لوگو رنوس

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه

هتل قصرالضیافه یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد است. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل قصرالضیافه مشهد صحبت کنیم.

معرفی هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد تنها هتل مشهد است که بخشی از آن در حرم امام رضا(ع) جای گرفته است. هتل قصر الضیافه مشهد در قسمت شرقی حرم رضوی و قسمت ورودی صحن هدایت است، بنابراین ۵ دقیقه بیشتر تا حرم فاصله ندارد. تل قصر الضیافه مشهد یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های شهر است و بیشتر توقعات از یک هتل 5 ستاره را برآورده می‌کند. تجهیزات هتلی ارائه کننده تجهیزات هتلی مورد نیاز این هتل لوکس می‌باشد.

اتاق‌های هتل قصرالضیافه

هتل قصرالضیافه در 3 طبقه بنا شده است و دارای 57 واحد اقامتی می‌باشد. سوئیت‌ های یک‌خوابه فدک، قدس و رویال نور ازجمله اتاق‌هایدو نفره این هتل لوکس می‌باشند. سوئیت‌های ویژه هتل قصر الضیافه مشهد که شامل: سوئیت‌های بقیع و رویال شمس می‌شوند و برای خانواده‌هایی با جمعیت زیاد مناسب است. از امکانات موجود در اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد شامل: میزتحریر، آینه درآور، کمد لباس، ملزومات بهداشتی مانند مسواک، صابون و خمیر دندان هتلی، حمام و آباژور اشاره کرد. همچنین باید گفت که اتاق‌‌های هتل قصر الضیافه مشهد چشم‌انداز مطلوبی از گنبد طلایی امام رضا (ع) دارند. فضای هتل نیز آرام و متناسب با فضای معنوی شهر است و بیشتر اتاق‌های آن منظره‌ای رو به حرم رضوی دارند.

اتاق هتل قصرالضیافه

امکانات هتل قصرالضیافه

از جمله امکانات هتل قصر الضیافه وجود فضای سبز، لابی بزرگ و دنج، فروشگاه، کافی‌شاپ و دو رستوران یکی در خود هتل و رستوران تابستانی در فضای باز آن است که منوی متنوعی نیز دارد. همچنین لازم است بدانید که هتل قصر الضیافه مشهد رستوران خود را در طبقه همکف تعبیه کرده است. رستوران هتل قصر الضیافه مشهد متنوع‌ ترین غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. سرآشپزهای ماهر و کارآزموده رستوران، لذیذترین غذاهای ذکرشده را برای شما عزیزان طبخ می‌کنند. هتل قصر الضیافه مشهد، دارای پرسنل مجربی نیز هست که با تسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی، آمادگی پذیرایی از مهمانان خارجی را دارند. فقط اینکه هتل قصر الضیافه به دلیل موقعیت مکانی خود قبل از ورود مسافران ایرانی از هویت ایرانی آنها باید با خبر شود و این دسته از مسافران باید موقع رزرو، فتوکپی شناسنامه خود را برای کارشناس فروش ارسال کنند.

فاصله هتل قصرالضیافه تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا بازار رضا: 1 کیلومتر و 125 متر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: 1 کیلومتر و 206 متر
فاصله تا پارک وحدت: 2 کیلومتر و 78 متر
فاصله تا ایستگاه قطار شهری امام خمینی: 3 کیلومتر و 666 متر
فاصله تا پایانه مسافربری راه ابریشم: 8 کیلومتر و 440 متر
فاصله تا سرزمین موج های خروشان: 24 کیلومتر و 952 متر
فاصله تا دره ارغوان: 34 کیلومتر و 367 متر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم