لوگو رنوس

مسافران امروزی چه امکاناتی از هتل می‌خواهند؟

امکانات هتلها

امکانات رفاهی تاثیر زیادی بر تجربه مهمان دارند. اما از آنجایی که اکثر مهمانان با تلفن هوشمند وارد می‌شوند (و می‌توانند ویدیو پخش کنند، ماشین را برنامه ریزی کنند، و تحویل غذا را ترتیب دهند)، ممکن است دو بار به امکاناتی که ارائه می دهید فکر کنید. در اینجا، ما به شما کمک می‌کنیم تا با تعریف اصول اولیه و تشریح مواردی که بهترین مهمانان شما می‌خواهند، گزینه‌های خود را در نظر بگیرید.

1) امکانات رفاهی هتل چیست؟

امکانات رفاهی هتل، حق بیمه یا امکانات اضافی است که توسط کسانی که اقامتگاه به مهمانان می فروشند، ارائه می شود. آنها بر اساس نوع ملک (مانند هتل لوکس در مقابل خوابگاه) و از ملکی به ملک دیگر متفاوت خواهند بود. امکانات رفاهی شامل امکانات اضافی داخل اتاق، مانند تهویه مطبوع، سرگرمی (تلویزیون/موسیقی)، Wi-Fi، لوازم آرایشی، روپوش و موارد دیگر  و حق بیمه در ملک از جمله پارکینگ، غذاخوری، استخر، مناطق مشترک، تناسب اندام و گزینه‌های تفریحی است. استفاده از امکانات موجود در ملک معمولاً هزینه یا هزینه مرتبطی دارد. امکانات رفاهی می‌تواند شامل هر چیزی فراتر از اصول اولیه اتاق، حمام و محیطی تمیز و ایمن باشد.

آیا امکانات رفاهی و پیشنهادات ویژه یکسان است؟

پیشنهادهای ویژه همچنین امتیازات یا امکانات اضافی هستند که توسط ارائه‌دهنده اقامتگاه به مهمانان داده می‌شود و از نظر فنی زیرمجموعه‌ای از امکانات هستند. تفاوت این است که معمولاً امکانات رفاهی برای همه مهمانان ارائه می‌شود، در حالی که پیشنهادات ویژه می‌تواند شامل فروش یک اتاق برای جذب نوع خاصی از مهمان (مانند خانواده‌ها، مسافران تجاری، هزاره‌ها) یا افزایش رزرو اتاق در یک دوره خاص باشد. به عنوان مثال می‌توان به صبحانه رایگان برای کودکان، پارکینگ تکمیلی، اقامت رایگان برای حیوانات خانگی و تخفیف در خدمات و فعالیت‌های موجود اشاره کرد.

یک کلمه در مورد بالا و فراتر رفتن

لذت سفر از ارتباطات شخصی ایجاد شده بین افراد نشات می گیرد. شما می‌توانید این ارتباطات را با به اشتراک گذاشتن سخاوتمندانه تخصص محلی خود، تصدیق مناسبت‌های خاص و آسان تر کردن تجربه مهمانان از آنچه که مقصدشان را خاص می‌کند، تقویت کنید. ما در پایان این مطلب چند نکته را برای کمک به الهام بخشیدن به شما بیان کرده ایم. استفاده از فرصت‌ها برای غافلگیری و خوشحالی مهمانان بخشی از ایجاد یک تجربه خوب مهمان است، اما امکانات رفاهی محسوب نمی‌شود.

2) هر هتلی باید شامل چه امکاناتی باشد؟

ملزومات هتلها

امکانات رفاهی فرصتی عالی برای اطمینان از اینکه مهمانان شما در طول اقامت خود احساس راحتی و نوازش می‌کنند هستند. با این حال، مهم است که امکانات رفاهی خود را با توجه به نتیجه و توانایی عملکرد سودآور خود تنظیم کنید. همچنین می‌خواهید با انتخاب امکاناتی که مطابق با نیازهای مهمان هستند، یک تجربه ثابت از مهمان ایجاد کنید. اگر هتل لوکسی دارید، ارائه صابون هتلی و شامپو هتلی مقرون به صرفه به احتمال زیاد از نظر مهمانان شما پایین تر تلقی می‌شود. اما اگر مسافر مورد نظر شما بودجه کمی دارد، در دسترس بودن ساده لوازم بهداشتی می‌تواند شما را متمایز کند. حدود 70٪ از مهمانان به ما گفتند که مایلند برای اتاقی که امکانات و خدمات مورد علاقه خود را دارند، هزینه اضافی بپردازند. بنابراین، بیایید بر روی امکانات موجود در اتاق تمرکز کنیم:

اصول اولیه

با فرض اینکه یک اتاق خوب نگهداری شده و ایمن با قیمت مناسب، مبنای ما است، بیایید امکاناتی را که بیشتر مهمانان هنگام رزرو انتظار دارند را مرور کنیم. به خاطر داشته باشید که این موارد ملک شما را متمایز نمی‌کند، اما نداشتن آنها می‌تواند بر تجربه مهمان شما تأثیر بگذارد و منجر به نظراتی کمتر از درخشان شود.

راحتی

وای فای رایگان، قابلیت اتو، تلفن، سشوار، گاوصندوق، تعداد زیادی چوب لباسی، انبار چمدان و غیره. تهویه مطبوع، پرده‌های خاموش، تلویزیون، لوازم آرایش رایگان، مینی بار و غیره. به طور فزاینده‌ای، امکاناتی که زمانی یک ملک را متمایز می‌کردند. شیوه‌های پایدار، روپوش و دمپایی، سرگرمی‌های داخل اتاق، محصولات امضاکننده، به اصول مورد انتظار تبدیل می‌شوند.

امکانات جدید برای مهمانان امروز

امروزه، مردم با دستگاه‌های بیشتری نسبت به قبل سفر می‌کنند. تلفن، لپ‌تاپ، تبلت انتظار دارند که بتوانند در طول اقامت خود به راحتی و مکرر از آنها استفاده کنند. این امر باعث ایجاد مجموعه جدیدی از امکانات ضروری شده است که هر ملک باید ارائه کند.

تلویزیون های هوشمند و بلندگوهای بی سیم

در عصر تماشای بی‌نظیر و سرویس‌های ویدیویی درخواستی، بسیاری از مهمانان اکنون انتظار دارند که بتوانند از اتاق هتل در هر کجای دنیا وارد حساب کاربری خود شوند. یکی دیگر از نکات جالب، با توجه به اینکه اکثر مهمانان موسیقی مورد علاقه خود را روی تلفن‌های هوشمند خود بارگذاری می‌کنند، ارائه بلندگوهای بلوتوث است. مهمانان می‌توانند موسیقی خود را پخش کنند و فضایی آشنا و راحت را دور از خانه ایجاد کنند.

قهوه داخل اتاق و آب رایگان

با افزایش محبوبیت قهوه‌سازهای کپسولی خانگی، بسیاری از مهمانان از یافتن این دستگاه‌ها در اتاق‌هایشان خوشحال می‌شوند. حتی اگر هتل شما خدمات اتاق ارائه می‌دهد، راحتی آماده‌سازی سریع و آسان قهوه، تجربه مهمان در اتاق را افزایش می‌دهد. به طور مشابه، آب بطری رایگان که در هنگام ورود ارائه می‌شود و در طول اقامت آنها در دسترس است، یکی دیگر از گرایش‌های رفاهی است که توسط مهمانان امروزی ارزشمند است.

3) چگونه می‌توانید مهمانان مناسب را با امکانات رفاهی و پیشنهادات ویژه جذب کنید؟

 امکانات رفاهی جذاب سومین عامل مهم برای مهمانان هنگام برنامه ریزی سفر بعدی آنها بود، که دقیقاً پس از دستورالعمل‌های پاکیزگی و سیاست‌های لغو انعطاف پذیر بود. فراتر از اصول اولیه، مجموعه مناسبی از امکانات رفاهی برای هتل شما بستگی به مهمانانی دارد که می‌خواهید جذب کنید. واکنش خانواده‌ها نسبت به مسافران تجاری متفاوت است، مهمانان بین‌المللی با داخلی، مسافران تعطیلات آخر هفته با مسافران یک هفته تعطیلات متفاوت هستند. راهنمای ما برای بازاریابی هتل می تواند به شما کمک کند تا بهترین مهمانان خود را مشخص کنید. وقتی فهمیدید، آنها را با امکانات رفاهی و پیشنهادات ویژه هدف قرار دهید.

مهمانان هتل ها

مسافران تجاری

  • امکانات مهم: Wi-Fi با سرعت بالا، میز و روشنایی راحت، پریز برق و پورت USB، خدمات خشک‌شویی و قابلیت اتو کردن، قهوه‌ساز داخل اتاق، صبحانه/رستوران، امکانات تناسب اندام، پارکینگ یا شاتل.
  • پیشنهادات ویژه جذاب: پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، خدمات خشکشویی با تخفیف.
  • چیزهایی که لذت می‌برد: یک نوشیدنی رایگان برای کمک به آنها در پایان یک روز طولانی. یک بشقاب میوه یا میان وعده سبک در هنگام رسیدن، به خصوص اگر سفر طولانی باشد یا ساعت تاخیر داشته باشد.

خانواده‌ها در تعطیلات

  • امکانات مهم: Wi-Fi پرسرعت، آشپزخانه/قهوه‌ساز داخل اتاق، صبحانه/رستوران، استخر، حیوانات خانگی پسند، سرگرمی در اتاق، فعالیت‌ها.
  • پیشنهادات ویژه ای که جذاب هستند: هر چیزی که سفر با بچه ها را مقرون به صرفه تر و بدون دردسر می‌کند نظیر بسته بندی هتل خود با یک پرواز. ارائه یک شب رایگان پس از حداقل سه شب اقامت؛ ارائه صبحانه مکمل؛ پارکینگ یا شاتل رایگان و اقامت حیوانات خانگی رایگان.
  • چیزهایی که لذت می‌برند: توصیه‌هایی برای فعالیت‌های خانوادگی و مکان‌هایی که باید حتما ببینید، در دسترس بودن اجاره دوچرخه رایگان برای اسباب‌بازی‌های ساحل، استخر یا برفی، ذخیره‌سازی پازل یا بازی، رفتار ویژه برای توله‌سگ خانواده.

4)ایده‌های بیشتر برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان خود با امکانات رفاهی

هرگز قدرت یک حرکت ساده و متفکرانه را دست کم نگیرید تا اقامت یک مهمان واقعاً خاص باشد. بالاتر و فراتر از امکاناتی که ارائه می‌دهید، از این سه نکته برای ارتقای تجربه مهمان خود استفاده کنید.

یادداشت‌های شخصی بنویسید

در دنیای رسانه‌های اجتماعی و پیامک، یادداشت امضا شده به عنوان چیزی خاص خودنمایی می‌کند. کلمات خوشامدگویی، تبریک، و تبریک تولد به شخصی کردن اقامت مهمان کمک می‌کند و نشان می‌دهد که برای آنها ارزشمند است.

از هدایای خوش آمدگویی لذت ببرید

ورود به اتاق آنها برای کشف یک هدیه، اولین برداشت مهمان را افزایش می دهد و لحن را برای اقامت آنها تعیین می کند. از محصولات و طعم‌های محلی برای افزودن معنای خاصی به تجهیزات خود استفاده کنید. شکلات‌ها، شراب‌ها، میوه‌ها، صابون‌ها یا لوسیون‌های محلی را در نظر بگیرید. اگر هتل شما رستوران دارد، می توانید استعدادهای آنها را با هدایایی از کلوچه یا تنقلات به نمایش بگذارید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم