لوگو رنوس

هتل آزادی خرم آباد

هتل ازادی خرم آباد

هتل آزادی یکی از هتل‌های 4 ستاره در شهر خرم آباد می‌باشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره هتل آزادی خرم آباد و امکانات این هتل 4 ستاره صحبت کنیم.

معرفی هتل آزادی

هتل آزادی خرم آباد در فروردین ماه 1396 افتتاح شده است. هتل آزادی خرم آباد یکی از بهترین هتل‌های شهر خرم آباد است که در میدان آزادی این شهر و خیابان مجاهدین قرار دارد. هتل آزادی خرم آباد خدمات و امکانات رفاهی خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و مسافران در طول اقامتشان می‌توانند از خدمات خانه‌داری و روم سرویس استفاده کنند. گروه تجهیزات هتلی رنوس تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز هتل آزادی خرم آباد را نظیر کالای خواب، ملزومات، حوله هتلی، پوشش کف و لوازم پذیرایی هتلی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. هتل چهار ستاره آزادی خرم آباد با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و کادر پرسنلی مهمان نواز میزبان گردشگران است.

اتاق‌های هتل آزادی

هتل آزادی در 7 طبقه بنا شده است و دارای 30 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های این هتل، بزرگ و جادار بوده و به اقامت های خانوادگی و رسمی اختصاص پیدا کرده اند که از جمله آن ها می توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته اشاره کرد. سرویس دهی به اتاق‌ها با دقت و سرعت صورت گرفته و رضایت مسافران مهمترین الویت کارکنان و مدیریت هتل آزادی در شهر خرم آباد هست. امکانات موجود در اتاق‌های هتل آزادی می‌توان به مواردی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، دراور، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفای حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. از دیگر نکات جالب در مورد هتل آزادی خرم آباد، می‌توان به رایگان بودن اقامت کودکان زیر 4 سال در آن اشاره کرد. البته این در صورتی است که کودکان از سرویس‌های اضافی هتل استفاده نکنند. همین شرایط برای اقامت کودکان 4 تا 7 سال نیز قابل اعمال بوده و در صورت عدم استفاده از سرویس‌های اضافی، اقامت آنها نیم بها می‌شود.

اتاق هتل آزادی خرم آباد

امکانات هتل آزادی

در مورد سرویس‌های متنوع ارائه شده در هتل آزادی هم باید به این نکته اشاره کرد که اقامتگاه مد نظر سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تحویل روزنامه، خدمات خانه داری و سرویس بیدارباش را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.از دیگر امکانات موجود در این هتل سانسور، نمازخانه و پله اضطراری می‌باشد. هتل آزادی خرم آباد دارای پارکینگی رایگان با ظرفیت 15 خودرو نیز هست که همین موضوع باعث تامین امنیت خودروی مهمانان شده و طبیعتا راحتی و رفاه سفر آنها را ارتقا می‌دهد.

رستوران هتل آزادی

اگر صرف غذا در محیطی مدرن و زیبا برایتان اهمیت دارد رستوران هتل آزادی خرم آباد برای شما انتخاب مناسبی است. این رستوران با طبخ انواع غذاهای خوشمزه در محیطی دل‌چسب و آرام بهترین لحظات را برای شما و همسفرانتان فراهم می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که کافی شاپ هتل نیز با سرو نوشیدنی‌های متنوع در محیطی آرام به ارائه خدمات به مهمانان محترم می‌پردازد. صرف صبحانه رایگان هتل نیز به شما امکان می‌دهد تا برای شروع روزی پر انرژی در خرم آباد آماده شوید. هتل آزادی خرم آباد هر روز صبحانه مفصلی متشکل از خامه، مربا، نسکافه، نیمرو، خرما، آبمیوه، عسل و سایر خوراکی‌های مقوی را برای مهمانانش آماده کرده و روزی پر از نشاط و شادابی را برای آنها رقم می‌زند.

رستوران هتل آزادی خرم اباد

فاصله هتل آزادی تا اماکن نزدیک هتل

فاصله تا قلعه فلک الافلاک: 1 کیلومتر
فاصله تا پارک شریعتی: 1.9 کیلومتر
فاصله تا پارک صخره‌ای: 2.7 کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو: 2.8 کیلومتر
فاصله تا بام خرم آباد (رصد خانه): 2.9 کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری: 3 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: 16 کیلومتر

 

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم