لوگو رنوس

در فضای داخلی هتل هنگام انتخاب مواد سرامیکی چه چیزهایی را باید به خاطر بسپاریم؟

سرامیک

طراحی فضای داخلی هتل یک کار جالب، اما آسان نیست. هتل یک مرکز عمومی است، اما مهمانان باید احساس کنند که در خانه خود هستند. چگونه می‌توان الزامات رسمی برای تجهیزات هتل را با نیازهای کاربران آن ترکیب کرد؟ در اینجا باید همه چیز را با هم تطبیق دهید: راحتی و رضایت مهمان، ایمنی، دوام، زیبایی شناسی و سهولت تمیز نگه داشتن. کاشی و سرامیک در نقش روکش کف و دیوار برای تمامی فضاهای هتل مناسب است. توصیه می‌کنیم برای انتخاب مناسب آنها برای فضای داخلی هتل چه نکاتی را در نظر داشته باشید. پیشرفت فناوری در تولید کاشی‌های سرامیکی امکان اجرای تقریباً نامحدود چشم اندازهای چیدمان را فراهم می‌کند. ما نه تنها صدها مجموعه کاشی آماده را در اختیار داریم که می‌توانند آزادانه ترکیب شوند، بلکه گزینه ای برای شخصی سازی پروژه‌ها نیز هستند. برش الگوهای پیچیده در فناوری جت آب یا چاپ روی شیشه اینها تنها برخی از تکنیک‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند به لطف عناصر سرامیکی یا شیشه‌ای خاص ساخته شده به سفارش، به اشیاء شخصیتی کاملاً منحصربفرد بدهید.

طراحی پذیرایی هتل با کاشی

پذیرایی هتل ویترین هتل است. ماهیت و وضعیت جسم را نشان می‌دهد. ارزش این را دارد که این فضا را به کار طراحی دقیق اختصاص دهید تا هم بازدیدکنندگان و هم کارکنان هتل راحت و در عین حال خوشایند باشند. و هر دو احساس امنیت و نظم دارند. روکش سرامیکی با خاصیت ضد لغزش مناسب، مقاومت در برابر سایش و لکه، امکان جابجایی آسان چمدان را برای افراد در هر سنی، کار راحت پذیرنده‌ها و همچنین انجام کارهای نظافتی کارآمد و منظم (تمیز کردن خشک و مرطوب) فراهم می‌کند. اینجا نوشتیم در مورد نحوه طراحی پذیرایی هتل با جزئیات و مواردی که باید به آن توجه کنید.

هتل

کاشی و سرامیک در سرسرای هتل

سرسرای هتل معمولاً در مجاورت پذیرش هتل است، بنابراین سرامیکی را انتخاب کنید که به طور منسجمی به قسمت پذیرش متصل شود. البته لازم نیست در همه جا از سرامیک‌های مشابه در قسمت ورودی استفاده کنید. با این حال مراقب یکنواختی رنگ‌ها، فرمت‌ها و سبک باشید. هیچ چیز مانع از ترکیب الگوهای سنگی با کلکسیون‌های تقلید از چوب طبیعی نمی‌شود. در گوشه‌های دنج سرسرا، با مبل‌ها و صندلی‌های راحتی، کوزه‌های چوبی و رنگ‌ها فضایی دنج و خانگی را به ارمغان می‌آورند.

کاشی در لابی، راهروها، روی پله‌ها

هر چه به منطقه ورودی نزدیکتر باشد، سرامیک‌ها بیشتر در معرض سایش ذرات شن، گل و خاک و همچنین رطوبت آب باران یا برف قرار می گیرند. در این مکان‌ها، از کاشی‌هایی با مقاومت لغزش بالا (مثلا R12) و مقاومت در برابر سایش یا مقاومت در برابر سایش (برای کاشی‌های چینی بدون لعاب) استفاده کنید. هم از نظر زیبایی شناسی و هم با ملاحظات عملی هدایت شوید. عرض راهروها را با ابعاد کاشی‌ها مقایسه کنید و فرمت‌هایی را انتخاب کنید که در یک فضای معین به بهترین شکل ترکیب شوند. طرح و رنگ کاشی ها می تواند مسیرهای ترافیکی را نشان دهد و به کاربران کمک کند تا در راهروها حرکت کنند. دلایل عملی واضح مربوط به پاکسازی را نیز در نظر بگیرید. اگر فقط بودجه سرمایه‌گذاری اجازه می‌دهد، مجموعه‌های نسبتاً اصلاح‌شده را انتخاب کنید – مفصل نازک‌تر به معنای تمیز کردن آسان‌تر و احساس تمیزی برای سال‌ها است. بررسی کنید چه کاشی‌هایی در امکانات سرمایه گذاری، از جمله هتل‌ها، بهترین کارایی را دارند.

اتاق هتل و کاشی و سرامیک داخل

سرامیک‌ها بیشتر و بیشتر برای پوشش کف و دیوار اتاق‌های هتل انتخاب می‌شوند. مقاوم، بادوام، تمیز نگه داشتن بسیار آسان، موجود در طرح های مد روز از سنگ، بتن، سیمان، مدل های مفهومی و سرامیکی که چوب طبیعی را تولید می کنند. با قرار دادن ماهرانه روی زمین و دیوار انتخاب شده، راه حلی زیبا و اقتصادی خواهد بود. نیازی به نقاشی یا گران قیمت نیست. در برابر گل و لای، پاشیدن نوشیدنی‌ها، فشار، به عنوان مثال چرخ‌های چمدان مقاوم است. به طرز ماهرانه ای نورپردازی می‌شود و بر شخصیت فضای داخلی تأکید می‌کند. ساختارهای سرامیکی ظریف می‌توانند لهجه تزئینی اصلی آنها باشند. هنگامی که مجموعه خاصی را برای اتاق هتل انتخاب می‌کنید، در درجه اول با ملاحظات عملی هدایت شوید. به یاد داشته باشید که رنگ‌های تمیز، بسیار تیره و بسیار روشن، هر دانه شن و هر گرده‌ای را در معرض دید قرار می‌دهند. بنابراین، روی سایه‌های خنثی تمرکز کنید که روی آن‌ها چندان قابل مشاهده نباشند. به همین دلایل، کاشی‌های با فرمت بزرگ اصلاح‌شده را انتخاب کنید. سطح اتصالات، که راحت‌ترین “چنگ زدن کثیفی” هستند، با استفاده از آنها به حداقل می‌رسد و تمیز کردن آنها آسان‌تر است. و جلوه بصری سرامیک‌های با فرمت بزرگ بر استاندارد بالای ساختمان تاکید می کند. در اتاق‌های هتل، در آب و هوای متغیر ما، یک کف سرامیکی با گرمایش از کف کاملاً کار می‌کند. به لطف این راه حل، فضای بیشتری برای قرار دادن تمام مبلمان و تجهیزات مفید به دست می‌آورید. هیچ بخشی از دیوار توسط رادیاتور خاموش نمی‌شود. گرمایش از کف همچنین باعث صرفه جویی زیادی در فضای حمام هتل می‌شود. تقریباً تمام مجموعه‌های کاشی و سرامیک کف برای گرمایش از کف با استفاده از پرسلن لعابدار و بدون لعاب مناسب هستند، فناوری‌های مونوکوترا و کلینکر برای سیستم‌های گرمایش از کف مناسب هستند. در طول کار طراحی دقیق، به یاد داشته باشید که اتساع لازم و عرض توصیه شده اتصالات را برای قالب کاشی انتخاب شده در نظر بگیرید.

حمام هتل

با این حال، برای اینکه این فضای کوچک از نظر بصری بزرگتر به نظر برسد. به‌عنوان درخشان‌ترین سایه‌های کاشی‌های سرامیکی، لعاب براق، عناصر کنتراست روشن در رنگ‌های تیره‌تر، آینه‌های استفاده شده ماهرانه و ترفندهایی که تناسبات داخلی حمام را بهبود می‌بخشند، برخی از راه‌حل‌های مؤثر هستند.

کاشی در حمام هتل

فضای داخلی آشپزخانه و رستوران هتل

آشپزخانه هتل باید همیشه برای سرآشپزها، دستیاران و پیشخدمت‌ها تمیز و راحت باشد. در آنجا صبحانه (سرو یا به صورت بوفه سوئدی)، ناهار، شام، شام، دسر، میان وعده های کوچک، نوشیدنی های سرد و گرم تهیه می شود. وعده های غذایی که در رستوران هتل سرو می‌شود به این منظور است که مهمانان را با ذائقه خود به وجد بیاورند  و در عین حال تقریباً در شرایط استریل ایجاد کنند. طراحی آشپزخانه و رستوران هتل تفاوت چندانی با چیدمان امکانات رستوران مجزا ندارد. مطمئناً سبک حاکم بر رستوران هتل باید با ویژگی کل امکانات مطابقت داشته باشد.

اتاق‌های کنفرانس

اکثر هتل‌ها و استراحتگاه‌ها دارای اتاق‌های آموزشی و کنفرانس هستند. برخی از اشیاء صرفاً مراکز کنفرانس هستند. کارکرد سازماندهی جلسات آموزشی در آنها کاملاً غالب است. اتاق‌های خواب و همچنین رستوران و امکانات تفریحی شرایط بهینه را برای یادگیری و آرامش در بین جلسات آموزشی فراهم می‌کنند. در اتاق‌های آموزشی، کف سرامیک به خوبی در جاهای دیگر کار می‌کند. با این حال، برنامه ریزی دقیق شرایط آکوستیک حاکم در آنجا مهم است. سرامیک مواد سختی است که صداها را جذب نمی‌کند، بلکه آنها را منعکس می‌کند. به همین دلیل است که با کف سرامیکی، مطمئن شوید که دیوارها و سقف‌ها با موادی با جذب آکوستیک بالا مرطوب شده‌اند. همچنین چرخ‌های لاستیکی نرم و بی‌صدا یا لنت‌های نمدی زیر صندلی‌ها، میزها و صندلی‌های کنفرانس را به یاد داشته باشید.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم