لوگو رنوس

چگونه امکانات هتل تجربه مشتری را تقویت می‌کند؟

هتل

هدف هر هتلداری ارائه بهترین خدمات ممکن به مهمانان است. اما گاهی اوقات، متأسفانه، این کافی نیست. امروزه سفر آسان تر از همیشه است. این به معنای افتتاح ملک‌های بیشتری در هر سال است که رقابت را بزرگتر می‌کند. هتلداران باید راه‌های جدیدی را پیدا کنند تا نه تنها مشتریان جدید را جذب کنند، بلکه تعداد کسانی را که به ملک خود بازمی‌گردند نیز افزایش دهند. یکی از راه‌های انجام آن، ارائه مزایای اضافی برای بهبود تجربه‌شان است. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از آنها آورده شده است. در این مطلب درباره تقویت تجربه مشتری هتل گفته شده است.

امکانات اضافی چقدر مهم است؟

مطالعات نشان می‌دهد که مشتریان در حال حاضر بیشتر از همیشه انتخاب می‌شوند. آنها می‌دانند که چه می‌خواهند و از همه گزینه‌هایی که می‌توانند انتخاب کنند آگاه هستند. مسافران متوجه می‌شوند که چند هتل در آنجا وجود دارد و اگر یکی از آنها را دوست نداشته باشند، معمولاً می‌توانند هتل دیگری را انتخاب کنند. به همین دلیل است که برای هتلداران بسیار مهم است که چیزی خاص برای مهمانان بالقوه خود ارائه دهند. به این ترتیب شانس رزرو را افزایش می‌دهند. وای فای رایگان یا صبحانه رایگان ممکن است از عوامل کلیدی در انتخاب ملک باشد. مزایای ویژه مخصوصاً برای مسافران تجاری که به دنبال کارایی و راحتی هستند بسیار مهم است. ممکن است اضافه کردن امکانات رفاهی به پیشنهاد شما برای ملک شما بسیار مفید باشد.

وای فای ضروری است

اکثر ما به تلفن‌های خود معتاد هستیم. به همین دلیل است که در سال‌های اخیر، Wi-Fi به محبوب ترین وسیله برای مهمانان هتل تبدیل شده است. جای تعجب نیست. مهمانان معمولاً از خانه دور هستند و می‌خواهند با عزیزان خود در تماس باشند و از هر اتفاقی که می‌افتد به‌روز باشند، نه فقط در بین دوستانشان، بلکه در سراسر جهان. ساده ترین راه برای این کار، گشت و گذار در وب است. در حالی که بسیاری از مزایای اضافی دیگر اختیاری هستند و می‌توان آن‌ها را برای مشتریان وفادار و عادی ذخیره کرد، Wi-Fi رایگان باید بدون شک برای همه مهمانان در دسترس باشد. گزارش های بسیاری نشان می‌دهد که دسترسی به وای فای رایگان پرسرعت یکی از عوامل اصلی در انتخاب ملک است.

wi fi

مشتریان جدید

چه چیزی مشتریان جدید را متقاعد می‌کند که از ملک شما بازدید کنند؟ امکاناتی که ارائه می‌دهید اغلب یکی از مهم‌ترین عوامل در کنار قیمت، رتبه‌بندی و حضور آنلاین شما در نظر گرفته می‌شوند. برای جذب آنها به غیر از اتصال به اینترنت چه چیزی می‌توانید ارائه دهید؟ دومین امکانات رفاهی در بالاترین رتبه یک صبحانه رایگان است. مردم راحتی می‌خواهند و هیچ چیز به اندازه عدم نگرانی در مورد چیزی که اول صبح می‌خورید آن را تضمین نمی‌کند. و چه زمانی رایگان است؟ این وضعیت ایده آل است. بسیاری از املاک احساس نمی‌کنند که نمی‌توانند صبحانه رایگان را در پیشنهادات خود بگنجانند. اما اغلب در مورد کاهش قیمت نیست. این احتمال وجود دارد که اگر مردم مجبور باشند بین اتاق ارزان‌تر بدون صبحانه و اتاق کمی گران‌تر با آن یکی را انتخاب کنند، دومی را انتخاب کنند. تنظیم آن آسان است و می‌تواند برای مشتریان بالقوه بسیار جذاب باشد. ثانیاً اگر ملک شما دارای فضای پارکینگ است، پارکینگ رایگان را به لیست خود اضافه کنید. بسیاری از مهمانان، حتی اگر با ماشین به ملک شما نیایند، یکی را در محل اجاره می‌کنند. وجود مکانی برای پارک آن، بدون نیاز به دایره سازی در اطراف، مزیت بزرگی است، به ویژه برای خانواده های دارای فرزند. همچنین می‌توانید خدمات و محصولاتی را که مختص مبتلایان به آلرژی هستند اضافه کنید. داشتن گزینه‌های غذایی بدون گلوتن، لاکتوز و وگان به بسیاری از مشتریان شما کمک می‌کند و کسانی را که ممکن است قبلاً از آمدن به هتل شما محتاط بوده اند را جذب کند. همچنین باید در مورد معلولان به یاد داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که دسترسی به صندلی چرخدار، هشدارهای صوتی و تصویری آتش نشانی دارید و احتمالاً حداقل یک اتاق با دسته‌های پایین تر و یک توالت و دوش در دسترس دارید.

مشتریان معمولی

در حالی که مشتریان معمولی نیز از این امکانات قدردانی می‌کنند، شما ممکن است به منظور نشان دادن قدردانی و تشکر از آنها برای بازگشت به هتل، یک «چیزی» ویژه اضافه کنید. برخی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که به آنها یک سبد میوه، یک نوشیدنی خوش‌آمدگویی، یک بطری شراب یا حداقل یک ترافل شکلاتی و یک یادداشت بدهید. شما همچنین می‌توانید یک وعده غذایی خوب در رستوران هتل خود یا (اگر گزینه مناسبی برای شما باشد) به آنها یک درمان اسپا ارائه دهید. همه اینها به انرژی یا منابع زیادی نیاز ندارد، اما تأثیر زیادی بر جای می‌گذارد.

مسافران تجاری

نوع دیگری از مشتری در صنعت مهمان نوازی، مسافر تجاری است. نیازهای آنها به طور قابل توجهی با نیازهای مهمانان اوقات فراغت متفاوت است. البته، برای آنها وای فای رایگان بسیار مهم است. چیزی که آنها همچنین از داشتن یک فضای کاری در اتاق‌های خود یا حداقل یک مرکز تجاری در داخل هتل استقبال می‌کنند. آنها همچنین از دسترسی به رایانه‌های رایگان در لابی قدردانی می‌کنند. از آنجایی که آنها اغلب مجبور به رفت و آمد هستند، حمل و نقل فرودگاهی رایگان نیز می‌تواند نقش مهمی را برای آنها ایفا کند.

مسافران تجاری

خانواده‌ها

خانواده‌ها، به ویژه آنهایی که با کودکان سفر می‌کنند، ممکن است از امکانات مختلف قدردانی کنند. یک زمین بازی یا یک اتاق بازی اغلب مورد توجه است. اسباب بازی‌ها، کتاب‌های رنگ آمیزی و مداد رنگی همیشه خوب هستند. داشتن یک صندلی مخصوص برای کوچکترین مهمانان در رستوران شما می‌تواند زندگی والدین آنها را بسیار آسان کند. به طور مشابه، کارد و چنگال و بشقاب کوچکتر می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد. ارائه حداقل یک تخت برای والدینی که با نوزادان سفر می‌کنند می تواند کل اقامت آنها را تغییر دهد. بار دیگر، این پیشنهادات عمدتاً نیازمند تلاش‌های نسبتاً کوچکی هستند که می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

انعطاف پذیری به عنوان یک سرویس؟

در نهایت، می‌توانید از انعطاف پذیری به عنوان یک وسیله رفاهی استفاده کنید. چگونه؟ برای مثال با ارائه میز پذیرش 24 ساعته. اغلب پروازها، به خصوص خطوط هوایی ارزان قیمت، برای صبح زود یا خیلی دیر شب برنامه ریزی می‌شوند. بنابراین، ممکن است مهمانان در زمان‌های خاصی به هتل شما برسند. به طور مشابه، پیشنهاد ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام به آنها می‌تواند تجربه آنها را بهبود بخشد و از دردسرهای زیادی برای آنها نجات دهد. در حالی که من درک می‌کنم که بسیاری از املاک توانایی انجام این کار را ندارند، به خصوص در فصل اوج، ممکن است در نظر گرفتن این گزینه ها در ماه های کمتر شلوغ مفید باشد. البته، هر ملک متفاوت است و مهمانان شما ممکن است انتظار چیزی کاملا متفاوت با هتل‌های دیگر را داشته باشند. بنابراین با مشتریان خود صحبت کنید، ببینید چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. کدام امکانات مهمتر و کدام کم اهمیت هستند؟ هنگامی که پاسخ‌ها را دریافت کردید، خدمات خود را بر اساس نیازهای آنها ایجاد کنید. امکانات اضافی تنها مهم ترین عامل در شغل یک هتلدار نیست، اما هر سال اهمیت بیشتری پیدا می کند و ارزش تجدید نظر مداوم را دارد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم