لوگو رنوس

چرا ملحفه و حوله هتلی سفید رنگ است؟

ملحفه هتلی سفید

آه، چرا رنگ سفید که انقدر زود لک می‌شود؟ اما دقیقاً به همین دلیل است که رنگ سفید برای ملحفه هتل منطقی است!

اگر مسافر همیشه در سفر هستید و یا قبلا در هتلی اقامت کردید، آیا متوجه شده‌اید که چرا تخت‌ها با ملحفه‌های سفید پوشیده شده‌اند؟ اگر بله، پس آیا می‌دانید دلیل این امر چیست؟ خوب، ما می‌خواهیم دلیل این امر را به شما بگوییم که چرا اکثر هتل‌ها از ملحفه‌های رنگی استفاده نمی‌کنند؟

مدیریت مهمان نوازی

خب بیایید به دلایل پشت این داستان نگاهی بیاندازیم:

راحتی برای شستشو

بله، ملحفه‌های با رنگ سفید در مقایسه با ملحفه‌های رنگی دیگر به راحتی قابل شستشو یا سفید شدن هستند.

خوردن غذا روی تخت هتل

لکه‌ها را پنهان نمی‌کند

دلیل استفاده از ملحفه‌های سفید رنگ این است که لکه‌ها را پنهان نمی‌کنند. بنابراین، همه مهمانان هنگام خوردن غذا یا انجام هر کار دیگر بروی ملحفه، هوشیار هستند.

ملحفه سفید هتلی و یک رابطه خوب

پیوندهای عشقی را تقویت می‌کند

همانطور که همه می‌دانیم رنگ های سفید نماد صلح و آرامش است و در ماه عسل اتاق خواب زوج‌های تازه عروس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، پیوند عشقی بین زوجین را نیز افزایش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا همه نگرانی‌های خود را فراموش کنند.

اتاق هتل لاکچری

احساس تجمل

از آنجایی که رنگ سفید نیاز به نگهداری دارد، بنابراین اتاق هتل نمی‌تواند ناپاک بماند و به همین دلیل مهمان نیز پس از مشاهده مرتب بودن تخت خود احساس تجمل می‌کنند.

آرامش و خواب راحت در ملحفه سفید هتلی

استرس را از شما دور نگه می‌دارد

به گفته روانشناسان، رنگ سفید باعث آرامش و سلامتی ذهن می‌شود. بر تمام نگرانی‌های شما غلبه می‌کند و تمام تنش‌های شما را خنثی می‌کند.

بیایید با آن روبرو شویم – اتاق‌های هتل از لحاظ بهداشتی مکان‌های در معرض آلودگی بیشتری هستند. خب برای شروع باید بدانید که آلوده ترین بخش اتاق هتل سشوار هتلی است که باید از آن پرهیز کنید. اما وقتی صحبت از آلوده‌ترین نقاط اتاق هتل به میان می‌آید، یک مکان وجود دارد که احتمالاً لازم نیست خیلی نگران آن باشید: ملحفه‌های تخت.

چرا؟ همه اینها به لطف رنگ روشن و سفید ملحفه‌هاست.

در نگاه اول، استفاده از رختخواب تمام سفید در یک هتل ممکن است کمی بی فایده به نظر برسد. چرا که چرک تاب است و زود لکه بر روی آن دیده می‌شود. اما دقیقاً به همین دلیل است که منطقی است! ملحفه‌های سفید هتلی به مهمانان اطمینان می‌دهد که تخت خواب آنها تمیز و تازه است. و از آنجایی که آنها بسیار تمیز به نظر می‌رسند، احساس لوکس بودن را نیز می دهند – حتی اگر خود هتل نسبتاً ارزان باشد. اسرار بیشتری را که هتل‎ها نمی خواهند شما بدانید را بررسی کنید.

به گفته لورا مک کوی، مدیر خلاق و معاون طراحی داخلی هتل‌های ریزورت، مهمانان انتظار دارند که تخت هتل آنها اگر نگوییم بهتر از کیفیت تخت آنها در خانه باشد به همان اندازه تمیز و راحت باشد. او می‌گوید: ما در تمام اتاق‌های هتلمان از ملحفه‌های سفید استفاده می‌کنیم، زیرا به مهمانان حس تازگی، لطافت و تمیزی می‌دهد.

تاریخ استفاده از رنگ سفید در ملحفه هتلی

هتل‌های ویستین اولین هتل‌هایی بودند که استفاده از پارچه پنبه ای سفید هتلی را در دهه 1990 رایج کردند. طبق گفته لس روچز (یک مدرسه مدیریت مهمان‌نوازی جهانی) تخت‌های تمام سفید باعث می‌شود که مهمانان فکر کنند تخت هتل تمام سفید هتل آنها مجلل‌تر است. ملحفه‌های سفید حتی به مهمانان تجربه کلی بهتری از جمله خواب بهتر و همچنین درک بهتر از هتل می‌دهد. این حرکت برای تجربه بهتر تنها بخشی از دلیل واقعی این است که چرا هتل‌ها ماشین‌های یخ دارند.

 

و اگر توجه نکرده‌اید، تم رنگی کاملا سفید اغلب برای حوله‌ها و حوله‌های تنپوش هتلی نیز کاربرد دارد. این یک هدف عمده دارد: ملحفه‌ها، حوله‌ها و هر لباس کثیف دیگری را می‌توان بدون دردسر با هم بشویید.

بعلاوه، اگر همه چیز شکست خورد، ملحفه‌های سفید تنها یک حمام آسان با سفید کننده نیاز دارند. اگرچه این تنها جنبه جهانی اتاق‌های هتل نیست. دریابید که چرا اتاق‌های هتل دارای انجیل هستند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم