لوگو رنوس

هتل جوار الملک مشهد

هتل جوارالملک

هتل جوار الملک یکی از هتل‌های نوساز شهر زیارتی مشهد می‌باشد. در این نوشته می‌خواهیم درباره هتل جوار الملک مشهد و امکانات این هتل صحبت کنیم.

معرفی هتل جوار الملک

هتل جوار الملک در سال 1400 در شهر زیارتی مشهد افتتاح شده است. هتل جوار الملک در آخوند خراسانی 8 واقع شده و تنها 300 متر از حرم فاصله دارد که شما می توانید در عرض 3 دقیقه پیاده روی از این هتل به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید. هتل نوساز جوار الملک هتلی 5 ستاره در شهر زیارتی مشهد می‌باشد. هتل جوار الملک مشهد با ارائه بهترین تجهیزات هتلی در مشهد، جزو بهترین هتل 5 ستاره این شهر زیارتی می‌باشد.

امکانات هتل جوارالملک

اتاق‌های هتل جوار الملک

هتل جوار الملک در 9 طبقه واقع شده است و دارای 142 واحد اقامتی می‌باشد که همگی دارای دکوراسیونی ساده و شیک هستند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، آپارتمان یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، اتاق کانکت چهار نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، اتاق کانکت شش نفره. به دلیل نوساز بودن این هتل، امکانات اتاق‌های هتل جوارالملک اقامتی خوش برای مهمانان فراهم می‌کنند. خدمات خانه‌داری هتل به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد و نظافت‌های لازمه در اتاق‌های این هتل انجام می‌گیرند و اقامتی به‌یادماندنی برای شما رقم می‌زنند. در اتاق‌های هتل جوار الملک مشهد امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان راحتی، تخت‌های استاندارد، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، آب رایگان، مینی بار با هزینه، کمد لباس و … ارائه می‌شوند. همچنین این هتل دارای اتاق کانکت است که بسیار مناسب برای خانواده‌ها و سفرهای دسته‌جمعی به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که به دلیل محدود بودن ظرفیت واحدهای اقامتی تقاضای ظرفیت اضافی نداشته باشید و در هنگام رزرو به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق‌ها دقت کنید.

اتاق هتل جوار الملک

امکانات هتل جوار الملک

هتل جوار الملک دارای امکانات ویژه ای می‌باشد. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به مجموعه آبی، رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لابی مجلل، پارکینگ، مینی بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور و … اشاره نمود. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل پنج ستاره جوار الملک مشهد، با رفتاری پسندانه خدمت رسانی به شما مهمانان ارجمند را در جوار بارگاه امام هشتم، انجام می دهند و تمامی امکانات و خدمات هتل را با بهترین کیفیت در ارائه خواهند داد. ازجمله خدمات تفریحی در این هتل می‌توان به مجموعه آبی اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. در این مجموعه می‌توانید از استخر سرپوشیده و باشگاه بدن‌سازی بهره‌مند شوید و باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید.

رستوران هتل جوار الملک

رستوران و کافی‌شاپ موجود در این هتل دایر بوده و مهمانان می‌توانند در زمان وعده‌های غذایی به این رستوران سرزده و انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهند. رستوران این هتل دارای فضایی شیک و مجللی بوده و وجود این رستوران میهمانان را برای رفتن به رستوران‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. منوی غذا در رستوران هتل جوارالملک به‌صورت سلف‌سرویس بوده و همین امر از مزیت‌های عالی این هتل به شمار می‌رود.

فاصله هتل جوار الملک تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا پارک باغ ملی: 1.3 کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: 1.3 کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: 1.4 کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: 2.1 کیلومتر
فاصله تا‌ آرامگاه پیر پالاندوز: 2.4 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم