لوگو رنوس

8 موردی که از هتل لوکس انتظار داریم

هتل لوکسس

هیچ مشکلی وجود ندارد که کسی از راحتی‌های عالی در زندگی لذت ببرد. اگر سخت کار کنند و امور مالی خود را به درستی مدیریت کنند، مطمئناً این حق را دارند که در مواقعی کمی خود را خراب کنند. اگر این کار را نکنند، ممکن است برخی از تجربیات عالی زندگی را از دست بدهند.

مواردی که در هتل مدرن ارائه می‌شود

بیایید فرض کنیم به اندازه کافی سخت کار کرده اید تا برای یک تعطیلات خوب پس انداز کنید. بیایید بیشتر فرض کنیم که تصمیم گرفته‌اید همه چیز را یک مرتبه بالا ببرید و شانس یک زندگی را برای خود تجربه کنید. به عنوان بخشی از این تصمیم، شما خود را در یک اقامتگاه لوکس رزرو کردید. اگر عادت ندارید مانند افراد ثروتمند و مشهور زندگی کنید، ممکن است از دستیابی به آن چیزی که برای پرداخت هزینه استفاده کنید، دست ندهید. برای کمک به شما برای اطمینان از اینکه اقامتگاه های لوکس شما واقعاً مجلل هستند، در اینجا 8 چیزی که باید از هتل خود انتظار داشته باشید آورده شده است. این موارد عبارتند از:

  • خدمات شخصی: اگر تصمیم به پرداخت هزینه خدمات درجه یک گرفته اید، این چیزی است که حق دریافت آن را دارید. در هتل‌های دارای رتبه برتر، کارکنان آموزش دیده اند تا خدمات شخصی به شما ارائه دهند. آنها شما را با نام می‌شناسند، برخی از ترجیحات شما را می‌شناسند و نه همه ترجیحات شما را می‌شناسند و برای اطمینان از اینکه شما احساس خاصی می‌کنید تلاش می‌کنند.
  • دسترسی به ذخیره سازی امن: افرادی که سفر می‌کنند و از اقامتگاه‌های لوکس استفاده می‌کنند معمولاً با دارایی‌های مهم، لباس‌های گران‌قیمت و جواهرات ممتاز سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس از این موضوع آگاه هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که مهمانان به گاوصندوق و انبارهای امن دسترسی دارند.
  • دسترسی به اینترنت رایگان: درک این موضوع که بسیاری از هتل‌ها هنوز برای دسترسی به اینترنت هزینه دریافت می‌کنند، گیج کننده است. اگر اقامتگاه‌های لوکس شما دارای وای فای رایگان نیستند، اقامتگاه‌های لوکس نیستند.
  • حوله‌های هتلی حمام لوکس: ممکن است کمی کلیشه به نظر برسد، اما هتل‌های لوکس واقعاً به مهمانان روپوش‌های حمامی یا حوله هتلی لوکس نفیس برند را برای استفاده در اتاق، اسپا و محوطه استخر ارائه می‌کنند. در بسیاری از موارد، روپوش‌ها مورد علاقه و قابل خرید هستند.
  • سرویس اتاق: افراد پولدار تمایلی به زندگی با قوانینی مشابه افراد عادی ندارند. آنها همچنین تمایل دارند تا برنامه‌های عجیب و غریبی داشته باشند. به همین دلیل، هتل‌های مخصوص افراد ثروتمند و مشهور معمولاً خدمات اتاق را به صورت 24 ساعته و 7 ساعته انجام می‌دهند.
  • مبلمان و ملحفه‌های لوکس: وقتی وارد یک اتاق هتل مجلل می‌شوید، اولین چیزی که خواهید دید یک قسمت نشیمن و سپس اتاق خواب یا یک اتاق خواب جداگانه خواهد بود. در قسمت نشیمن، باید مبلمان هتلی شیک و راحت و دسترسی به سرگرمی (موسیقی/تلویزیون) را ببینید. در اتاق خواب هتل باید بهترین تشک هتلی و ملحفه هتلی را که تا به حال در زندگی خود دیده اید ببینید.

مبلمان

  • پیشخدمت شخصی: در بالاترین سطح جامعه هتل‌های لوکس، بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌ها قرار دارند. اگر به یکی از این نوع اقامتگاه‌ها می‌روید، ممکن است به یک پیشخدمت یا خدمتکار دسترسی داشته باشید که وظیفه آن برآوردن هر خواسته/نیاز شما است. 

برای اطمینان از تجربه لوکس مورد انتظارتان، باید با آژانس رزرو تماس بگیرید تا خدمات و امکاناتی که دریافت خواهید کرد تأیید شود. اگر نامی از موارد موجود در این لیست نمی‌شنوید، باید به جستجو ادامه دهید. هشت چیزی که باید در یک هتل لوکس انتظار داشته باشید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم