقه و با 63 واحد اقامتی بنا شده است. اتاق‌های هتل کریم خان شیراز به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته تویین و دبل، سه تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره تقسیم‌بندی شده‌ است. در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کریم خان شیراز امکانات کامل با رعایت اصول بهداشتی برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان قرار داده شده است. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبل راحتی، حوله هتلی مناسب، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاص و همچنین سرویس بهداشتی اشاره کرد.

هتل کریم خان اتاق

امکانات هتل کریم خان

دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در اتاق‌ها و همچنین فضای لابی هتل کریم خان نیز امکان پذیر است. از جمله امکانات عمومی هتل کریم خان زند شیراز می‌توان به پارکینگ، آسانسور، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، تاکسی سرویس، رستوران، کافه سنتی، اینترنت بی‌سیم (با هزینه)، صبحانه رایگان، خانه‌داری، خشکشویی و… اشاره کرد. از جمله امکانات تندرستی هتل شیراز شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی مجهز به تجهیزات مدرن و همچنین خدمات ماساژ می‌باشد. صبحانه به صورت بوفه هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی نیز به رستوران سنتی هتل کریم خان شیراز مراجعه کنند. رستورانی که ظرفیت پذیرایی همزمان از 70 نفر را دارد و با کمک کادری مجرب و با بهره بردن از حرفه‌ای ترین سرآشپزها، لذیذ‌ترین غذا‌های ایرانی را طبخ و به مهمانان گرامی ارائه می‌کند.

فاصله هتل کریم خان تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا مسجد نصيرالملك: 2 کیلومتر و 113 متر
فاصله تا ارگ کریمخانی: 781 متر
فاصله تا بازار وکیل: 1 کیلومتر و 161 متر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: 2 کیلومتر و 457 متر
فاصله تا باغ جهان نما: 2 کیلومتر و 367 متر
فاصله تا باغ دلگشا: 5 کیلومتر و 663 متر
فاصله تا باغ عفیف آباد: 7 کیلومتر و 997 متر
فاصله تا باغ ارم: 2 کیلومتر و 586 متر
فاصله تا موزه هفت تنان: 3 کیلومتر و 863 متر
فاصله تا موزه پارس: 916 متر
فاصله تا آرامگاه سعدی: 6 کیلومتر و 626 متر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم