لوگو رنوس

10 روش هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ها و حداکثر سود برای هتل شما

کاهش هزینه های هتل
در هتل خود، همیشه لازم نیست که به فکر برنامه بزرگ بعدی برای درآمدزایی و افزایش سود برای کسب و کار خود باشید. می‌توانید به بهسازی فرآیندها و بهبودهای کوچک ولی مستمر به موفقیت برسید

روش هوشمندانه کاهش هزینه‌های هتل

این یک واقعیت است که بسیاری از بهسازی‌های کوچک می‌توانند لبه‌های یک استراتژی بزرگ را صاف کرده و نتایج عمده ای را ارائه دهند. در هتل خود، همیشه لازم نیست که به فکر برنامه بزرگ بعدی برای درآمدزایی و افزایش سود برای کسب و کار خود باشید.

مطمئن شوید عملکردهای فعلی تا حد امکان ساده و موثر هستند و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. این اولین قدمی است که باید در هنگام بررسی چگونگی موفقیت آمیزتر شدن شغل خود بردارید.

در اینجا 10 مورد وجود دارد که می توانید بر روی آنها متمرکز شوید تا هزینه های موجود در ملک خود را کاهش داده و سود را بیشتر کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که سیستم اطلاعاتی مدیریت شما مناسب است.

    یک سیستم اطلاعاتی مناسب می تواند داده های مناسبی برای تصمیم گیری در اختیار شما بگذارد. همچنین آینده و سیستم های مبتنی بر ابر داده هستند. باید بتوانید با کمترین دردسر سیستم اطلاعاتی خود را به روز کنید تا با ادغام تکنولوژی های و سیستم های اطلاعاتی هزینه و وقت شما صرفه جویی شود.

    استفاده از دستگاه های همراه برای پرسنل هتل

  2. سیستم اطلاعاتی خود را به دستگاه های سیار متصل کنید.

    اتصال هماهنگ باعث کارآمدی تمام مجموعه و کارکنان شما می شود. به عنوان مثال، خانه داری می‌تواند مستقیماً با سیستم میز جلوی دستگاه از طریق موبایل ارتباط برقرار کند و بررسی کند که کدام اتاق‌ها نیاز به نظافت یا سرویس دهی دارند و کدام یک را اشغال کرده‌اند.

     

  3. در مورد ساعت کاری پرسنل خود انعطاف پذیر باشید.

    حفظ ساعات ثابت برای کارکنان ممکن است بهترین کار برای کسب و کار شما نباشد! این می‌تواند به معنای آن باشد که در بعضی مواقع هتل شما دارای نیروی مازاد، و در بعضی مواقع دیگر کمبود نیروی انسانی دارد. در عوض ، یک رویکرد مبتنی بر تغییر انعطاف پذیر را امتحان کنید که به شما امکان می دهد چابک باشید و در صورت نیاز به آنها و برای اهداف خاص، از کارکنان استفاده کنید.

  4. نقش و مسئولیت هر شخص را بهینه کنید.

    این مسئله دوباره به کارآیی برمی‌گردد. آنچه را که از آنها انتظار می‌رود، باید برای خانه داری روشن شود. اگر یک اتاق به عنوان یک ایستگاه توقف استفاده شده باشد، به همان اندازه که به مدت یک هفته از آن استفاده شده است به زمان تمیز کردن و آماده سازی نیاز ندارد. همین اصل در مورد تعداد افراد در یک اتاق صدق می‌کند. با تعیین استانداردها در اینجا، کارکنان می‌توانند کار را با سرعت بیشتری انجام دهند.

    استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی هتل

  5. هزینه‌های بازاریابی هتل خود را کاهش دهید.

    تبلیغات پرداختی همیشه به دست آوردن نتایج بیشتر تضمین نمی‌شود. سعی کنید رویکرد خود را برای بازاریابی حسابرسی کنید و تلاش بیشتری را در کانال‌های رایگان و ترافیک ارگانیک انجام دهید. بدون سرمایه گذاری در بودجه بزرگ‌، محتوا با کیفیت ایجاد کنید و در رسانه های اجتماعی را تا آنجا که می توانید فعالیت کنید. پیشرفت زیادی در فیس بوک ، اینستاگرام و گوگل بدون هزینه کردن می تواند وجود داشته باشد.

  6. در مورد عملکرد هتل با جزئیات تصمیم بگیرید.

    توجه بیشتر به بهره وری انرژی می تواند از مزایای بلند مدت قابل توجهی برای هتل شما برخوردار باشد. به معرفی سیستمهای خنک کننده و گرمایشی حساس به اشغال بپردازید که با حضور افراد در اتاق مطابقت دارد. چراغ های صرفه جویی در مصرف برق مانند LED ها گزینه عالی دیگری هستند و همچنین چراغ هایی که دارای حساسیت به حرکت هستند. صرفه جویی در مصرف انرژی یک تغییر آسان است و می تواند تفاوت مثبتی در خط پایین شما داشته باشد.

    کاهش هزینه های رستوران هتل

  7. در بخش غذا و نوشیدنی سرمایه گذاری کنید.

    این یکی از اصلی ترین فرصت‌ها برای پس انداز پول و کسب درآمد اضافی است. در مرحله اول، توجه داشته باشید که در واقع به چه مقدار مواد غذایی نیاز دارید. اگر بشقاب‌ها به طور مداوم با غذای باقی مانده بر روی آنها برمی‌گردند، (مگر اینکه شکایتی در مورد کیفیت داشته باشید) احتمالاً  ممکن است اندازه حجم غذای شما کاهش یابد، و با گذشت زمان سفارش کمتری صادر شود. یک منوی کوچکتر نیز به این امر کمک می کند. کیفیت بیش از کمیت همیشه ارجح است.

     

  8. در وسایل و مبلمان صرفه جویی کنید.

    بسیاری از تأمین کنندگان تجهیزات داخلی، بسته ها و پیشنهادهای عمده ای دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. گرچه ممکن است اجرای طرح‌های منحصر به فرد و سفارشی وسوسه انگیز باشند، اما مزیت کاهش هزینه‌ها می توانند از مزایای طرح های خاص و پر هزینه فراتر روند. این چیزی است که باید با دقت در نظر بگیرید و ممکن است مشخص شود که بازار هدف شما کیست. به عنوان مثال، مهمانان کاری (business travellers) ممکن است تمایلی به کشف طراحی عجیب و غریب هتل یا طراحی خاص هتل نداشته نباشند.

     

  9. از فضاهای بی مصرف استفاده کنید.

    اگر در هتل شما فضایی وجود دارد که جز ایجاد اتاق تنفس کاربرد دیگری ندارد، استفاده های دیگری از آن را برای اهداف خود در نظر بگیرید. حتی لازم نیست هر چیزی دائمی باشد. به عنوان مثال ، هر بار ممکن است شما یک ماساژ پاپ آپ یا کلاس ورزش یا کلاس آشپزی داشته باشید. این باعث می شود که میهمانان قبلاً در هتل شما هزینه کمی بیشتر از آنچه را که انتظار داشته اید داشته باشید یا از آنها انتظار داشته باشید.

    برگزاری رویدادها در هتل

  10. میزبانی رویدادها.

    مشابه نکته قبل، اگر فضای میزبانی رویدادهای خاص را دارید باید این کار را انجام دهید. برای قرار دادن سمینارها، کارگاه‌های آموزشی، عروسی یا هر چیز دیگری که ممکن است برای ملک شما مناسب یا مناسب به نظر برسد با شرکای احتمالی تماس بگیرید. می توانید در زمان های کم کار پیشنهادهای ویژه‌ای دهید و به این ترتیب، منبع درآمدی خواهید داشت که از خارج از میهمانانی که در هتل شما اقامت دارند، می آید.

 

در نهایت کاهش هزینه هتل، یکی از مهمترین بخش های بالابردن درآمد و امکان رقابت بیشتر را فراهم می آورد. تمام جزئیات می توانند مهم باشند و در تصمیم برای هتل ها نقش موثری داشته باشند. هرآنچه که منجر به افزایش کارایی و بالابردن عمر هتل و تجهیزات هتل می شود می تواند به سودآوری بیشتر کمک کند.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم