لوگو رنوس

هتل رکسان تهران

هتل رکسان تهران

هتل پنج ستاره رکسان تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور می‌باشد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل رکسان تهران و امکانات هتل رکسان صحبت کنیم.

معرفی هتل رکسان

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور از مجموعه گروه هتل‌های اکور فرانسه می‌باشد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع شده است. گروه هتل‌های اکور فرانسه در حال حاضر 3800 هتل در 94 کشور جهان دارند و یکی از بزرگترین هتلداران دنیا می‌باشند. این هتل در موقعیت مکانی منحصر به فردی در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی و مقابل ترمینال اصلی واقع است، که همواره میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. هتل رکسان، هتلی بسیار مناسب برای مسافرانی می‌باشد که قصد تعویض پرواز دارند و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند. هتل رکسان با داشتن بهترین تجهیزات هتلی در تهران، سعی دارد بیشترین میزبانان و مهمانان را به خود جذب کند.

هتل رکسان تهرانن

 

اتاق‌های هتل رکسان

هتل رکسان در ساختمانی 11 طبقه بنا شده است و در کل دارای 296 اتاق مجزا است. از جمله امکانات اتاق‌های هتل رکسان می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مبل راحتی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، ساکنین هتل می‌توانند به صورت رایگان به اینترنت وای فای نیز دسترسی داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که اتاق‌های اقامت کوتاه این هتل فاقد صبحانه می‌باشد.

اتاق هتل رکسان

رستوران هتل رکسان

این هتل که در اصل ترکیبی از سنت ایرانی و مدرنیته فرانسوی است، از لحاظ مدیریت غذایی نیز دارای دو بخش رستوران ایرانی وادی و رستوران بین‌المللی گلکسی است. یکی از شگفتی‌های هتل نووتل فرودگاه امام تهران که به جاذبه چشم‌نوازی نیز برای این هتل مبدل شده، رستوران ایرانی سنتی وادی است. شما در این رستوران می‌توانید تلفیقی از سه هنر بسیار ناب شرقی یعنی، غذا، نقاشی و شعر را در کنار یکدیگر ببینید. نقاشی‌های شرقی که با هنر ویترای بر روی شیشه‌های آبی رنگ در رستوران ایرانی سنتی وادی خودنمایی کنند، در کنار اشعار خیام که بر روی درهای چوبی کنده‌کاری شده، می‌تواند تمام و کمال طعم غذای شرقی و ایرانی را به جان شما بنشاند. در رستوران ایرانی وادی، حکاکی اشعاری از خیام روی درهای چوبی، نقاشی‌های سنتی روی شیشه‌های آبی و طراحی شرقی رستوران هتل فضایی سنتی و آرامش بخش فراهم کرده است که با سرو غذاهای ایرانی همخوانی دارد. رستوران از ساعت شش تا ده شب برای سرو شام در دسترس است.  اما با تمام این تفاسیر رستوران بین‌المللی گلکسی در هتل نیز می‌تواند یک انتخاب خوب برای کسانی باشد که به غذا‌های بین المللی علاقه دارند. رستوران گلکسی انواع غذاهای بین المللی را مناسب با ذائقه هر فرد در دو بخش گیاه‌خواری و گوشت‌خواری سرو می‌کند. این رستوران با انواع غذاها متناسب با هر سلیقه‌ای آماده پذیرایی از مسافران است. صبحانه که بین ساعت شش الی یازده صبح سرو می‌شود شامل انواع نان و شیرینی، آب میوه، چای و قهوه و املت بار، لبنیات و سبزیجات تازه و مناسب با هر رژیم غذایی (گیاه خواری، دیابت و…) است.

امکانات هتل رکسان

هتل رکسان با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی نظیر 296 باب واحدهای اقامتی متنوع، 4 اتاق ویژه معلولین، رستوران و کافی شاپ‌های بین المللی و ایرانی، پارکینگ رایگان، چندین سالن همایش، مرکز سلامت، استخر و برخورد محترمانه کارکنان تحصیلکرده و مجرب آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می‌باشد. از جمله امکانات تندرستی هتل رکسان تهران هم می‌توان به سالن ورزشی مجهز، استخر، سونا و خدمات ماساژ اشاره کرد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است و افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش، از خدماتی نظیر تاکسی سرویس و یا خشکشویی بهره مند شوند.

امکانات هتل رکسان

فاصله هتل رکسان به اماکن نزدیک هتل

فاصله تا فرودگاه مهرآباد: 50 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی امام خمینی: 3 کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار: 48 کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: 48 کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر و نقاط دیدنی: 50 کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: 62 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم