لوگو رنوس

انواع پارچه هتلی

تخت هتلی و ملحفه سفید
در این نوشته به معرفی انواع پارچه هتلی پرداختیم و سعی کردیم بیشتر سوالات شما را در این زمینه پاسخ دهیم. با ما در ادامه همراه باشید و همینطور نظرات خود را با ما و مخاطبان مجله در میان بگذارید

اگر بخواهیم از کاربرد پارچه در هتل بگوییم میتوانیم از پرده و ملحفه هتل صحبت کنیم تا دستمال‌های تنظیفی که برای نظافت در هتل به کار می‌رود. اما در این مطلب هدف ما متمرکز بر روی پارچه‌های ملحفه‌ای است. در واقع زمانی که از پارچه هتلی صحبت می‌کنیم ذهن ما نا خودآگاه به سمت رنگ سفید و ملحفه کشیده می‎شود. بعلاوه اینکه تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است بخرند همان پارچه برای ملحفه است. ما در رنوس می‌توانیم انواع پارچه‌های پر مصرف در هتل را برای مجموعه هتل ها تامین کنیم. یادآور می‌شویم که در عرضه ملحفه هتلی دوخته شده و آماده شده فعال هستیم و می‌توانیم به سرعت انواع ملحفه هتلی را تامین نماییم.

پارچه راه راه هتلی

پارچه هتلی راه راه

پارچه هتلی در هتل‌های 5 ستاره از حدود سال 1990 به رنگ سفید درآمدند. اینکه چرا ملحفه هتلی سفید رنگ است را در یک مقاله در گذشته نوشته ایم که می‌توانید آن را بخوانید. اما بعد از اینکه رنگ سفید انتخاب شد هتل‌ها برای تنوع بخشی و ایجاد یک نماد به سمت پارچه‌های راه راه یا راه دار متمایل شدند. گفته می‌شود اولین بار هتل شرایتون این ملحفه‌ها را در هتل خود به کار گرفت اما برای این نظریه سندی پیدا نکردیم. اما به هرحال ایجاد یک طرح جدید در بافت پارچه‌های سفید آن را جذاب تر کرد و در بیشتر هتل‌ها متداول شد.

تولید ملحفه هتلی

پارچه به صورت عمده ملحفه هتلی با مدل‌های گوناگونی از دستگاه تخت باف بافته می‌شود. این پارچه ها تار و پودی هستند که براساس طراحی نوع پارچه با نخ‌هایی از جنس مختلف و با ضخامت یا نمره‌های 20، 30 یا 40 در حال حاضر بافته می‌شوند. ما بهترین پارچه‌های ممکن براساس قیمت، کیفیت و دوام را که بر اثر سالها استفاده هتل‌ها و تجربه نساجی برای شما می‌توانیم تامین نماییم. کافیست با ما تماس بگیرید. پس از تامین پارچه ما لازم است برای تولید ملحفه هتلی آنها را با دستگاه‌های تمام اتوماتیک برش زده . سپس مطابق الگو از پیش مشخص شده بوسیله چرخ خیاطی صنعتی آنها را بدوزیم. پس از اتمام مرحله دوخت لازم است تمامی محصولات کنترل کیفیت شده و به صورت منظم بسته بندی شده و در انبار برای ارسال آماده شوند.

پارچه‌های هتلی

پارچه‌های هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه هتلی نامیده و توسط هتل‌ها جستجو می‌شود. اما اگر بخواهیم به درستی پارچه های ملفحفه هتلی را تفکیک نماییم میتوانیم بر اساس شکل ظاهری آن که ساده، راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم.

پارچه های سفید هتلی دکوراتیو

قیمت پارچه ملحفه هتلی

قیمت پارچه ملحفه هتلی بستگی به عرض پارچه،جنس نخ آن، وزن تکمیل شده آن و نوع بافت آن دارد. در حال حاضر قیمت پارچه های هتلی مرغوب از حدود 50 هزار تومان شروع می‌شود.

خرید پارچه ملحفه هتلی

شما می‌توانید پارچه هتلی را از تامین کنندگان مختلفی تهیه نمایید. اما ما می‌توانیم این کار را برای شما با دقت بیشتر، سریعتر و با قیمت مناسب تری انجام دهیم. همانطور که برای بسیاری از پروژه‌ها در تامین منسوجات آنها تلاش کرده‌ایم.

قیمت پارچه هتلی ترک

درحال حاضر ورود منسوجات به کشور به دلیل تولید آن در داخل سخت و در بسیاری از اوقات بدون صرفه اقتصادی است. اما در صورت نیاز ما انواع پارچه هتلی را موجود داریم. اما لازم است موجودی آنها را استعلام نمایید.

پارچه ژاکارد هتلی

منظور از ژاکارد Jacquard، نوع بافت پارچه است. جوزف ماری ژاکارد پسری کوچک در کشور فرانسه بود که به عنوان یک کارگر رد کردن نخ کارش را شروع کرد. پسران کارگر این دستگاه‌ها همیشه بچه‌های کوچک بودند، زیرا برای کار باید می‌توانستند از بالای ماشین بافندگی بالا بروند. آنها معمولاً 6 تا 8 ساعت در روز را صرف کار می کردند و هر بار حدود 15 کیلوگرم نخ بافندگی را به دستور بافنده بلند می‌کردند. این یک کار کمرشکن بود که اغلب در شرایط وحشتناک انجام می‌شد و بسیاری از پسران کارگر توسط این حرفه فلج می‌شدند. ژاکارد می‌دانست که باید راه بهتری وجود داشته باشد. او زندگی خود را وقف یافتن یکی از این راه‌ها کرد.

ژاکارد مخترع و طراح ماشین بافت

در اواخر دهه 1700، ماشین‌هایی برای انجام انواع کارهای تکراری توسعه یافتند. آنها قبلاً به طور گسترده برای ایجاد پارچه های طرح دار ساده مورد استفاده قرار می گرفتند، اما پارچه های برواد همچنان نیاز به لمس هنرمند داشتند، زیرا طرح های آنها بسیار پیچیده تر بود. برای ایجاد چنین الگوی، باید راهی برای برنامه‌ریزی دستگاه وجود داشته باشد تا بافت خود را بسته به اینکه کدام خط از الگو ایجاد می‌شود، تغییر دهد.

ژاکارد یک راه حل ساده اما مبتکرانه را با استفاده از کارت های پانچ چوبی شبیه به قرقره هایی که هنوز در پیانوها و جعبه‌های موسیقی مکانیکی دیده می‌شود ایجاد کرد. در سال 1801، مفهوم اولیه ایده‌ی او توجه شخص ناپلئون را به او جلب کرد، او ژاکارد را به پاریس فراخواند و او را مأمور کرد تا روند کار خود را در جهت منافع ملی کامل کند.

ژاکارد در حال بافت پارچه

نسخه نهایی که در سال 1804 عرضه شد، اولین دستگاه قابل برنامه ریزی جهان شد. بعداً این یک تأثیر قوی برای چارلز بابیج بود که با ایجاد اولین رایانه جهان و همچنین بسیاری از کاربردهای دیگر کارت های پانچ در انواع برنامه های مدرن شناخته شد. همچنین تصور می‌شود که کارت‌های پانچ که او ایجاد کرد، منشا سیستم‌های کد باینری هستند.

پارچه هتلی چیست؟

منظور از پارچه هتلی در اغلب موارد، پارچه‌ای است که هتل‌ها برای منسوجات خود در دسته کالای خواب از آن استفاده می‌کنند در سطور بالا به معرفی دقیق پارچه‌های هتلی، انواع آن، جنس و دیگر مشخصات مهم آنها پرداختیم.

قیمت پارچه رو تختی هتلی

بعد از اینکه در سالهای اخیر لحاف هتلی جای پتو را به عنوان روتختی یا روانداز در هتل‌ها گرفت، کاور لحاف به عنوان روتختی مطرح شد. حالا همان پارچه راه راه هتلی نقش روتختی را در هتل دارد.

فروش پارچه ملحفه هتلی

اگر تولید کننده پارچه هتلی که مصرف ملحفه ای دارد هستید میتوانید با ما برای عرضه محصولات خود در هتل‌ها ارتباط بگیرید. ما خوشحال میشویم که تامین کنندگان بیشتری را در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در صنعت گردشگری و اقامتی داشته باشیم. کافیست با بخش بازرگانی ما تماس بگیرید تا کار را با هم ادامه دهیم.

پارچه ساتن هتلی

اگرچه ساتن عمدتاً از نخ پنبه تکمیل (به روش مرسریزاسیون یک فرایند تکمیلی نساجی برای پارچه و نخ سلولزی، عمدتاً پنبه و کتان است، که جذب رنگ و استحکام پارگی را بهبود می‌بخشد، چروکیدگی پارچه را کاهش می‌دهد و درخشندگی ابریشم مانند را می‌دهد.) تولید می شود، اما می توان آن را از ابریشم، پشم، نایلون، پلی استر یا هر الیاف دیگری که به اندازه کافی براق است نیز تهیه کرد. ساتن پنبه ای برای ملحفه تخت و روتختی استفاده می شود. پارچه ساتن ساخته شده از پارچه های دیگر اغلب به عنوان آستر برای پوشاک، پرده و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می‌شود.

پارچه ساتن هتلی سفید

پارچه ملحفه سفید هتلی

خب تا اینجا در مورد انواع پارچه هتلی با نخ‌ها و بافت‌های مختلف صحبت کردیم. در مورد علت سفیدی ملحفه هم مقاله ای دیگر را معرفی کردیم که آن را حتما در بلاگ رنوس بخوانید. اما در هرصورت به دلایلی که در آن مقاله مطرح شده، پارچه‌های هتلی برای ملحفه سفید هستند.

قیمت ملحفه هتلی

ما انواع روبالشی، ملحفه روانداز ساده، کاور لحاف و کارو کشدار هتلی را در سایزهای استاندارد دوخته و آماده شده در انبار موجود داریم که می‌توانیم به سرعت آن را به شما تقدیم نماییم. برای خرید به دسته کالای واب در منو سایت بروید و تمام محصولات ملحفه را به راحتی مشاهده نمایید. همچنین لیست قیمت‌های ما داخل کانال تلگرام قابل دسترسی است. با بخش فروش ما ارتباط بگیرید تا شما را در آن عضو نمایند.

پارچه جدید هتلی ترک رو تختی

امیدواریم از خواندن این مطلب آنچه را به دنبالش بوده‌اید را به دست آورده باشید. خوشحال میشویم نظرات شما را بدانیم اینکه نظرات خود را با ما در میان می‌گذارید در مرحله اول باعث دلگرمی ماست و در مرحله دوم به رشد بهتر ما کمک خواهد کرد.

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم