لوگو رنوس

هتل آپارتمان ونوس تهران

هتل اپارتمان ونوس

هتل آپارتمان ونوس تهران از هتل‌های 3 ستاره شهر تهران است. دراین نوشته می‌خواهیم درباره هتل آپارتمان ونوس و اتاق‌ها و امکانات این هتل آپارتمان‌‌ صحبت کنیم.

معرفی هتل آپارتمان ونوس

هتل آپارتمان ونوس تهران در سال 1380 با 30 واحد اقامتی به بهره برداری رسید. این هتل واقع در واقع در مهمترین منطقه تجاری اداری تهران علاوه بر راحتی آسایش و مهمان نوازی خاص ایرانی که تقدیم مهمانان می‌گردد. جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال 1393 بازسازی انجام داده است. همچنین این هتل آپارتمان در خیابان سهروردی شمالی بالاتر از خیابان مطهری واقع شده است.

هتل اپارتمان ونوسس

اتاق‌های هتل آپارتمان ونوس

اتاق‌های تمیز و شیک و امکانات رفاهی کاملی که این هتل آپارتمان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد اقامت در این هتل را به یادماندنی می‌کند و باعث می‌شود مسافران در سفرهای بعدی باز هم این هتل را انتخاب کنند. هتل آپارتمان ونوس دارای 30 واحد اقامتی یک خوابه و دو خوابه می‌باشد. این هتل 30 اتاق دارد. همچنین باید گفت اتاق‌های یک هتل اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این اقامتگاه هستند. پس بهتر است به اتاق‌های بی‌نظیر هتل آپارتمان ونوس نیز بپردازیم. در این اتاق‌های شیک که به بهترین شکل ممکن تزئین شده‌اند، امکاناتی از قبیل مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، بالش هتلی و کالای هتلی مناسب، تلفن، آباژور و مبل می‌توان یافت. نکته جالب دیگری که در مورد اقامت در هتل آپارتمان ونوس تهران معمولا عنوان می‌شود، سرو صبحانه بسیار خوب و مفصل برای مهمانان است. همچنین تحویل اتاق‌های هتل آپارتمان در ساعت 14 و  ترخیص اتاق‌ها در ساعت 12 انجام می‌شود.

اتاق هتل آپارتمان ونوس

امکانات هتل آپارتمان ونوس

از جمله امکانات در این هتل می‌توان سرویس‌هایی مثل تشریفات ویژه، خدمات تور، باربری و تهیه بلیط را در اختیار داشت و طعم واقعی یک سفر راحت و آسوده را چشید. هتل آپارتمان ونوس تهران مجهز به استخر سرپوشیده بسیار شیک نیز هست. از استخر به همراه سونا و جکوزی هتل می‌توان برای آب تنی و رفع خستگی نهایت استفاده را برد. البته قبل از مراجعه به استخر هتل آپارتمان ونوس تهران،بهتر است سری به سالن ورزشی این هتل بزنید و از امکانات و تجهیزات مدرن آن، برای انجام فعالیت‌های بدنی نشاط آور استفاده نمایید. با انتخاب اتاقی در هتل آپارتمان ونوس تهران می‌توان از رستوران این هتل برای میل کردن بهترین غذاها استفاده کرد.
همچنین، کافی شاپ هتل نیز با منویی پر از دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ به طور کامل در اختیار مهمانان این اقامتگاه است. یافتن هتلی 3 ستاره همچون هتل آپارتمان ونوس تهران در پایتخت ایران بسیار سخت است. زیرا کمتر اقامتگاهی در این سطح می‌توان یافت که امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. در نتیجه، با یک تحلیل بسیار ساده از وضعیت اقامتگاه‌های شهر تهران می‌توان به راحتی به این نتیجه رسید که هتل آپارتمان ونوس تهران، اقامتگاهی بسیار خوب و بی‌نظیر بوده و انتخاب آن می‌تواند برای هر فردی خوب و خوشایند باشد.

استخر هتل اپارتمان ونوس

قوانین هتل آپارتمان ونوس

در این هتل آپارتمان قوانینی وجود دارد مثل هتل‌های دیگر.این قوانین شامل: قوانین کنسلی رزروهای انفرادی= درخواست ابطال اتاق های رزرو شده از زمان رزرو تا 72 ساعت قبل از ورود مهمانان مشمول 10% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود تا 48 ساعت قبل از ورود میهمانان مشمول 20% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود تا 24 ساعت قبل از ورود میهمانان مشمول 30% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود از 24 ساعت قبل تا زمان ورود میهمانان مشمول 100% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاقهای رزرو شده خواهد بود. همچنین هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، بین 6 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

فاصله اماکن نزدیک به هتل آپارتمان

فاصله هتل آپارتمان ونوس تا موزه رضا عباسی: 1.9 کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تا پایانه مسافربری: 10 کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تا کاخ گلستان: 7 کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تا برج میلاد: 11 کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تا مجموعه سعدآباد: 12 کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تا فرودگاه مهرآباد: 16 کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ونوس تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره): 61 کیلومتر

مطلب مفیدی بود؟ با دوستانتان به اشتراک بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مجله اینترنتی ما عضو بشین

به روز باشین و یادگیری را متوقف نکنید!

بیشتر بدانید

به دنبال همفکری برای خرید تجهیزات مناسب هتل خودتون هستین؟

برای بهترین میزبانی شما، ما تمام قد در کنارتان هستیم