لوگو رنوس

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب

هتل کوثر ناب یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر زیارتی و سیاحتی مشهد است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل کوثر ناب مشهد و امکانات این هتل 5 ستاره صحبت کنیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل کوثر ناب

هتل کوثر ناب یکی از هتل‌های تازه تاسیس شهر زیارتی و سیاحتی شهر مشهد است که در بلوار وحدت این شهر قرار دارد. این هتل در سال 1392 افتتاح شده است. از بهترین مزایای این هتل چشم انداز وسیع از حرم مطهر امام رضا در تمامی نقاط هتل می‌باشد. این هتل با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد سعی دارد بهترین هتل 5 ستاره در میان هتل‌های هم رده خود باشد.

اتاق‌های هتل کوثر ناب

هتل کوثر ناب دارای ساختمانی 11 طبقه می‌باشد که 9 طبقه آن را واحدهای اقامتی این هتل تشکیل داده است. هتل کوثر ناب دارای 174 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل به قدری جادار و وسیع هستند که ظرفیت 2 تا 8 مهمان را دارند. همچنین لازم به ذکر است که سوئیت‌های هتل کوثر ناب سوئیت‌های خاص هتل کوثرناب شامل سوئیت سوپر یو و سوئیت استودیو می‌شود. از امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به این موارد اشاره نمود: یخچال، ملزومات آشپزی، گاز، مبل هایی راحت، ملزومات بهداشتی نظیر خمیر دندان و صابون هتلی و … .

اتاق هتل کوثر ناب

امکانات هتل کوثر ناب

هتل کوثر ناب دارای امکاناتی نظیر: اتاق چمدان، ترانسفر رایگان به حرم مطهر ساعتی 1 بار، صبحانه رایگان به صورت بوفه سلف سرویس، اقامت بالای 2 شب ترانسفر رایگان از فرودگاه یا راه آهن، پارکینگ رایگان برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و … می‌باشد. همچنین رستوران هتل کوثر ناب با طبخ انواع غذاهای بین المللی و ایرانی، توانسته است نظر تمامی مهمانان را به سمت خود جلب کند. رستورانی فوق العاده مدرن که فضای دلچسبی را برای صرف غذا بوجود آورده است. همین امر موجب می‌شود تا میهمانان در سفر بعدی خود به مشهد، باز هم هتل کوثرناب مشهد را انتخاب نمایند. کافی شاپ هتل کوثر ناب، برای گذراندن ساعات عصر گاهی یا اوقات فراغت مهمانان بهترین گزینه می‌باشد. زیرا با صرف یک فنجان چای و قهوه، یک لیوان موهیتو خنک یا شِیک میلک لحظه های آرامبخشی را سپری کنند.

فاصله هتل کوثر ناب تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی: 10 کیلومتر
فاصله هتل تا حرم ورودی صحن جمهوری: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز: 41 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم‌شناسی: 3 کیلومتر
فاصله هتل تا سرزمین موج‌های آبی: 19 کیلومتر
فاصله هتل تا رم ورودی خیابان نواب صفوی: 2 کیلومتر
فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی: 1 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک بابا قدرت: 7 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک وحدت: 4 کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه خواجه مراد: 24 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم