لوگو رنوس

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا هتلی سه ستاره در شهر سرسبز رامسر واقع در استان مازندران است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل کیمیا رامسر و امکانات این هتل سه ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل کیمیا

هتل کیمیا در سال 1396 در شهر رامسر واقع در استان مازندران افتتاح شده است. هتل کیمیا در جاده ساحلی شهر رامسر قرار گرفته که موقعیت خوبی در نزدیکی ساحل دارد. هتل کیمیا با ارائه بهترین امکانات و تجهیزات هتلی سعی دارد بهترین هتل 3 ستاره در میان هتل‌های هم رده خود در استان مازندران باشد.

اتاق‌های هتل کیمیا

هتل کیمیا در 6 طبقه واقع شده است. این هتل سه ستاره دارای 36 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. طبقه اول تا پنجم این هتل به واحدهای اقامتی اختصاص داده شده است که این واحدهای اقامتی، اتاق‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت است که بعضی‌ها رو به دریا و بعضی‌ها رو به جنگل هستند. شما نیز می‌توانند براساس علاقه و سلیقه‌تان اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. از امکانات اتاق‌های هتل کیمیا می‌توان به: سیستم تهویه‌ هوایی مطبوع، تخت خواب‌های راحت، مبل نشیمن، تلویزیون، یخچال، چای ساز اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام و سشوار و سرویس‌های ‌بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. در حالت کلی، اتاق‌ها کاملا تمیز، شیک با پنجره‌های قدی بزرگ و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اتاق هتل رامسر

رستوران هتل کیمیا رامسر

آخرین طبقه هتل کیمیا نیز رستوران است که دارای پنجره‌های بزرگ و رو به دریاست، همین باعث می‌شود تا لذت خوردن وعده‌های غذایی برای مسافران دو چندان شود که همین امر یکی از اتفاقات بی نظیر این هتل می‌باشد. همچنین رستوران دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان این هتل بی نظیر می‌باشد.

امکانات هتل کیمیا

در طبقه منفی یک این هتل پارکینگی مسقف وجود دارد که می‌توانید اتومبیل‌های خود را بدون نگرانی جای پارک در این پارکینگ پارک کنید. این هتل شامل دو سالن مجهز برای برگزاری انواع همایش و جلسات است که از اکثر نقاط کشور برای برگزاری همایش این هتل را انتخاب می‌کنند. لابی هتل کیمیا کلا مبله است و می‌توانید تا آماده شدن اتاقتان آنجا استراحت کنید و از چشم انداز زیبای بیرون هتل لذت ببرید. وقتی درهتل کیمیا رامسر اقامت داشته باشید به راحتی می‌توانید در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی داشته باشید. از دیگر خدمات هتل کیمیا عبارتند از: آسانسور، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی، نمازخانه، جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتش‌نشانی در هر راهرویی، آلاچیق و تلویزیون در لابی، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش و خدمات خانه داری.

فاصله هتل کیمیا تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل کیمیا تا تله ‌کابین رامسر: 10 دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا موزه‌‌ تاریخ طبیعی و موزه‌‌ عاج و کاخ مرمر: 15 دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا بوستان جنگلی صفارود: 20 دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا قلعه‌ مارکوه: 28 دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا سد میجران: 40 دقیقه
فاصله هتل کیمیا تا آبشار سیاسرت، روستای جواهرده و جنگل دالخانی: 1 ساعت

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم