لوگو رنوس

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو از هتل‌های باسابقه شهر اصفهان می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل عالی قاپو اصفهان و امکانات این هتل با سابقه صحبت کنیم. لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو یکی از بهترین هتل‌‌های شهر تاریخی اصفهان می‌باشد که با سابقه طولانی خود کی از قدیمی ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. هتل عالی قاپو در سال 1345 افتتاح شده است. این هتل 4 ستاره در خیابان معروف چهارباغ اصفهان واقع شده، در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر سی و سه پل و زاینده‌رود قرار گرفته است.  از جمله ویژگی‌های برجسته این هتل می‌توان به نزدیک بودن به مناطق توریستی و تاریخی شهر نظیر سی و سه پل، پل خواجو، مجموعه میدان نقش جهان شامل کاخ عالی قاپو، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و بازار، کاخ چهلستون و هشت بهشت اشاره کرد. هتل عالی قاپو با فراهم آوردن بهترین تجهیزات هتلی در اصفهان سعی دارد تا بهترین خدمات را خدمت مهمانان و میزبانان ارائه دهد.

اتاق‌های هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو در 4 طبقه بنا شده است و دارای 106 واحد اقامتی می‌باشد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال تشکیل شده و می‌تواند گزینه‌های اقامتی مختلفی را به مهمانان خود عرضه کند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی واحد‌های اقامتی هتل عالی قاپو از دکوراسیون و مبلمانی مدرن برخوردار بوده و به اسباب و لوازم مجلل و شیکی چون تلویزیون صفحه تخت، آباژور، چای ساز، میز تحریر، یخچال، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء حریق و غیره مجهز شده‌اند. از آنجایی‌که هتل عالی قاپو به اینترنت پرسرعت وایفای مجهز است.

اتاق هتل عالی قاپو

رستوران‌های هتل عالی قاپو

این هتل از دو رستوران ایرانی و ایتالیایی تشکیل شده که قادرند گستره وسیعی از غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را پوشش داده و با فضای وسیع و دل‌نشینشان، تجربه لذت‌بخش چشیدن غذاهای لذیذ این مکان را فراموش ‌ناشدنی کنند. علاوه بر رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی، هتل عالی قاپو اصفهان از کافی‌شاپ دنج و جذابی نیز برخوردار بوده که قادر است انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای مهمانان عزیز هتل آماده و سرو کند.

رستوران هتل عالی قاپو

امکانات هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو از تمامی امکانات هتل 4 ستاره چیزی کم ندارد. از امکانات این هتل 4 ستاره می‌توان به فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، نمازخانه، آرایشگاه، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق چمدان، کافی‌نت و … اشاره نمود که هتل عالی قاپو به یکی از بهترین اماکن اقامتی اصفهان، مبدل شود. پارکینگ هتل حدود 200 متری با هتل فاصله دارد و درصورتی‌که قصد دارید با خودروی شخصی به اصفهان سفر کنید، بهتر است در هنگام رزرو، این مورد را با پذیرشگر هتل در میان گذارید تا هماهنگی موردنیاز را برای پارک خودروی شما صورت دهد.

فاصله هتل تا اماکن نزدیک آن

فاصله هتل تا مدرسه چهار باغ: 800 متر
فاصله هتل تا سی و سه پل اصفهان: 940 متر
فاصله هتل تا کاخ هشت بهشت: 1 کیلومتر
فاصله هتلتا کاخ عالی قاپو: 2.6 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد امام: 2.8 کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد شیخ لطف‌الله: 3.9 کیلومتر

ممنو که تا آخر این مطلب همراه ما بودید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم