لوگو رنوس

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور

هتل سی نور یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر زیارتی مشهد می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم هتل سی نور مشهد و امکانات این هتل 5 ستاره را بررسی کنیم. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل سی نور مشهد

هتل 5 ستاره سی نور مشهد در سال 1393 افتتاح شده است. این هتل 5 ستاره در مرکزی ترین خیابان شهر مشهد، خیابان 17 شهریور، قرار گرفته است. نمای بیرونی هتل سی نور، به حدی جذاب است که هر فردی را محو تماشای شکوه و عظمت خود می‌سازد. ین هتل از دو ساختمان بلندقامت و دوقلو که به شکلی بسیار هنرمندانه با یکدیگر پیوند خورده‌اند، تشکیل گردیده است. هتل سی نور با بهره گیری از بهترین تجهیزات هتلی در مشهد، سعی دارد بهترین هتل 5 ستاره در میان هتل‌های مشهد باشد.

واحدهای اقامتی سی نور

هتل سی نور در 22 طبقه بنا شده است و دارای 268 باب واحداقامتی مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات می‌باشد. در هتل سی نور سوئیت های دیگری مانند سوئیت رضوی و سوئیت سلام وجود دارد، که از قیمت مناسب تری نسبت به سوئیت های رویال برخوردار هستند. در سوئیت رضوی و سوئیت سلام امکانات مطلوبی فراهم شده است که مهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. اتاق‌های 3 تخته و اتاق های سینگل و دبل از دیگر اتاق های این هتل هستند که قیمت مناسبی دارند. تمامی اتاق های هتل خدمات روم سرویس و اینترنت رایگان را به مهمانان هتل ارائه می‌دهند. اتاق‌های بسیار دلبازی که با طراحی داخلی بسیار زیبا و دل‌فریبی که دارند، در همان نگاه اول نیز رضایت قلبی شما را جلب خواهند کرد. در این واحدها، تخت‌ها با ظرافت و نظم خاصی مرتب شده و آماده استفاده مشتریان هستند و امکانات داخل اتاق‌ها نیز بسیار رضایت‌بخش و عالی بوده و در حد یک هتل 5 ستاره تمام‌عیار است. از جمله امکانات اتاق‌های این هتل 5 ستاره عبارتند از: سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی، تخت‌هایی نرم، تلویزیون صفحه تخت و… .

اتاق هتل سی نور

امکانات هتل سی نور

امکانات این هتل 5 ستاره چنان زیادند که این هتل را به مرکز تفریحی وسیعی مبدل کرده‌اند: از فروشگاه، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی گرفته تا سالن بیلیارد و محوطه بازی کودکان، تمامی امکانات برای آسودگی و رفاه کلیه مهمانان هتل، چه کودکی خردسال و چه فردی سالخورده، فراهم کرده است. اگر اهل ورزش کردن باشید و در داشتن اندامی متناسب بسیار حساس، هتل سی نور مشهد با باشگاه ورزشی مجهز و حرفه‌ای خود شما را غافلگیر خواهد ساخت. شما می‌توانید طبق برنامه ورزشی که دارید، در باشگاه بدن‌سازی این هتل ۵ ستاره به انواع مختلفی از فعالیت‌های ورزشی مشغول شوید و از تجهیزات مدرن و گران‌قیمت آن بهره‌مند شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ریکاوری بعد از ورزش، سری به استخر و سونای هتل سی نور مشهد بزنید. استخر این هتل بسیار بزرگ و تمیز بوده و سونا و جکوزی آن نیز در رفع خستگی شما کمک شایانی خواهد کرد. علاوه بر همه این موارد، این هتل، برخلاف بسیاری از هتل‌های مشهد، اسپا و ماساژ رایگان نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید از این خدمات نیز برخوردار گردید. از دیگر امکانات بی‌نظیر هتل سی نور مشهد می‌توان به خدمات پزشکی، سرویس رایگان رفت‌وبرگشت به حرم، سالن بیلیارد، اتاق میهمانی و جلسات کار، سالن همایش، سالن اجلاس و.. اشاره کرد.

رستوران هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد از دو رستوران سنتی که واقع  در طبقه سوم و اصلی واقع در طبقه هفدهم برای تأمین غذای مهمانان خود بهره می‌برد. رستوران اصلی هتل سی نور مشهد بسیار بزرگ بوده و چشم‌انداز بسیار جذابی از شهر تماشایی مشهد را در قاب پنجره‌های خود به دام انداخته است. نمای رستوران اصلی هتل به حدی زیباست که ممکن است تصور کنید در یکی از برترین رستوران‌های آسمان‌خراش‌ مشهد مشغول صرف غذایی لذیذ هستید. صبحانه این رستوران بسیار عالی و مقوی بوده و به شکل سلف‌سرویس سرو می‌شود. در رستوران سنتی این هتل که دارای فضایی باصفا و دل انگیز است، انواع غذاهای لذیذ سنتی ایرانی ارائه و سرو می‌شود.

فاصله هتل سی نور تا اماکن نزدیک هتل

فاصله هتل تا بوستان میرزا کوچک خان: 270 متر
فاصله هتل تا مرکز خرید آسمان: 700 متر
فاصله هتل تا کلیسای مسروپ مقدس: 1.7 کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ‌1.8 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم