لوگو رنوس

انتخاب تشک مناسب برای هتل‌ها

تخت و تشک هتلی
انتخاب تشک مناسب برای هتل ها از بین برندها و مدل های زیاد تشک در بازار کاری پیچیده شده است در این نوشته به بررسی تشک مناسب هتل پرداختیم

 یکی از مهمترین دلایل اقامت در هتل داشتن استانداردهای لازم برای خواب خوب است.یک خواب خوب میتواند مهمان هتل را از خستگی ها دور کرده و حتی کمبودهای دیگر راهم پوشش دهد.

چه تشکی برای هتل بخریم؟

برای انتخاب تشکی خوب برای هتل باید به ساختار تشک و دوام آن دقت شود به طور کلی سه دسته تشک داریم :

  1. تمام اسفنجی طبی ،
  2. تشک فنر منفصل
  3. و تشک فنر متصل

از بین این ۳ دسته کلی تشک ها، تشک های فنر متصل به چند دلیل اصلی، تشک های مناسبی برای هتل ها هستند. اول اینکه تشک هتل نباید خیلی سفت باشد و همینطور خیلی نرم. چون که گروه های مختلفی از این تشک ها استفاده میکنند باید تشکی را برای هتل انتخاب کنیم که رضایت نسبی همه مهمانان را فراهم کند اگر از تشک های طبی اسفنجی استفاده کنیم ممکن است برای اکثر استفاده کنندگان خوشایند نباشد.

تشک فنری هتلی

دوم اینکه این تشک ها قیمت مناسبی دارند و نسبت به تشک های فنر منفصل مقرون به صرقه تر هستند هرچند که بسته به طرح و برنامه تجاری هتل و درجه فعالیت و نوع سرویس دهی ممکن است تشک های فنر منفصل انتخاب شوند. این اتفاق در اتاق و سوییت های رویال و بوتیک هتل ها بیشتر استفاده میشود. سوم اینکه تشک هتلی باید از دوام و استحکام خوبی برخوردار باشد که تشک های فنری (متصل) عمر متوسط مناسبی برای هتل ها دارند (۲تا ۵ سال). چهارم اینکه حالت طبی فنری داشته و حالت گیری مناسبی داشته باشد و رضایت مصرف کننده را به همراه بیاورد . برای انتخاب تشک فنر متصل مناسب از بین برند های مختلف میتوانید با ما تماس بگیرید . همینطور تشک های فنرمنفصل از ساختار فنر های جدا از هم تشکیل شده است . این تشک ها قیمت بالایی دارند و برای هتل هایی که قصد متمایز بودن دارند گزینه خوبی هستند. جدا بودن فنر ها این مزیت را به همراه دارد که حالت گیری بهتری دارند و لرزش در این تشک ها به سمت دیگر منتقل نمیشود. برای انتخاب تشک فنر منفصل مناسب میتوانید با ما تماس بگیرید و از ما مشاوره بگیرید. تشک های تمام اسفنجی طبی سفتی زیادی دارند و برای افراد مبتلا به دیسک کمر مناسب هستند و گزینه ی خوبی برای تمامی مواقع نیستند . برای اینکه تشکی مناسب از بین مدل ها و برند های مختلف انتخاب کنید با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را برای هتل شما و شرایط شما مناسب است به شما معرفی کنیم .

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم