لوگو رنوس

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش در یکی از بهترین و مرکزی ترین منطقه شهر واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل گسترش تبریز و امکانات این هتل صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب گردشگری همراه ما باشید.

معرفی هتل گسترش

هتل گسترش با قدمت حدود 50 سال یکی از قدیمی ترین هتل‌های تبریز به حساب می‌آید. هتل گسترش در سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 1395 آخرین بازسازی خود را انجام داد. هتل گسترش یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 4 ستاره شهر تبریز است. هتل چهار ستاره گسترش در قلب شهر تبریز در محله چهار راه آبرسان قرار دارد. هتل گسترش با ارائه به روزترین تجهیزات هتلی در تبریز رتبه بیشتری را نسبت به هتل‌های هم رده خود کسب کرده است.

اتاق‌های هتل گسترش

هتل گسترش در 13 طبقه واقع شده است و دارای 150 واحد اتاق و سوئیت متنوع است. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته به همراه سوئیت‌های مجهز جونیور چهار تخته، اکسکیوتیو پنج تخته و رویال پنج تخته می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل گسترش از امکانات یک هتل 4 ستاره برخوردار می‌باشند. امکانات اتاق‌های این هتل شامل: سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی، همچنین سرویس بهداشتی، یخچال (مینی بار)، چای‌ساز، اتاق نشیمن در سوئیت‌ها و سیستم پیشرفته تهویه مطبوع می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که قابلیت دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌های این هتل امکان پذیر است.

اتاق هتل گسترش

امکانات هتل گسترش

هتل گسترش تبریز امکاناتی نظیر: استخر، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، سالن ماساژ و آب درمانی، سالن بدنسازی، لاندری، سه رستوران، کافی شاپ، امکانات ویژه معلولین، اینترنت رایگان، صندوق امانات، چایخانه، نمازخانه، اتاق چمدان، فروشگاه در لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس، تلویزیون صفحه تخت در لابی و … را دارا می‌باشد. همچنین مجموعه آبی هتل گسترش تبریز فوق العاده مجهز و لوکس بوده و اقامتی آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‍دهد. استخر وسیع و تمیز هتل همراه با میز و صندلی چیده شده تا مهمانان بعد از شنا استراحت کنند. علاوه بر استخر، جکوزی از دیگر تجهیزات مجموعه آبی هتل می‌باشد که فوق العاده عالی است. سالن ماساژ و آب درمانی مجموعه آبی هتل گسترش تبریز دارای بهترین ماساژورها می‌باشد و مهمانان هتل و برخی از شهروندان تبریزی این سالن ماساژ را برای تقویت عضلات و آرامش خودانتخاب می‌کنند. ماساژ شامل خواصی مثل: کاهش درد، کاهش اضطراب، کنترل افسردگی و کمک به بهبودی وضعیت سلامتی بدن است.

فاصله هتل گسترش تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا مجتمع تجاری برج بلور: 555 متر
فاصله تا پارک باغلارباغی: 4 کیلومتر
فاصله تا موزه ادبی شهریار: 4 کیلومتر و 369 متر
فاصله تا بازار تبریز: 4 کیلومتر و 434 متر
فاصله تا مجتمع تجاری لاله پارک: 7 کیلومتر و 178 متر
فاصله تا بام و تله کابین عون بن علی: 7 کیلومتر و 510 متر
فاصله تا رستوران بام تبریز: 7 کیلومتر و 741 متر
فاصله تا پایانه مسافربری: 8 کیلومتر و 150 متر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: 11 کیلومتر و 140 متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی: 12 کیلومتر و 468 متر

ممنون که در ادامه این مطلب همراه ما بودید. همچنین علاوه بر هتل گسترش، هتل لاله کندوان تبریز و هتل کایا لاله پارک تبریز گزینه های خوبی برای اقامت در این شهر تاریخی می‌باشند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم